Oh die is ook gaaf trouwens zegquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:41 schreef Vliegvrager het volgende:
Nog even een snapshotje, dan ga ik met mijn dochtertje naar de kapper
Onverwahaaachts!
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:41 schreef Dr_Flash het volgende:
ik vind hem wel gaaf eigenlijkIk neem aan dat je haar mond en ogen een beetje versterkt hebt qua kleur?
quote:
Heb ik ook nog wel ergens hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:06 schreef Puckzzz het volgende:
Toeps haar achterkant toch nog op de foto
Ja, met de kop op het toetsenbord..quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:25 schreef Rhanna het volgende:
Waar is iedereen heen? Slapen ze nog?
Ik werk. Nou ja, zo iets.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:25 schreef Rhanna het volgende:
Waar is iedereen heen? Slapen ze nog?
En daar had ze al de hele dag over gezeurd.. Tietuhfoto'squote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:27 schreef RonaldV het volgende:
Rhanna laat zien hoe het moet:
Schouders naar achter, en tieten vooruut!
[afbeelding]
jahoor keurigquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:27 schreef RonaldV het volgende:
Rhanna laat zien hoe het moet:
Schouders naar achter, en tieten vooruut!
[afbeelding]
Ze zit er ook bijna in. Dit is hoe ik haar aantrof toen ik aankwam lopen van een shoot met een ander model.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
jahoor keurighet lijkt alleen of ze bijna in die brandnetels zit
![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:30 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
En daar had ze al de hele dag over gezeurd.. Tietuhfoto's![]()
Ze wou meer tiet laten zien, of zo?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:30 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
En daar had ze al de hele dag over gezeurd.. Tietuhfoto's![]()
Hm, normaal zijn het jonge mannen in US die daarvan opgewonden raken..quote:
vandaar dat je ook direct op mn analoge camera wilde checken hoe je foto was gewordenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:30 schreef Skaai het volgende:
Gelukkig nog geen Skaai tietgleuf foto's ontdekt
Erg mooie foto's allemaal, maar ik ben zo'n zeikerd wat betreft mezelf.
Ik vind mezelf 9 van de 10 keer niet leuk kijken op een foto. Oogjes half dichtgeknepen enzo![]()
De verloedering van de maatschappij!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:32 schreef rustig het volgende:
[..]
vandaar dat je ook direct op mn analoge camera wilde checken hoe je foto was geworden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |