Zojuist de demo gespeeld en het was daar indeed schokkerig gedurende online play.quote:Op donderdag 29 november 2007 19:16 schreef McKillem het volgende:
Hebben meer mensen hier last van online "lag" zelfs al is de ping goed? (~30)
Ik schok stelselmatig om de zoveel seconden, het afvuren van een geweer laat dan ook even op zich wachten.
In een game als UT3 staat dit natuurlijk gelijk aan je dood.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:22 schreef BaaiBaai het volgende:
Ik heb ff een vraag over of mijn pctje dit nog aan kan, ik heb namelijk niet heel veel verstand betreffende de onderdelen en de snelhed daarvan:
1 gig ram
Geforce 6800 gt 256 ram
AMD 64 3200+
Hardeschijfruimte genoeg.
Windows XP
Draait dit voor geen meter, of kan ik het spelen, maar ziet het er niet meer uit??
Je kan het niet eens fatsoenlijk spelen als je alles op low hebt (denk ik)quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:09 schreef BaaiBaai het volgende:
[..]
ik kan het dus niet meer spelen??
heb zojuist 3,3 en 60% geprobeert en kreeg een zwart scherm na het starten v/e game en liep mn PC vast.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:58 schreef DemonRage het volgende:
Er zit trouwens ook een behoorlijke visuele kloof tussen stand 2 en 3 van world en texture quality, de hogere standen voegen niet zo heel veel toe, iig niet iets waar je bij stil gaat staan als je flink bezig bent. Liever dat op 3 met een iets hoger screen percentage (60 tot 70% ziet er al een stuk beter uit) dan screen percentage op 50% en texture/world op 5 (wordt toch teniet gedaan als screen percentage op 50% staat).
quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:37 schreef DemonRage het volgende:
De vastloper is herkenbaar... dat had ik ook met m'n 3,5 jaar oude laptop (P-M @ 1,6GHz + ATI Mobility Radeon 9700 + WinXP). Elke hogere setting dan 50%/1/1 deed 'm vastlopen na het laden van het level, terwijl op die laagste setting het spel nog niet zo slecht liep voor zo'n oude computer... het zag er alleen niet uit.
Soms is het idd tijd voor een snellere pc.
De 901c-GT serie is meer een desktop-pc vermomd als notebook. Het zal idd een retesnel apparaat zijn (sneller dan de andere), maar de accu kun je dan zien als een voorziening om stroomuitval op te vangen. (zal voor gamers geen probleem zijn... stroomuitval = spel opslaan en veilig afsluiten
)
quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:51 schreef Elegy het volgende:
Ik heb geen idee hoe het spel er uit ziet op maximale details enzo.
Het is een online shooter, dan vind ik de graphics a-boeiend.
quote:
Je hebt gelijk, ff van een vriend de disc geleend en het draait werkelijk voor geen ene meter. Wordt toch echt upgraden dan maar. Of een console kopen...Op de 360 en wii zijn namelijk ook een paar topgames uitgekomen en die 360 heeft u3 toch ook geloof ik? Als dat zo is lijkt me dat ook een prima keus, xbox live was op de xbox1 namelijk al te top gewoon.quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:36 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Je kan het niet eens fatsoenlijk spelen als je alles op low hebt (denk ik)
Unreal op een console?quote:Op zondag 2 december 2007 13:00 schreef BaaiBaai het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ff van een vriend de disc geleend en het draait werkelijk voor geen ene meter. Wordt toch echt upgraden dan maar. Of een console kopen...Op de 360 en wii zijn namelijk ook een paar topgames uitgekomen en die 360 heeft u3 toch ook geloof ik? Als dat zo is lijkt me dat ook een prima keus, xbox live was op de xbox1 namelijk al te top gewoon.
Ik heb UT99 voor de PS2 en indeed niet te spelen met zo'n controller, von ik zelfquote:Op zondag 2 december 2007 13:00 schreef BaaiBaai het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ff van een vriend de disc geleend en het draait werkelijk voor geen ene meter. Wordt toch echt upgraden dan maar. Of een console kopen...Op de 360 en wii zijn namelijk ook een paar topgames uitgekomen en die 360 heeft u3 toch ook geloof ik? Als dat zo is lijkt me dat ook een prima keus, xbox live was op de xbox1 namelijk al te top gewoon.
DOM van je dat je al nu een conclusie trekt. UT is niet zomaar een spel die jou meteen in de watten legt. Het is een brute ongeschoren schooter die respect verdient. Naarmate jij meer liefde aan het spel geeft zal die dat bij jou doen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:19 schreef YourMaster het volgende:
[..]
Updaten! Dan kan je hem spelen en de dvd in je kast laten staan.
Heb de demo ook gespeeld, en moet zeggen dat het weer even leuk was, maar of ik hem ook 40¤ leuker vind dat ut2k4 weet ik nog niet. Bij díe demo was ik toen gelijk verkocht aan onslaught, bij deze demo heeft niets me weten te grijpen. Wel wat marginale verbeteringen natuurlijk die volgens mij best potentie hebben, maar niets bijzonders.
Zowel online als offline geprobeerd. Beetje deathmatch maar vooral VCTF. Offline de nieuwe dingetjes tegen gekomen, maar raak op de bots vrij snel uitgekeken. Denk je cool, een hoverboard waarmee je bij voertuigen aan kan hangen. Maar ja, welke bot rijdt er nou gelijk naar de plek waar je wezen moet.
En online is ook niet helemaal mijn ding, simpelweg omdat er op de publieke servers totaal geen teamwork bestaat. Iedereen doet maar wat, soms kom je iemand tegen die duidelijk niet voor de eerste keer een shockrifle in zijn handen heeft en ben je puur door de schok al dood, en daarna heb je weer iemand die het concept van aan de kant gaan als je er aan komt rijden of op hem schiet totaal nog niet door heeft. De teams wisselen ook zo snel dat je ook niet op elkaar in speelt.
UT is gewoon simpelweg het leukst als je het met mensen doet die je kent, in dezelfde ruimte of andere kant van de wereld. En ben bang dat ik hiervoor geen tijd meer voor wil maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |