Welk videokaart heb je?quote:Op zondag 14 oktober 2007 02:00 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
UT3 valt niet te vergelijken met Bioshock en Crysis, dus vooral ook niet doen.![]()
Alleen irritant dat als je eraf valt je de flag ook meteen droptquote:Op zondag 14 oktober 2007 13:21 schreef DR878 het volgende:
UT3, fantastisch spel. Vooral die tripod bij deathmatch. En die airboard bij CTF. Kun je allemaal mee tony hawk trucjes meedoen.
Die redeemer is meesterlijk.
Heb 1024x768 fulldetail en 80% rendering view . Aangezien ik geen PS 3.0 heb krijg ik niet de mooiste graphics maar zit er nog steeds gelikt uit.
Topspel.
8800GTSquote:Op zondag 14 oktober 2007 13:22 schreef DR878 het volgende:
[..]
Welk videokaart heb je?
Je moet het dan ook op full detail spelen
In UT3 heb je serieus het UT99 gevoel , nee echt serieus.quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:31 schreef Semargofni het volgende:
Damn kan niet wachten totdat ik mijn nieuwe pc binnen krijg (2900XT+6600) UT99 echt helemaal kapot gespeeld, eigenlijk best wel tot voor kort. UT2003 vond ik ronduit kut, 2004 was al een stuk beter maar had niet echt het oude UT gevoel, naar wat ik ervan gelezen heb heeft dit deel dat wel. Zijn ze weer een stuk meer de kant van 99 op gegaan.
Je kan trouwens ook niet meer jump-dodgen las ik ergens? En wat vinden jullie van de wapens, bio rifle schijnt bruikbaarder te zijn.
Wat een onzin, Ik speel het ook niet online en ga het ook niet doen. maar vind UT gewoon leuk als een ontspannend spelletje fraggen. Dus geen gezanik met online servers , server hacks etc etc etcquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:21 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
idd!
het online gedeelte is het allervetst? Als je dat niet doet kan je net zo goed unreal niet kopenen mocht je toch nog n keer online gaan, probeer eens een headshot te maken.
wat betreft de wapens, bio rifle is idd effectiever, in ut2k4 was ie nogal traag, is nu wel anders. Enforcer (assault rifle) is ook effectiever evenals de link gun. Rocket Launcher vond ik minder terwijl de flak cannon van hetzelfde niveau was. (behalve alt. fire vd flak cannon, die was weer wat minder).quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:31 schreef Semargofni het volgende:
Damn kan niet wachten totdat ik mijn nieuwe pc binnen krijg (2900XT+6600) UT99 echt helemaal kapot gespeeld, eigenlijk best wel tot voor kort. UT2003 vond ik ronduit kut, 2004 was al een stuk beter maar had niet echt het oude UT gevoel, naar wat ik ervan gelezen heb heeft dit deel dat wel. Zijn ze weer een stuk meer de kant van 99 op gegaan.
Je kan trouwens ook niet meer jump-dodgen las ik ergens? En wat vinden jullie van de wapens, bio rifle schijnt bruikbaarder te zijn.
nja het is mijn mening, misschien had ik er dat even bij moeten zetten. Ik vind het iig wat leuker om mezelf te meten met online tegenstanders. Ieder zn ding natuurlijk. Snap wat je bedoelt met die server hacks maar dat is iets wat ik uiteindelijk wel kan negeren. Iedereen veel plezier met ut2007!quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:10 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Wat een onzin, Ik speel het ook niet online en ga het ook niet doen. maar vind UT gewoon leuk als een ontspannend spelletje fraggen. Dus geen gezanik met online servers , server hacks etc etc etc
Ik ben geen technicus op dit gebied maar ik heb een laptop 1,6 gh (dell dualcore), ATI1300X video kaart en 1024 ram geheugen, zal ik dit spel kunnen spelen? Maakt me geen reet uit of dit op de allerlaagste graphics moet, ik zet deze liever laag en dat dan de gameplay soepeler wordt.quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:55 schreef borisz het volgende:
Helaas mijn pc kan het niet aan dit spel
het is dan ook een oud ding![]()
Download de demo en probeer het uit.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:32 schreef BenjaminFranklin het volgende:
Ik ben geen technicus op dit gebied maar ik heb een laptop 1,6 gh (dell dualcore), ATI1300X video kaart en 1024 ram geheugen, zal ik dit spel kunnen spelen? Maakt me geen reet uit of dit op de allerlaagste graphics moet, ik zet deze liever laag en dat dan de gameplay soepeler wordt.
Iemand advies?
Thx!
Zo een wijschheid!quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:32 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Download de demo en probeer het uit.
Geen dank.
Nou nou, iets vriendelijker kan ook wel.quote:Op maandag 15 oktober 2007 16:26 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
Zo een wijschheid!
ik vraag toch gewoon om advies omdat ik hem pas over 2 dagen kan downen aangezien ik dan pas weer thuis ben! Zeg dan niets eikel.
Mijn laptop specs:quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:32 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
Ik ben geen technicus op dit gebied maar ik heb een laptop 1,6 gh (dell dualcore), ATI1300X video kaart en 1024 ram geheugen, zal ik dit spel kunnen spelen? Maakt me geen reet uit of dit op de allerlaagste graphics moet, ik zet deze liever laag en dat dan de gameplay soepeler wordt.
Iemand advies?
Thx!
btw: wanneer komt ´ie uit?
geen idee, zo uitvoerig heb ik m niet getest...maar is dat n bepalende factor in je (evt. latere) aankoop?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:47 schreef Scarface2004 het volgende:
Zitten die Ultrakill, Domination, M-M-Monsterkill sounds er ook in?
Alweer een tijdje niet gespeeld, verdomd leuk, maar mijn DVD ligt bij een maat van me...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:33 schreef borisz het volgende:
UT2004 weer uit de kast gehaald![]()
ook leuk
Updaten! Dan kan je hem spelen en de dvd in je kast laten staan.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:33 schreef borisz het volgende:
UT2004 weer uit de kast gehaald![]()
ook leuk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |