abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57908446
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 19:28 schreef McGilles het volgende:

[..]

Kijk, ik heb counterstrike gespeeld toen het gewoon nog puur een mod was net als elke andere mod, toen maar een handje het maar speelde. Ook de welbekende 1.6 heb ik uren lang gespeeld, maar toch speel ik sinds dat cs : source uit is nooit meer een oudere versie. Ik vind Source gewoon duidelijk leuker!

Met UT3 vind ik het gewoon jammer dat het niet het gevoel geeft wat bijvoorbeeld Source wel tov 1.6 gaf. Ik speel momenteel UT99 niet meer en zal dit ook niet meer doen, maar ik zit gewoon te wachten op een snelle nieuwe shooter die mij wel vanaf het begin gaat boeien en dat is jammer genoeg UT3 niet.
mango was het toch? wist niet dat jij deze game ook had!

maar hoe zit het eigenlijk met de servers available. Ik zit te twijfelen om dit spel op steam te kopen en omdat ik toch nog wat dataverkeer over heb op mijn colobak zou ik ook wel een gameserver willen hosten. tenminste.. als d'r interesse is!

[ Bericht 1% gewijzigd door Ericjuh op 08-04-2008 13:22:52 ]
Dit keer zonder signature
pi_57909367
VOlgens mij is het aardig dood... tenminste, ik hield het 3 weken uit maar er kwam geen verbetering - nu heb ik hem al een tijdje niet op mijn computer..
pi_57911956
mmm ais het een gebrek aan (goede) server of een gebrek aan spelers?
Dit keer zonder signature
  dinsdag 8 april 2008 @ 18:55:39 #229
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_57915749
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 15:44 schreef Ericjuh het volgende:
mmm ais het een gebrek aan (goede) server of een gebrek aan spelers?
Als jij van een gebrek aan goede servers een overschot aan lege maakt, maakt het niet uit.

Epic shot and missed. Gameplay is aardig in orde, maar voor een game die een jaar lang uitgesteld is, is het resultaat in de details gewoon embarmelijk. (ik mis een gameplaymode, opties om zelf een server te kunnen draaien (listen) en een gebrekkige mod-support die wel beloofd/bewezen was met de vorige UT...)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_57915830
ik speel vaker ut 2004 online dan ut3, maar multiplayer gameplay = top.


maar jammer genoeg heeft epic toegegeven dat ut3 een flop is, athans, dat las ik ergens.
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  dinsdag 8 april 2008 @ 20:25:58 #231
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_57917705
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 19:01 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik speel vaker ut 2004 online dan ut3, maar multiplayer gameplay = top.


maar jammer genoeg heeft epic toegegeven dat ut3 een flop is, athans, dat las ik ergens.
Nou, Epic ging net als het jongetje met de mooie skelter waarvan de ketting er steeds afliep met de vinger wijzen naar andere oorzaken dan onderhoud; Die andere jongens met iets mindere skelters hadden wel functioneel speelgoed, en dat lag dan weer aan de aandacht.

Nee, Epic gaf de schuld aan alles behalve zichzelf, terwijl ze hun grootste fanbase deze iteratie gewoon verwaarloosd hebben.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_57922959
Erg jammer, ik heb er eigenlijk wel spijt van dat ik hem heb gehaald. Ben een grote UT fan maar en had verwacht dat het wel zou meevallen met de hoeveelheid servers/spelers online. Maar toen ik voor het eerst online ging schrok ik wel, iets van 5 bemande deathmatch servers en dan nog eens niet allemaal met fatsoenlijke ping. Echt jammer voor zo'n grote franchise als UT. Hopelijk komt er nog eens een keer een goede online multiplayer shooter uit met fast paced actie want daar zit ik wel een beetje op te 'wachten'.
pi_58402228
Inderdaad erg jammer dat het blijkbaar weinig online gespeeld wordt, wilde hem nl. gaan halen nu dat ik mn nieuwe system specs heb draaien (xxodd )

Heb zojuist de demo gespeeld op max. settings en ik moet zeggen, vin deze veel lekkerder wegspelen dan UT2004

Misschien moeten we anders een keer een avondje afspreken (?)

Edit: goeie site voor ut3 server tracker (gehele wereld)

[ Bericht 11% gewijzigd door Oo-blackgirl-oO op 30-04-2008 20:04:52 ]
pi_58419954
quote:
25 servers met spelers erop, zelfs oldskool favorite Sof II heeft na 6 jaar nog ongeveer 4 keer zoveel servers....
  donderdag 1 mei 2008 @ 22:00:44 #235
72602 Oo-blackgirl-oO
Fade to Purple
pi_58424339
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 18:07 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

25 servers met spelers erop, zelfs oldskool favorite Sof II heeft na 6 jaar nog ongeveer 4 keer zoveel servers....
Het spel ligt dan ook pas 5 maanden in de winkel, oldskool favorite Sof II heeft er 6 jaar over gedaan, gewoon kwestie van tijd dus

UT 3 (ik heb m vandaag gekocht) is eigenlijk UT 99 in een veel beter jasje. Kan niet wachten tot hier FUNNEL maps voor worden gemaakt
pi_58425283
Voor mods is helaas een actieve community een vereiste. Ik heb het spel sinds feb al niet meer aangeraakt.
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
  zaterdag 3 mei 2008 @ 22:23:08 #237
72602 Oo-blackgirl-oO
Fade to Purple
pi_58461754
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 22:44 schreef switchboy het volgende:
Voor mods is helaas een actieve community een vereiste. Ik heb het spel sinds feb al niet meer aangeraakt.
Ik las in magazine "Playstation 3" dat er anders al zeer veel mods beschikbaar waren en dat het aantal nu snel groeit.

Heb het zojuist weer gespeeld en k vind het echt een gaaf spel, zoals ik al eerder zei: precies UT99 maar dan in een veel beter jasje.

Niet meer van die felle baby kleuren, achterlijk uitziende monsters als tegenstanders en geluiden/stemmen that made no point als in UT2004. Wat wel jammer is aan UT3 is dat er geen donkere vrouwelijke bots in zitten waar je uit kunt kiezen
pi_60864463
Hoeveel mensen hier spelen Warfare?

Heb het sinds een maand ontdekt en ben mega verslaafd aan het worden
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 21:46:28 #239
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_60864954
Ik speel het al tijden niet meer, zeker sinds ik CoD4 heb gekocht

Wel is er onlangs weer een flinke patch uitgebracht.


Patch updates Unreal Tournament 3 and includes bug fixes, AI improvements, UI enhancements and much more.

Download the Unreal Tournament 3 v1.03 Patch (257 MB)

Click continue for complete patch notes.
Unreal Tournament III v1.03 Patch Notes:

Gameplay:

- Fixed overlay mesh showing up on hidden sniper rifle when un-zoomed.
- UTGame.bNoCustomCharacters is now globalconfig.
- Now hear own auto-taunts.
- Fix for Liandri bots riding high in vehicles.
- Fixed mutators disappearing between matches.
- Fixed up PC DLC screenshots and player counts.
- Vipers can no longer be driven around underwater if entered while underwater - they pop up out of the water, even if deep in it.
- Fixed announcements not playing properly in WAR-MarketDistrict during the campaign.
- Fixed manta crouch exploit.
- Fixed loaded RL switching away before releasing load on net clients.
- Fixed occasionally getting stuck when getting up from ragdoll.
- Fixed ending zoom when go into feign death.
- Fixed giving proper stats credit for translocator telefrags.
- Fixed giving proper suicide stat credit for certain environmental suicides.
- Fixed Hoverboard foot placement when watching other client get on.
- Improved the turret controls on the rail turret with analog controller.
- Fixed friendly fire mutator showing up as option for Duel.
- Fixed bug where second enforcer wouldn't show up if picked up while switching to enforcer.
- Fixed shock/instagib beams which were grabbed from emitter pool sometimes incorrectly having DPG_Foreground set.
- Fixed "missing required file for demo playback" error message.
- Fixed redeemer explosion on client when shot down.
- Fixed big head mutator head scaling popping out at distance.
- End the match right away in duel if a player leaves.
- Fixed not getting kismet node destroyed event when node captured by orb.
- Fixed effect showing up for disabled weapon lockers.
- Don't modify power core damage caused by kismet.
- Fixed scavenger legs disappearing in kill volumes.
- Deployables can no longer be deployed onto hover/flying vehicles.
- Fixed Hoverboard script warnings and possible crash if hoverboard fails to spawn.
- Fixed impact hammer impact camera shake for low gore clients.

Engine/Rendering:

- Added motion blur menu option for PC (defaults to off).
- Fixed zero extent collision bug in octree code (finding nodes in Z axis).
- LOD Hysteresis / LOD Decision making bug fix.
- Fixed default mesh not having proper LOD settings.
- Fixed rare darkwalker physics crash.

User Interface:

- Added player name list to server browser.
- Added midgame map voting, with serverside config options in UTGame.ini:
- bMidGameMapVoting: Enables/Disables midgame map voting
- MapVotePercentage: The percentage of votes required to initiate a map switch, counts down based upon VoteDuration;
- NOTE: When VoteDuration=0, votes for a single map must exceed this percentage, but when VoteDuration is not 0, the number of players voting must exceed this percentage
- MinMapVotes: The minimum number of players that must vote in order to initiate a map switch.
- InitialVoteDelay: Delays the enabling of map voting for this many seconds
- Fixed History being saved for servers joined via cmdline and console.
- Fixed leading vote count indicator when map voting underway.
- Don't show muted talking player portraits on HUD.
- Simple crosshair tweaks.
- Added the number of files left to download to the package downloading message.
- Fixed Krall portrait.
- Fixed clipping vehicle HUD beacon when not visible.
- Fixed endgame timer so that it isn't affected by changes in game speed (also fixes vote timer)
- Fixed SPMA deploy icon offset.

Networking:

- Always sort relevant actors by priority. Should fix the weird actors/properties never getting replicated issues.
- Fixed gibs not showing for clients of listen server if the gibbed player wasn't visible to the server player.
- Fixed gibs not showing for clients of low-gore listen server.
- New dynamic netspeed adjustment system for listen servers. Improves network performance for listen servers which typically have limited upstream bandwidth by dividing available bandwidth between clients. Configurable through new properties in UTGame.ini:
- TotalNetBandwidth=32000 (total upstream bandwidth to be apportioned)
- MaxDynamicBandwidth=7000
- MinDynamicBandwidth=4000
- Fixed "you have lost the match" messages to spectators at end of duel match.
- Fixed cases where GameSettings cache in the GameInfo wasn't properly getting NULL'd out on DestroyOnlineGame().
- HTTP redirect with compression now falls back to the uncompressed case if the compressed file could not be found.
- Fixed erroneous "connection failed" error when performing non-seamless travelling.
- Fixed hoverboard link failure sound playing in the world and being replicated.
- Fixed low gore clients seeing gibbed players as headless if playing on full gore server.
- Increased tracked turret net priority.
- Fixed Hoverboard networking replication issues (hoverboard now smoother in net games).
- Fixed network vulnerability.

Server administration:

- UWeb fixes for WebAdmin.
- Fixed downloaded cooked maps not being loaded correctly in some cases when requested by the server at initial connect time.
- Fixed net object count problem when using the conformed/cooked audio packages in PS3ModTools. Fixes some networking issues for custom maps.
- Final fix for packagemap problem with going from DLC -> RTM maps.
- Fixed properly showing number of players needed for match to start when minplayers is set and bots are enabled on the server.
- Fixed bug with PlayerID being reused for bots after a seamless travel.

Mod support:

- Added support for Interactions to have a PostRender call (to render to canvas).
- Added support for Interactions to have exec functions be called on them.
- Added cut/copy/paste support to the console.
- Added Deproject() to canvas.
- Fixed base InventoryManager implementation of GetWeaponRatingFor().
- Fixed crash when placing a new UINumericEditBox in UI editor.
- Fix for custom factions in the UI.
- Added optional flag for ScriptedTextures to skip next clear so that a ScriptedTexture client doesn't need to draw every texel of the ST every update.
- Added support for -mod commandline option so that a TC mod can have a .ini file "sandbox" - where they can have new content paths, new startup maps, etc..
- Improved system for getting camera death effect.
- Implemented fix from Aegia for an NxFluid crash.
- Fixed beams not rendering in Cascade.
- Fixed crash when updating a UIPrefab.

Map specific:

- Fixed CTF-Searchlight black boxes before match starts.
- Fixed CTF-Searchlight search lights.
- Fixed CTF-Hydrosis collision issues.
- Fixed DM-Morbias collision issues.
- Fixed collision issue in DM-Deck.

AI improvements:

- Fixed bots not using link gun beam on enemies.
- Better bot celebration management.
- Fixed bots doing multiple end of match celebration taunts.
- Improved impact hammer AI.
- Improved darkwalker AI support for crouching under obstacles.
- Improved bot hoverboard AI.
- Fixed bots sometimes not picking up flags/orbs they dropped.
- Fixed bots never spawning in if initially not enough playerstarts

Official Unreal Tournament 3 Site: www.unrealtournament3.com
Worthplaying: http://www.worthplaying.com/article.php?sid=54736
UT-Fun.de: http://ut-fun.de/download.php?view.185
Beyond Unreal: http://download.beyondunreal.com/fil.../ut3patch3.exe
UT-X: http://www.ut-x.net/View-document-de...Patch-1.3.html
Geektips: http://nuky.geektips.org/UT3/UT3Patch3.exe
k-files.de: http://www.k-files.de/download.php?s...ails&dlid=8595
UT Zone: http://www.utzone.de/include.php?pat...contentid=7108
Say Unkle: http://www.sayunkle.com/UT3files/ut3patch3.exe
Internode: http://games.internode.on.net/fileli...edetails=19853
Patches-Scrolls: http://www.patches-scrolls.de/unreal_tournament3.php
UT Instagib: http://www.ut-instagib.de/downloads/...=download&id=8
Multiplay: http://www.fileplay.net/file/3707

[ Bericht 48% gewijzigd door Elegy op 15-08-2008 21:54:39 ]
"L'homme naīt sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le mźme, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_75806152
Schopje.
Wordt dit nog een beetje gespeeld op FOK!? Heb jaren geleden veel UT gespeeld en ben kort geleden begonnen met UT3 omdat ik een nieuwe PC heb gekocht. Speel voornamelijk instagib eik. Hoe is het met het UT enthousiasme op FOK!?
pi_75806444
Keb hem toen gekocht op steam toen hij 8 euro was. Paar keer gedaan en was wel leuk. Nu wou ik hem vorige week opstarten en elke server die ik join is leeg (tenminste de 4 a 5 server die ik joinde). terwijl de serverbrowser toch echt aangeeft dat er mensen op zitten.

dus na 10 min. klote maar weer afgesloten.. nu een fail game dus.
Dit keer zonder signature
  zaterdag 19 december 2009 @ 16:24:10 #242
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_75806605
Mjah, die bug vind ik ook onverkoopbaar: een bevolkte server wordt aangegeven, blijkt ie vol te zitten met bots

Jammer, want de engine zelf had mijn hart toch sneller kunnen laten kloppen. Het wachten is nu op modwerk op basis van de UDK.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_75806700
Ja ik heb hem ook voor iets van 7 euro gekocht inderdaad. Gewoon ergens besteld op internet.

Die lege servers waar je op doelt, staat er dan een + voor in de serverbrowser? Dat zijn namelijk bots. Ik speel zelf vaak op dezelfde servers en ik ken inmiddels ook wat mensen die daar vaak spelen, dus meestal is er wel een potje te spelen.
pi_75806748
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 16:24 schreef Skull-splitter het volgende:
Mjah, die bug vind ik ook onverkoopbaar: een bevolkte server wordt aangegeven, blijkt ie vol te zitten met bots

Jammer, want de engine zelf had mijn hart toch sneller kunnen laten kloppen. Het wachten is nu op modwerk op basis van de UDK.
Is dat een bug? Het verschil is toch wel duidelijk te zien: +3/10 betekent een server die leeg is, maar waar wel 3 bots zitten. 4+3/10 betekent 4 echte spelers en 3 bots. Maar ben het wel met je eens dat het een beetje irritant is.

Wat is UDK? Ik ben er een tijdje uit geweest.
pi_75806774
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 16:27 schreef Thomas B. het volgende:
Ja ik heb hem ook voor iets van 7 euro gekocht inderdaad. Gewoon ergens besteld op internet.

Die lege servers waar je op doelt, staat er dan een + voor in de serverbrowser? Dat zijn namelijk bots. Ik speel zelf vaak op dezelfde servers en ik ken inmiddels ook wat mensen die daar vaak spelen, dus meestal is er wel een potje te spelen.
Moet eerlijk zeggen dat ik me te weinig in de game heb verdiept. Weet zelfs niet wat de meest aantrekkelijkste gamemodes zijn (er zijn d'r zoveel...). En welke server speel jij meestal dan? zal ik daar eens checken.
Dit keer zonder signature
pi_75806874
Ik speel meestal op een paar vaste DM/TDM insta servers. Soms ook in een priveserver als ik uitgenodigd word. Maar de meesten vind ik gewoon via de serverbrowser. Kan straks wel even een paar ip's opzoeken.
  zaterdag 19 december 2009 @ 18:44:39 #247
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_75810872
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 16:29 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Is dat een bug? Het verschil is toch wel duidelijk te zien: +3/10 betekent een server die leeg is, maar waar wel 3 bots zitten. 4+3/10 betekent 4 echte spelers en 3 bots. Maar ben het wel met je eens dat het een beetje irritant is.

Wat is UDK? Ik ben er een tijdje uit geweest.
Werkelijk nooit op gelet, maar het is ook niet zo 1-2-3 zichtbaar dat het bots betreft...

UDK is de Unreal Development Kit, waarmee je anno nu gewoon volledige beschikking hebt over de Unreal Engine, waarmee je gratis games kunt ontwikkelen/proberen. Bevalt het en wil je je product alsnog uitbrengen, dan ben je genoodzaakt een licentie te nemen
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Moderator / Redactie FP dinsdag 29 december 2009 @ 15:35:22 #248
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_76183084
Zo, ik heb hem nu ook gekocht, lag voor 6,99 bij de Intertoys
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  Moderator / Redactie FP woensdag 6 januari 2010 @ 11:16:51 #249
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_76473933
Wel zuur dat ik online gewoon een dikke 3 sec lag heb
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  woensdag 6 januari 2010 @ 13:14:16 #250
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_76478971
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wel zuur dat ik online gewoon een dikke 3 sec lag heb
Heb je de titanpack en nieuwe patch al overheen geflikkerd?

http://forums.epicgames.com/showthread.php?t=703041
*Hosselcopter*
pi_76482142
Volgens mij kan je niet eens online als je die patch niet installeert.

Geen last van downloadende huisgenoten ofzo? Dat is bij mij meestal het probleem als ik lag heb.
  donderdag 7 januari 2010 @ 15:37:51 #252
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_76525161
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 19:01 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik speel vaker ut 2004 online dan ut3, maar multiplayer gameplay = top.


maar jammer genoeg heeft epic toegegeven dat ut3 een flop is, athans, dat las ik ergens.
UT2004 is qua gameplay beter dan UT3.

Het enige wat ik in UT3 fijner vind is de besturing van de voertuigen.

Wat ik in UT2004 jammer vind is dat de framerate ontzettend naar beneden keldert als er veel volumetric rendering plaatsvindt. Het spel is helaas geoptimaliseerd voor NVidia GPU's en ik heb ATI.
  donderdag 7 januari 2010 @ 16:18:00 #253
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_76526727
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:37 schreef DemonRage het volgende:

[..]


Wat ik in UT2004 jammer vind is dat de framerate ontzettend naar beneden keldert als er veel volumetric rendering plaatsvindt. Het spel is helaas geoptimaliseerd voor NVidia GPU's en ik heb ATI.
Met een 4850 heb ik alles vol kunnen kunnen draaien hoor op een 24 inch. Ik vindt UT3 juist soepeler spelen dan 2004 .

De UT3 community is aardig geslonken maar speel af en toe nog wel een potje. Als er mensen hier willen spelen....

[ Bericht 5% gewijzigd door Dibble op 07-01-2010 16:40:33 ]
*Hosselcopter*
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 7 januari 2010 @ 17:17:36 #254
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_76529001
OMFGLOLBBQ @ KICK @ DIT TOPIC
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Moderator / Redactie FP donderdag 7 januari 2010 @ 22:38:49 #255
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_76543417
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 13:14 schreef Dibble het volgende:

[..]

Heb je de titanpack en nieuwe patch al overheen geflikkerd?

http://forums.epicgames.com/showthread.php?t=703041
Ja heb ik
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_76559763
De reden dat ik er nooit echt ingekomen ben vanwege de specs die die game wil hebben.
Ik heb alles op laag staan en dan trekt mijn laptop dat spel nog net niet lekker. De laptop is overigens 2 jaar oud en was toen redelijk snel. Ik verwachtte geen grafisch geweld, maar toch wel een speelbare game op lagre settings, maar ik moest zelfs met de resolutie ouwehoeren en dan is het eigenlijk voor mij al voorbij. Spelen in een niet-native resolutie op een TFT scherm is gewoon kut.
Andere moderne games zijn geen probleem met lagere settings.
pi_76559874
Sja. De Unreal 3 engine is een bitch... maar als het werkt heb je ook wat
pi_76560007
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:03 schreef Thomas B. het volgende:
Sja. De Unreal 3 engine is een bitch... maar als het werkt heb je ook wat
Ja maar ik vind dat zo zonde, alles ervoor was ook nooit een probleem. En als ik dan kijk dat ik met bijvoorbeeld Fallout 3 zelfs nog weer niet helemaal minimaal hoef te gamen en dat zelfs crysis nog lukt. Vind ik het niet echt strategisch.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 13:52:40 #259
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_76561800
Ik vindt de engine juist heel efficient werken. Ziet er super gedetailleerd uit. Het is wel zo dat het meer op de CPU leunt dan GPU. Dus aan een snelle processor heb je meer dan een videokaart. Kom hem destijds zelfs met een ati1950 pro draaien op medium/high icm e5200@4ghz.

De community is ook al aardig dun geworden. Komt doordat destijds niet iedereen het systeem had om de game goed te kunnen spelen. Nu hebben mensen eindelijk een goed systeem en kopen het spel maar online zijn er dan niet meer veel servers te vinden op een dronken hardcorer na + dat de userinterface UT onwaardig is en gewoon een goedkope console port is. Bij UT99 en 2004 had je veel meer features, je kon browsen door servers terwijl je aan het spelen was en had je niet zo'n logge menu structuur. Veel mensen uit de PC community hebben hier oprecht over geklaagd.
dit spel had 6 maanden extra development nodig, menu structuur moest gepolijst worden om een echte bonafide-pc game te worden.

UT3 zie ik ook wel als eerste slachtoffer van met multiplatform gedoe. Een pure PC shooter die opgepakt, vernederd en verkracht is door de mainstream ( heb ik het over consoles) om vervolgens vuil in een hoekje achter gelaten te worden.

De nieuwe slachtoffer hoef ik niet eens te noemen, die kennen jullie wel.

[ Bericht 23% gewijzigd door Dibble op 08-01-2010 14:11:49 ]
*Hosselcopter*
  zaterdag 9 januari 2010 @ 13:53:00 #260
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_76597837
Als d'r mensen in zijn voor potjes Instagib tell me . D'r is een INsta server waar savonds een vaste groep spelers samenkomt, altijd lache.
*Hosselcopter*
pi_76599248
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 13:53 schreef Dibble het volgende:
Als d'r mensen in zijn voor potjes Instagib tell me . D'r is een INsta server waar savonds een vaste groep spelers samenkomt, altijd lache.
Welke? Ik speel bijna iedere avond op een insta server.
  zondag 10 januari 2010 @ 16:04:40 #262
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_76637508
Er zijn er twee als het goed is. Ken je [NOC] of {FA2K} ?

[ Bericht 12% gewijzigd door Dibble op 10-01-2010 16:10:04 ]
*Hosselcopter*
pi_76639806
Ja ik zie die namen wel 's voorbij komen. [NOC] insta DM speel ik soms en ook MOKUM-X ofzoiets en [CHAN]lowgrav/insta server. Mijn nick is Skatespeare.

Even een vraagje. Hoe werkt dat friend invite systeem precies. Iedere keer als ik wordt geinvite of ik invite iemand en je bevestigt dat, dan stuurt ie weer een invite in plaats van dat ie je gewoon toevoegt aan de friendslist Ik snap er weinig van...
  zondag 10 januari 2010 @ 17:17:49 #264
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_76640721
Heb je hem op steam staan? Ik namelijk niet. Als er een invite systeem zonder steam bestaat hoor ik het graag. Verder als iemand je via steam invite gewoon 'join game' toch, in chat chat venstertje.
*Hosselcopter*
pi_76642501
Nee gewoon de Community binnen het spel zelf. Dan kan ik zie wie er online zijn en die kan ik dan joinen of inviten voor een potje. Ik ben niet bekend met Steam. Is dat beter?
  zondag 10 januari 2010 @ 18:36:21 #266
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_76643901
Zonder steam natuurlijk, zoals het hoort :p. Snap het friends syteem nog niet zo goed. Mijn nick is Believe2012.
*Hosselcopter*
pi_76927681
Iemand zin in een potje insta?
pi_77913857
Even een vraag. Iedere keer moet ik maps en andere dingen weer opnieuw downloaden in het spel. Hoe kan ik zorgen dat die dingen gewoon opgeslagen worden? Nu gooit ie steeds alles weer weg als ik UT afsluit.
pi_77914372
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 11:42 schreef Thomas B. het volgende:
Even een vraag. Iedere keer moet ik maps en andere dingen weer opnieuw downloaden in het spel. Hoe kan ik zorgen dat die dingen gewoon opgeslagen worden? Nu gooit ie steeds alles weer weg als ik UT afsluit.
Nog steeds? Dat deed het in UT2004 ook al
nooit de moeite genomen dat te verhelpen toen
pi_77914452
Hehe ja het zit mij eik ook al een paar maanden dwars Maar ben het nu wel een beetje zat eik om voor de 80ste keer dezelfde map te downloaden.
pi_77918274
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 11:59 schreef Thomas B. het volgende:
Hehe ja het zit mij eik ook al een paar maanden dwars Maar ben het nu wel een beetje zat eik om voor de 80ste keer dezelfde map te downloaden.
Er zal vast wel een cache converter zijn, die is er tot nu toe voor alle UT's geweest.
Powered by Janetje®
pi_77928955
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 13:54 schreef Dubbeldrank het volgende:

[..]

Er zal vast wel een cache converter zijn, die is er tot nu toe voor alle UT's geweest.
Cache converter... nooit van gehoord maar ik ga het uitzoeken. Maar dat zou toch eik standaard moeten zijn...
  vrijdag 12 februari 2010 @ 19:50:44 #273
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_77930667
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:03 schreef Thomas B. het volgende:
Sja. De Unreal 3 engine is een bitch... maar als het werkt heb je ook wat
Als er een engine efficient rendert, dan is het UE3... Als je het niet kunt spelen ben je gewoon geen pc-gamer die zijn systeem bijhoudt...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_77930771
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 19:50 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Als er een engine efficient rendert, dan is het UE3... Als je het niet kunt spelen ben je gewoon geen pc-gamer die zijn systeem bijhoudt...
Even denken 8 januari... owja! Ik bedoelde volgens mij dat je niet met ouwe hardware aan moet komen om 'm goed te kunnen draaien. Dat ie zwaar heerscht is evident
  zaterdag 13 februari 2010 @ 12:20:54 #275
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_77950414
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 19:53 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Even denken 8 januari... owja! Ik bedoelde volgens mij dat je niet met ouwe hardware aan moet komen om 'm goed te kunnen draaien. Dat ie zwaar heerscht is evident
Nou, met hardware van 3 jaar terug liep het ding nog als schijt van een reiger... Vloeibaar en snel dus.
Het is echt geen heel exotische engine..
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_77951418
Zou goed kunnen. Ben er een tijdje uitgeweest wat (pc) gamen betreft. Heb een paar maanden terug een nieuwe computer gekocht met het idee om het weer op te pikken en met UT heb ik altijd veel lol gehad. Deze engine heeft dat alleen maar versterkt.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 16:42:34 #277
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_77957403
Laat ik het ter illustratie nog eens anders zeggen, want kennelijk komt mijn boodschap niet over: menig spel is zwaarder voor je PC terwijl het er minder uit zal zien.

Als je UT3 niet fatsoenlijk kunt draaien, speel je gewoon beter geen PC spellen die beslag leggen op 3D-mogelijkheden. Klagen dat het niet draait op je laptop van tien maanden oud geeft aan dat die laptop eigenlijk gewoon geen spellen aankan, punt.com.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_77958854


Ik snap je heus wel hoor Had alleen niet door dat je het je zo aan het hart ging.
pi_80284651
Schop. Wil nu eindelijk wel eens van FOKkers kicken in een potje insta.
  Lieve Belg maandag 7 juni 2010 @ 23:06:34 #280
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_82472902
Iemand hier een oplossing voor? Ik heb het spel onlangs terug geļnstalleerd om af en toe eens los te gaan. Maar het spel houdt mijn custom key settings niet bij. Telkens als ik het spel afsluit, en terug opstart, staan ze terug naar de default settings. Ik heb het al geprobeerdom in compatibiliteitsmodus te laten draaien,n als administrator, maar niks helpt.

OS is 7 64bit.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_84314481
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 22:16 schreef Thomas B. het volgende:
Schop. Wil nu eindelijk wel eens van FOKkers kicken in een potje insta.
  woensdag 21 juli 2010 @ 14:18:50 #282
47190 MassimO
ę³o & h³ę
pi_84314637
UT2K4 Freon ftw
Face, please don't hate me for this palm I am about to bestow upon thee.
AFCA
pi_84317218
Weet iemand waar ik in Nederland een legale versie van UT2004 kan krijgen trouwens? Heb dat spel nooit echt gespeeld, maar de instagib community schijnt daar nog best actief te zijn.
  woensdag 21 juli 2010 @ 15:30:14 #284
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_84317309
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 15:27 schreef Thomas B. het volgende:
Weet iemand waar ik in Nederland een legale versie van UT2004 kan krijgen trouwens? Heb dat spel nooit echt gespeeld, maar de instagib community schijnt daar nog best actief te zijn.
ik heb er thuis wellicht nog een liggen, weet het niet zeker. Moet ik even kijken.

Ut2004 instagib is nog wel redelijk actief. Tijdens de clanbase cups zijn er enkele tientallen clans die spelen. Vroeger was het nog beter tho, 100 clans oid was niet raar
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_84319713
Ik heb m ook liggen en niet zoveel gespeeld, maar 1 keer geinstalleerd,omdat ik het spel niet leuk von, met al die baby kleurtjes. Hoeveel wil je ervoor geven excl. verzend kosten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')