heb t gisteren een tijd gespeeld en ik heb me lopen ergeren zeg. ff Instellingen verandert en toen ging het we met de graphics. Die lag was ook weer dik aanwezig, weinig aan te doen! En de muis kreeg ik echt niet goed ingesteld, dus jammer!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:13 schreef neggix het volgende:
Het ziet er hier uit alsof ik Wolfenstein 3D speel
Zal wel aan m'n 9800pro liggen
Ziet er dus niet uit, en speel liever UT. Speelstyle blijft daar gewoon het beste van...
Geen kutvoertuigen en tyfusgrote levels... Gewoon kleine ruimtes en killen maar
Dat was in UT1 ook alquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:25 schreef sakeh het volgende:
Hahaha, iemand al op F gedrukt?
Weet niet of het in alle modus zo is maar in CTF is het feign death, iedereen loopt (nu nog) zo voorbij je
![]()
ik vind het toch echt wennen zeg..dat groffe/rauwe uit die oude delen sprak me meer aan..ieder zn ding uiteraard.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:26 schreef Skull-splitter het volgende:
LAG en slechte verbindingen zijn hier aan de orde, maar verder loopt het als een zonnetje
ach ja , ik vind het ook jammer, moet mn computer maar weer s n keer aanpassen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:04 schreef De_Brandweer het volgende:
het draait voor geen meter hier. jammer, maar had ik eigenlijk wel verwacht.
UT2004 werkt en is geen beta, das voor mij het grootste verschil, ik vind het even prettig spelen...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:09 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
ach ja , ik vind het ook jammer, moet mn computer maar weer s n keer aanpassen.
ut2004 blijft toch leuker![]()
ja..ik moet echt wennen aan die wapens en het voortbewegen..zal toch niet zoveel verschillend zijn tov de versie die uitgebracht gaat worden...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:13 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
UT2004 werkt en is geen beta, das voor mij het grootste verschil, ik vind het even prettig spelen...
Ben ik toch niet met je eens. Ja, de grote kracht van UT zal beslist het hele online gebeuren zijn, maar er is een hele grote groep mensen die nooit online gaan met UT. Dat bleek uit onderzoek van Epic, vandaar dat ze ook niet kiezen voor een online only game.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:21 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
idd!
het online gedeelte is het allervetst? Als je dat niet doet kan je net zo goed unreal niet kopenen mocht je toch nog n keer online gaan, probeer eens een headshot te maken.
meer oefenenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:33 schreef Fatihtjuh het volgende:
Deathmatch is niet bepaald erg makelijk...
UT3 valt niet te vergelijken met Bioshock en Crysis, dus vooral ook niet doen.quote:Op zondag 14 oktober 2007 00:13 schreef JK het volgende:
Heb de demo ook maar gedownload, maar ik gooi 'm er direct weer af. Gewoon een update van de vorige UT en dan zoals al gezegd alleen een grafische update.. alle wapens zijn nog dezelfde als die van Unreal Tournament deeltje 1.
En grafisch ziet het er best redelijk uit, maar valt in het niets vergeleken met Bioshock en Crysis beta.... al gaat het bij een goed spel niet om de gfx. Qua gameplay is het met UT3 prima in orde, leuke LAN game, veel snelle aktie. Knallen zonder te denken
Hij zegt toch ook qua Graphicsquote:Op zondag 14 oktober 2007 02:00 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
UT3 valt niet te vergelijken met Bioshock en Crysis, dus vooral ook niet doen.![]()
Nogal ja. Ook kan ik maar bij heel weinig servers connecten, nog meer mensen die daar last van hebben?quote:Op zondag 14 oktober 2007 12:40 schreef Fatihtjuh het volgende:
Wel erg veel lag in CTF
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |