Ik ben gewoon een casual gamer, geen gekut enzo, maar assault is als je het met een leuke groep speelt in zijn opzich briljant te noemen. Maar met aangepaste levels is het meestal toch een bergje minder...quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:07 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Heb je ook helemaal gelijk in; het is amper Assault. Maar wel verdomde leuk
Maar jij zal het vast wel niet l33t genoeg vinden eh
En waarom heet het spel niet UT3?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:20 schreef JimmieTheSaint het volgende:
En waarom zit bij de SE van UT2007 als extra UT2004 geleverd?
Het feit dat er "designed by Pavel "Mad Spike" Protsenko" op staat is ook een vrij grote hint.quote:
Dat betreft heb je wel een punt idd... Maar aan de andere kant wil ik wel mods kunnen draaien zonder gezeik van MS tussendoor...quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:17 schreef BMH het volgende:
Ik koop em wel voor de Xbox 360. Dan weet ik iig dat het goed draait.
Verwacht word dit jaar nog, maar je weet het nooit. Er zijn ook geen specificaties voor de PC op dit moment. Maar het is wel beter om een Xbox360 of een PS3 te kopen voor dit spel dan weetje zeker dat hij vloeiend zal lopen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:15 schreef Kaaater het volgende:
Ik heb echt geen id wanneer deze game uitkomt :S is er al een datum ik kijk er zooo erg naar uit:D
Zal ik de game op high kunnen draaien??
ZIjn er btw al system specificaties uit voor de game??
Ik koop um ook gewoon op de 360. 1 van de redenen dat hij ' vertraagd' is ook de discussie tussen Epic en Microsoft over de mods. PS3 zal um zeker krijgen, voor zover ik weet. Stiekem weet ik bijna zeker dat er ook mods zullen komen voor de 360.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:46 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dat betreft heb je wel een punt idd... Maar aan de andere kant wil ik wel mods kunnen draaien zonder gezeik van MS tussendoor...
Samequote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:00 schreef borisz het volgende:
Ik zal een nieuwe pc moeten aanschaffen denk ik wil ik dit kunnen draaien
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:00 schreef borisz het volgende:
Ik zal een nieuwe pc moeten aanschaffen denk ik wil ik dit kunnen draaien
quote:kaasje
Fri 22 Jun 2007 - 10:46
Ik krijg binnenkort een pre-release van het spel. Ik sta open voor vraagjes tongue.gif.
Heb ook enige details over hoe "zwaar" het spel gaat worden.
Het spel legt vooral nadruk op een goede videokaart. Een AMD Athlon 64 2800+ is voldoende om het spel te spelen. 1 gig ram is gemiddeld, 2 gig is beter.
Wat betreft de videokaart is een 7600gt voldoende voor medium settings, een 7800gt voor high/max en 7900 gt/gtx voor max. Als je fsaa wilt zal je toch aan een 8800 of sli moeten denken.
Ik heb het hier over 1280x1024, wat de meest gebruikte resolutie is. Ikzelf gebruik 1440x900 (jaja breedbeeld biggrin.gif) wat ietsje minder zwaar is. Dus ik volsta met mijn 7900gt, AMD Athlon 64 4000+ @ 4500+ en 1 gig ram (wordt 2).
Wat betreft de harde schijf ruimte weet ik niets, maar ik denk dat mijn 500gb wel voldoende is tongue.gif.
Ik dus enkel mijn graka...quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:26 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan blijf ik nog bij mijn eerste reactie
ik heb een budget van anderhalfduizend euro, moet lukken toch?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |