UT2004 is qua gameplay beter dan UT3.quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:01 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik speel vaker ut 2004 online dan ut3, maar multiplayer gameplay = top.
maar jammer genoeg heeft epic toegegeven dat ut3 een flop is, athans, dat las ik ergens.
Met een 4850 heb ik alles vol kunnen kunnen draaien hoor op een 24 inch. Ik vindt UT3 juist soepeler spelen dan 2004quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:37 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Wat ik in UT2004 jammer vind is dat de framerate ontzettend naar beneden keldert als er veel volumetric rendering plaatsvindt. Het spel is helaas geoptimaliseerd voor NVidia GPU's en ik heb ATI.
Ja heb ikquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:14 schreef Dibble het volgende:
[..]
Heb je de titanpack en nieuwe patch al overheen geflikkerd?
http://forums.epicgames.com/showthread.php?t=703041
Ja maar ik vind dat zo zonde, alles ervoor was ook nooit een probleem. En als ik dan kijk dat ik met bijvoorbeeld Fallout 3 zelfs nog weer niet helemaal minimaal hoef te gamen en dat zelfs crysis nog lukt. Vind ik het niet echt strategisch.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:03 schreef Thomas B. het volgende:
Sja. De Unreal 3 engine is een bitch... maar als het werkt heb je ook wat
Welke? Ik speel bijna iedere avond op een insta server.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:53 schreef Dibble het volgende:
Als d'r mensen in zijn voor potjes Instagib tell me. D'r is een INsta server waar savonds een vaste groep spelers samenkomt, altijd lache.
Nog steeds? Dat deed het in UT2004 ook alquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:42 schreef Thomas B. het volgende:
Even een vraag. Iedere keer moet ik maps en andere dingen weer opnieuw downloaden in het spel. Hoe kan ik zorgen dat die dingen gewoon opgeslagen worden? Nu gooit ie steeds alles weer weg als ik UT afsluit.
Er zal vast wel een cache converter zijn, die is er tot nu toe voor alle UT's geweest.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:59 schreef Thomas B. het volgende:
Hehe ja het zit mij eik ook al een paar maanden dwarsMaar ben het nu wel een beetje zat eik om voor de 80ste keer dezelfde map te downloaden.
Cache converter... nooit van gehoord maar ik ga het uitzoeken. Maar dat zou toch eik standaard moeten zijn...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:54 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Er zal vast wel een cache converter zijn, die is er tot nu toe voor alle UT's geweest.
Als er een engine efficient rendert, dan is het UE3... Als je het niet kunt spelen ben je gewoon geen pc-gamer die zijn systeem bijhoudt...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:03 schreef Thomas B. het volgende:
Sja. De Unreal 3 engine is een bitch... maar als het werkt heb je ook wat
Even denken 8 januari... owja! Ik bedoelde volgens mij dat je niet met ouwe hardware aan moet komen om 'm goed te kunnen draaien. Dat ie zwaar heerscht is evidentquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:50 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Als er een engine efficient rendert, dan is het UE3... Als je het niet kunt spelen ben je gewoon geen pc-gamer die zijn systeem bijhoudt...
Nou, met hardware van 3 jaar terug liep het ding nog als schijt van een reiger... Vloeibaar en snel dus.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:53 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Even denken 8 januari... owja! Ik bedoelde volgens mij dat je niet met ouwe hardware aan moet komen om 'm goed te kunnen draaien. Dat ie zwaar heerscht is evident
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |