abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57908446
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 19:28 schreef McGilles het volgende:

[..]

Kijk, ik heb counterstrike gespeeld toen het gewoon nog puur een mod was net als elke andere mod, toen maar een handje het maar speelde. Ook de welbekende 1.6 heb ik uren lang gespeeld, maar toch speel ik sinds dat cs : source uit is nooit meer een oudere versie. Ik vind Source gewoon duidelijk leuker!

Met UT3 vind ik het gewoon jammer dat het niet het gevoel geeft wat bijvoorbeeld Source wel tov 1.6 gaf. Ik speel momenteel UT99 niet meer en zal dit ook niet meer doen, maar ik zit gewoon te wachten op een snelle nieuwe shooter die mij wel vanaf het begin gaat boeien en dat is jammer genoeg UT3 niet.
mango was het toch? wist niet dat jij deze game ook had!

maar hoe zit het eigenlijk met de servers available. Ik zit te twijfelen om dit spel op steam te kopen en omdat ik toch nog wat dataverkeer over heb op mijn colobak zou ik ook wel een gameserver willen hosten. tenminste.. als d'r interesse is!

[ Bericht 1% gewijzigd door Ericjuh op 08-04-2008 13:22:52 ]
Dit keer zonder signature
pi_57909367
VOlgens mij is het aardig dood... tenminste, ik hield het 3 weken uit maar er kwam geen verbetering - nu heb ik hem al een tijdje niet op mijn computer..
pi_57911956
mmm ais het een gebrek aan (goede) server of een gebrek aan spelers?
Dit keer zonder signature
  dinsdag 8 april 2008 @ 18:55:39 #229
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_57915749
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 15:44 schreef Ericjuh het volgende:
mmm ais het een gebrek aan (goede) server of een gebrek aan spelers?
Als jij van een gebrek aan goede servers een overschot aan lege maakt, maakt het niet uit.

Epic shot and missed. Gameplay is aardig in orde, maar voor een game die een jaar lang uitgesteld is, is het resultaat in de details gewoon embarmelijk. (ik mis een gameplaymode, opties om zelf een server te kunnen draaien (listen) en een gebrekkige mod-support die wel beloofd/bewezen was met de vorige UT...)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_57915830
ik speel vaker ut 2004 online dan ut3, maar multiplayer gameplay = top.


maar jammer genoeg heeft epic toegegeven dat ut3 een flop is, athans, dat las ik ergens.
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  dinsdag 8 april 2008 @ 20:25:58 #231
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_57917705
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 19:01 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik speel vaker ut 2004 online dan ut3, maar multiplayer gameplay = top.


maar jammer genoeg heeft epic toegegeven dat ut3 een flop is, athans, dat las ik ergens.
Nou, Epic ging net als het jongetje met de mooie skelter waarvan de ketting er steeds afliep met de vinger wijzen naar andere oorzaken dan onderhoud; Die andere jongens met iets mindere skelters hadden wel functioneel speelgoed, en dat lag dan weer aan de aandacht.

Nee, Epic gaf de schuld aan alles behalve zichzelf, terwijl ze hun grootste fanbase deze iteratie gewoon verwaarloosd hebben.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_57922959
Erg jammer, ik heb er eigenlijk wel spijt van dat ik hem heb gehaald. Ben een grote UT fan maar en had verwacht dat het wel zou meevallen met de hoeveelheid servers/spelers online. Maar toen ik voor het eerst online ging schrok ik wel, iets van 5 bemande deathmatch servers en dan nog eens niet allemaal met fatsoenlijke ping. Echt jammer voor zo'n grote franchise als UT. Hopelijk komt er nog eens een keer een goede online multiplayer shooter uit met fast paced actie want daar zit ik wel een beetje op te 'wachten'.
pi_58402228
Inderdaad erg jammer dat het blijkbaar weinig online gespeeld wordt, wilde hem nl. gaan halen nu dat ik mn nieuwe system specs heb draaien (xxodd )

Heb zojuist de demo gespeeld op max. settings en ik moet zeggen, vin deze veel lekkerder wegspelen dan UT2004

Misschien moeten we anders een keer een avondje afspreken (?)

Edit: goeie site voor ut3 server tracker (gehele wereld)

[ Bericht 11% gewijzigd door Oo-blackgirl-oO op 30-04-2008 20:04:52 ]
pi_58419954
quote:
25 servers met spelers erop, zelfs oldskool favorite Sof II heeft na 6 jaar nog ongeveer 4 keer zoveel servers....
  donderdag 1 mei 2008 @ 22:00:44 #235
72602 Oo-blackgirl-oO
Fade to Purple
pi_58424339
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 18:07 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

25 servers met spelers erop, zelfs oldskool favorite Sof II heeft na 6 jaar nog ongeveer 4 keer zoveel servers....
Het spel ligt dan ook pas 5 maanden in de winkel, oldskool favorite Sof II heeft er 6 jaar over gedaan, gewoon kwestie van tijd dus

UT 3 (ik heb m vandaag gekocht) is eigenlijk UT 99 in een veel beter jasje. Kan niet wachten tot hier FUNNEL maps voor worden gemaakt
pi_58425283
Voor mods is helaas een actieve community een vereiste. Ik heb het spel sinds feb al niet meer aangeraakt.
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
  zaterdag 3 mei 2008 @ 22:23:08 #237
72602 Oo-blackgirl-oO
Fade to Purple
pi_58461754
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 22:44 schreef switchboy het volgende:
Voor mods is helaas een actieve community een vereiste. Ik heb het spel sinds feb al niet meer aangeraakt.
Ik las in magazine "Playstation 3" dat er anders al zeer veel mods beschikbaar waren en dat het aantal nu snel groeit.

Heb het zojuist weer gespeeld en k vind het echt een gaaf spel, zoals ik al eerder zei: precies UT99 maar dan in een veel beter jasje.

Niet meer van die felle baby kleuren, achterlijk uitziende monsters als tegenstanders en geluiden/stemmen that made no point als in UT2004. Wat wel jammer is aan UT3 is dat er geen donkere vrouwelijke bots in zitten waar je uit kunt kiezen
pi_60864463
Hoeveel mensen hier spelen Warfare?

Heb het sinds een maand ontdekt en ben mega verslaafd aan het worden
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 21:46:28 #239
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_60864954
Ik speel het al tijden niet meer, zeker sinds ik CoD4 heb gekocht

Wel is er onlangs weer een flinke patch uitgebracht.


Patch updates Unreal Tournament 3 and includes bug fixes, AI improvements, UI enhancements and much more.

Download the Unreal Tournament 3 v1.03 Patch (257 MB)

Click continue for complete patch notes.
Unreal Tournament III v1.03 Patch Notes:

Gameplay:

- Fixed overlay mesh showing up on hidden sniper rifle when un-zoomed.
- UTGame.bNoCustomCharacters is now globalconfig.
- Now hear own auto-taunts.
- Fix for Liandri bots riding high in vehicles.
- Fixed mutators disappearing between matches.
- Fixed up PC DLC screenshots and player counts.
- Vipers can no longer be driven around underwater if entered while underwater - they pop up out of the water, even if deep in it.
- Fixed announcements not playing properly in WAR-MarketDistrict during the campaign.
- Fixed manta crouch exploit.
- Fixed loaded RL switching away before releasing load on net clients.
- Fixed occasionally getting stuck when getting up from ragdoll.
- Fixed ending zoom when go into feign death.
- Fixed giving proper stats credit for translocator telefrags.
- Fixed giving proper suicide stat credit for certain environmental suicides.
- Fixed Hoverboard foot placement when watching other client get on.
- Improved the turret controls on the rail turret with analog controller.
- Fixed friendly fire mutator showing up as option for Duel.
- Fixed bug where second enforcer wouldn't show up if picked up while switching to enforcer.
- Fixed shock/instagib beams which were grabbed from emitter pool sometimes incorrectly having DPG_Foreground set.
- Fixed "missing required file for demo playback" error message.
- Fixed redeemer explosion on client when shot down.
- Fixed big head mutator head scaling popping out at distance.
- End the match right away in duel if a player leaves.
- Fixed not getting kismet node destroyed event when node captured by orb.
- Fixed effect showing up for disabled weapon lockers.
- Don't modify power core damage caused by kismet.
- Fixed scavenger legs disappearing in kill volumes.
- Deployables can no longer be deployed onto hover/flying vehicles.
- Fixed Hoverboard script warnings and possible crash if hoverboard fails to spawn.
- Fixed impact hammer impact camera shake for low gore clients.

Engine/Rendering:

- Added motion blur menu option for PC (defaults to off).
- Fixed zero extent collision bug in octree code (finding nodes in Z axis).
- LOD Hysteresis / LOD Decision making bug fix.
- Fixed default mesh not having proper LOD settings.
- Fixed rare darkwalker physics crash.

User Interface:

- Added player name list to server browser.
- Added midgame map voting, with serverside config options in UTGame.ini:
- bMidGameMapVoting: Enables/Disables midgame map voting
- MapVotePercentage: The percentage of votes required to initiate a map switch, counts down based upon VoteDuration;
- NOTE: When VoteDuration=0, votes for a single map must exceed this percentage, but when VoteDuration is not 0, the number of players voting must exceed this percentage
- MinMapVotes: The minimum number of players that must vote in order to initiate a map switch.
- InitialVoteDelay: Delays the enabling of map voting for this many seconds
- Fixed History being saved for servers joined via cmdline and console.
- Fixed leading vote count indicator when map voting underway.
- Don't show muted talking player portraits on HUD.
- Simple crosshair tweaks.
- Added the number of files left to download to the package downloading message.
- Fixed Krall portrait.
- Fixed clipping vehicle HUD beacon when not visible.
- Fixed endgame timer so that it isn't affected by changes in game speed (also fixes vote timer)
- Fixed SPMA deploy icon offset.

Networking:

- Always sort relevant actors by priority. Should fix the weird actors/properties never getting replicated issues.
- Fixed gibs not showing for clients of listen server if the gibbed player wasn't visible to the server player.
- Fixed gibs not showing for clients of low-gore listen server.
- New dynamic netspeed adjustment system for listen servers. Improves network performance for listen servers which typically have limited upstream bandwidth by dividing available bandwidth between clients. Configurable through new properties in UTGame.ini:
- TotalNetBandwidth=32000 (total upstream bandwidth to be apportioned)
- MaxDynamicBandwidth=7000
- MinDynamicBandwidth=4000
- Fixed "you have lost the match" messages to spectators at end of duel match.
- Fixed cases where GameSettings cache in the GameInfo wasn't properly getting NULL'd out on DestroyOnlineGame().
- HTTP redirect with compression now falls back to the uncompressed case if the compressed file could not be found.
- Fixed erroneous "connection failed" error when performing non-seamless travelling.
- Fixed hoverboard link failure sound playing in the world and being replicated.
- Fixed low gore clients seeing gibbed players as headless if playing on full gore server.
- Increased tracked turret net priority.
- Fixed Hoverboard networking replication issues (hoverboard now smoother in net games).
- Fixed network vulnerability.

Server administration:

- UWeb fixes for WebAdmin.
- Fixed downloaded cooked maps not being loaded correctly in some cases when requested by the server at initial connect time.
- Fixed net object count problem when using the conformed/cooked audio packages in PS3ModTools. Fixes some networking issues for custom maps.
- Final fix for packagemap problem with going from DLC -> RTM maps.
- Fixed properly showing number of players needed for match to start when minplayers is set and bots are enabled on the server.
- Fixed bug with PlayerID being reused for bots after a seamless travel.

Mod support:

- Added support for Interactions to have a PostRender call (to render to canvas).
- Added support for Interactions to have exec functions be called on them.
- Added cut/copy/paste support to the console.
- Added Deproject() to canvas.
- Fixed base InventoryManager implementation of GetWeaponRatingFor().
- Fixed crash when placing a new UINumericEditBox in UI editor.
- Fix for custom factions in the UI.
- Added optional flag for ScriptedTextures to skip next clear so that a ScriptedTexture client doesn't need to draw every texel of the ST every update.
- Added support for -mod commandline option so that a TC mod can have a .ini file "sandbox" - where they can have new content paths, new startup maps, etc..
- Improved system for getting camera death effect.
- Implemented fix from Aegia for an NxFluid crash.
- Fixed beams not rendering in Cascade.
- Fixed crash when updating a UIPrefab.

Map specific:

- Fixed CTF-Searchlight black boxes before match starts.
- Fixed CTF-Searchlight search lights.
- Fixed CTF-Hydrosis collision issues.
- Fixed DM-Morbias collision issues.
- Fixed collision issue in DM-Deck.

AI improvements:

- Fixed bots not using link gun beam on enemies.
- Better bot celebration management.
- Fixed bots doing multiple end of match celebration taunts.
- Improved impact hammer AI.
- Improved darkwalker AI support for crouching under obstacles.
- Improved bot hoverboard AI.
- Fixed bots sometimes not picking up flags/orbs they dropped.
- Fixed bots never spawning in if initially not enough playerstarts

Official Unreal Tournament 3 Site: www.unrealtournament3.com
Worthplaying: http://www.worthplaying.com/article.php?sid=54736
UT-Fun.de: http://ut-fun.de/download.php?view.185
Beyond Unreal: http://download.beyondunreal.com/fil.../ut3patch3.exe
UT-X: http://www.ut-x.net/View-document-de...Patch-1.3.html
Geektips: http://nuky.geektips.org/UT3/UT3Patch3.exe
k-files.de: http://www.k-files.de/download.php?s...ails&dlid=8595
UT Zone: http://www.utzone.de/include.php?pat...contentid=7108
Say Unkle: http://www.sayunkle.com/UT3files/ut3patch3.exe
Internode: http://games.internode.on.net/fileli...edetails=19853
Patches-Scrolls: http://www.patches-scrolls.de/unreal_tournament3.php
UT Instagib: http://www.ut-instagib.de/downloads/...=download&id=8
Multiplay: http://www.fileplay.net/file/3707

[ Bericht 48% gewijzigd door Elegy op 15-08-2008 21:54:39 ]
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_75806152
Schopje.
Wordt dit nog een beetje gespeeld op FOK!? Heb jaren geleden veel UT gespeeld en ben kort geleden begonnen met UT3 omdat ik een nieuwe PC heb gekocht. Speel voornamelijk instagib eik. Hoe is het met het UT enthousiasme op FOK!?
pi_75806444
Keb hem toen gekocht op steam toen hij 8 euro was. Paar keer gedaan en was wel leuk. Nu wou ik hem vorige week opstarten en elke server die ik join is leeg (tenminste de 4 a 5 server die ik joinde). terwijl de serverbrowser toch echt aangeeft dat er mensen op zitten.

dus na 10 min. klote maar weer afgesloten.. nu een fail game dus.
Dit keer zonder signature
  zaterdag 19 december 2009 @ 16:24:10 #242
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_75806605
Mjah, die bug vind ik ook onverkoopbaar: een bevolkte server wordt aangegeven, blijkt ie vol te zitten met bots

Jammer, want de engine zelf had mijn hart toch sneller kunnen laten kloppen. Het wachten is nu op modwerk op basis van de UDK.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_75806700
Ja ik heb hem ook voor iets van 7 euro gekocht inderdaad. Gewoon ergens besteld op internet.

Die lege servers waar je op doelt, staat er dan een + voor in de serverbrowser? Dat zijn namelijk bots. Ik speel zelf vaak op dezelfde servers en ik ken inmiddels ook wat mensen die daar vaak spelen, dus meestal is er wel een potje te spelen.
pi_75806748
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 16:24 schreef Skull-splitter het volgende:
Mjah, die bug vind ik ook onverkoopbaar: een bevolkte server wordt aangegeven, blijkt ie vol te zitten met bots

Jammer, want de engine zelf had mijn hart toch sneller kunnen laten kloppen. Het wachten is nu op modwerk op basis van de UDK.
Is dat een bug? Het verschil is toch wel duidelijk te zien: +3/10 betekent een server die leeg is, maar waar wel 3 bots zitten. 4+3/10 betekent 4 echte spelers en 3 bots. Maar ben het wel met je eens dat het een beetje irritant is.

Wat is UDK? Ik ben er een tijdje uit geweest.
pi_75806774
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 16:27 schreef Thomas B. het volgende:
Ja ik heb hem ook voor iets van 7 euro gekocht inderdaad. Gewoon ergens besteld op internet.

Die lege servers waar je op doelt, staat er dan een + voor in de serverbrowser? Dat zijn namelijk bots. Ik speel zelf vaak op dezelfde servers en ik ken inmiddels ook wat mensen die daar vaak spelen, dus meestal is er wel een potje te spelen.
Moet eerlijk zeggen dat ik me te weinig in de game heb verdiept. Weet zelfs niet wat de meest aantrekkelijkste gamemodes zijn (er zijn d'r zoveel...). En welke server speel jij meestal dan? zal ik daar eens checken.
Dit keer zonder signature
pi_75806874
Ik speel meestal op een paar vaste DM/TDM insta servers. Soms ook in een priveserver als ik uitgenodigd word. Maar de meesten vind ik gewoon via de serverbrowser. Kan straks wel even een paar ip's opzoeken.
  zaterdag 19 december 2009 @ 18:44:39 #247
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_75810872
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 16:29 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Is dat een bug? Het verschil is toch wel duidelijk te zien: +3/10 betekent een server die leeg is, maar waar wel 3 bots zitten. 4+3/10 betekent 4 echte spelers en 3 bots. Maar ben het wel met je eens dat het een beetje irritant is.

Wat is UDK? Ik ben er een tijdje uit geweest.
Werkelijk nooit op gelet, maar het is ook niet zo 1-2-3 zichtbaar dat het bots betreft...

UDK is de Unreal Development Kit, waarmee je anno nu gewoon volledige beschikking hebt over de Unreal Engine, waarmee je gratis games kunt ontwikkelen/proberen. Bevalt het en wil je je product alsnog uitbrengen, dan ben je genoodzaakt een licentie te nemen
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Moderator / Redactie FP dinsdag 29 december 2009 @ 15:35:22 #248
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_76183084
Zo, ik heb hem nu ook gekocht, lag voor 6,99 bij de Intertoys
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  Moderator / Redactie FP woensdag 6 januari 2010 @ 11:16:51 #249
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_76473933
Wel zuur dat ik online gewoon een dikke 3 sec lag heb
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  woensdag 6 januari 2010 @ 13:14:16 #250
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_76478971
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wel zuur dat ik online gewoon een dikke 3 sec lag heb
Heb je de titanpack en nieuwe patch al overheen geflikkerd?

http://forums.epicgames.com/showthread.php?t=703041
*Hosselcopter*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')