Je bent het niet vergetenquote:Op maandag 22 augustus 2005 00:15 schreef nikky het volgende:
Gefeliciteerd Dude![]()
![]()
En een hele fijne verjaardag.
Hoe zou ik jou nu kunnen vergeten?quote:
Drie alquote:Op maandag 22 augustus 2005 00:19 schreef ook_gek het volgende:
kijk dan kijk dan de eerste 2 zijn al vrouwen dat gaat goed dat gaat goed
He leuk dat je reageerdquote:
tuurlijk reageer ik hierquote:Op maandag 22 augustus 2005 00:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
He leuk dat je reageerd
Alles goed met je dan?
En sorry dat ik je niet een smsje gestuurd heb met jou verjaardag.
Maar ik heb je 06 nummer niet meer. En jij vast de mijn ook niet meer![]()
quote:
Zoals gewonelijk was ik toen weer op wintersport en toen kwam ik er achter dat ik je nummer niet meer hadquote:Op maandag 22 augustus 2005 00:24 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
tuurlijk reageer ik hier
en maakt toch niets uit joh![]()
wat een trieste excuusjesquote:Op maandag 22 augustus 2005 00:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zoals gewonelijk was ik toen weer op wintersport en toen kwam ik er achter dat ik je nummer niet meer hadEn nog erger. Ik ben je er na vergeten inverband met het feit dat het bedrijf waar ik werkte failliet ging. Dus had effe strass
Zand heb ik genoeg hier op scheveningenquote:Op maandag 22 augustus 2005 00:27 schreef miss_bleu het volgende:nou foeii! billenkoek, zand erover
Ken je deze nogquote:Op maandag 22 augustus 2005 00:27 schreef miss_bleu het volgende:nou foeii! billenkoek, zand erover
Wanneer gaan we nou eens naar de cocoon dan. Gaan we eens kijken of ik weer een nieuwe blunder kan makenquote:Op maandag 22 augustus 2005 00:29 schreef ChRoNiC het volgende:
Gefeliciteerd,
lekker zuipen in de Cocoon dus voor jou
de goeie ouwe tijdquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |