Mijn documenten\GTA San Andreas User Files\Galleryquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:54 schreef Steve-O het volgende:
Hoe kan je zien welke foto's je al heb gemaakt voor die collectables ik mis er nog 2 maar weet niet welke ?
100% is 100%quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen... ik had verschillende keren gelezen dat je uiteraard de schools wel moest halen, alle onderdelen minimaal brons, maar 100% zou ik ook achterlijk vinden.
my badquote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:40 schreef Yildiz het volgende:
voor 100% uitspelen hoef je niet de driving schools op 100% te hebben hoor
zo heb ik de game op 100%, maar ik heb de motor en vliegschool op zilver, de boot op brons, en de driving op goud, en dat alleen maar omdat ik die hotknife wou, en iemand wou voor mij die school wel doen
In dat opzicht ben ik dan een soms een beetje te perfectionistischquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk maar net hoe je er persoonlijk over denkt.
Ik heb zoiets van: d'r is een bepaalde standaard doe je moet halen, als je daaraan voldoet (en 't liefst wel een eindje erboven zit), dan is 't prima. Ik hoef niet de beste van de klas te zijn, als ik 't maar goed genoeg doe...
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:30 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Mijn documenten\GTA San Andreas User Files\Gallery
http://www.g-unleashed.com/index.php?cat=16&pid=228&page=photo_ops Volgens mij hier nummer 35quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:05 schreef Steve-O het volgende:
1 snapshot moet ik nog
[afbeelding]
deze
waar bij mij geen foto icoon staat
nee heb geen foto gemaakt anders had ik dat wel gezien
wat moet je daar nog van ..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:40 schreef Yildiz het volgende:
en vliegschool op zilver
motor is idd de NRG< maar daar staan er volgens mij echt 20 door het hele veld, denk ik....quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:20 schreef coz het volgende:
[..]
wat moet je daar nog van ..
ik heb er zelf zo lang over gedaan(circle and land steeds 97% - 99% een paar dagen
![]()
! maar daar heb ik wel eerder over lopen zeuren
![]()
) , deed hem laatst voor iemand binnen 30 minuten op 100%
niet dat ik hem zo graag voor je wil doen maar de gold reward is best tof hoor![]()
en dat kon ik me niet voorstellen van autoschool.. bike zal wel ngr zijn ?
Door dat rondje heen vliegenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:27 schreef mordradead het volgende:
ik moet bij een missie ergens met een parachute op landen... maar hoe kom ik ook alweer uit het vliegtuig
flightschool heb ik al gehaaldquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:34 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Door dat rondje heen vliegen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |