HOUZER!!!! wel opletten he!quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:21 schreef anne1982 het volgende:
@ KP wie moet ik op visite laten komen???

Volbaggeren zal je bedoelenquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:22 schreef anne1982 het volgende:
Als we gaan,
dan gaan we met zijn allee
dit topic heel vol knallen![]()

Ik denk dat hij te jong en onvolwassen is.. voor een meisje met veel te veel levenservaringquote:

als we gaan knallen doet houzer dat tegen de ruiten en zal hij je enorme borsten ook onder spuiten hahahaquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:22 schreef anne1982 het volgende:
Als we gaan,
dan gaan we met zijn allee
dit topic heel vol knallen![]()

Ik heb ooit een vriendin gehad en zij was sextherapeute. En dan leer je heel snel het behang van de muren te neuken om het even minder subtiel te zeggen.quote:

Rightquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:23 schreef anne1982 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij te jong en onvolwassen is.. voor een meisje met veel te veel levenservaring![]()

Jezelf quoten is zooo kansloosquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:25 schreef Gizmore het volgende:
Dit is pas baggeren! Daar kunnen wij nog iets van leren

<insert tubgirl> is ook bagger.quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:25 schreef Gizmore het volgende:
[afbeelding]
Dit is pas baggeren! Daar kunnen wij nog iets van leren

whoehahahahaquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:24 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik heb ooit een vriendin gehad en zij was sextherapeute. En dan leer je heel snel het behang van de muren te neuken om het even minder subtiel te zeggen.

Inderdaad.quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:23 schreef anne1982 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij te jong en onvolwassen is.. voor een meisje met veel te veel lichaamsomvang![]()

JIJ JIJquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:24 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
als we gaan knallen doet houzer dat tegen de ruiten en zal hij je enorme borsten ook onder spuiten hahaha

Dan moet van je lul een plamuurmes makenquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:26 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
whoehahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat wil ik ook behang van de muren neuken!!

zit wat inquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:23 schreef anne1982 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij te jong en onvolwassen is.. voor een meisje met veel te veel levenservaring![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |