Ik kom maar niet voorbij het eerste deel (eenerlaatste level)quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:57 schreef Steeven het volgende:
Ik vond beide delen echt geweldig, alleen heb ik het zo doodgespeeld dat het nu wat minder leuk is. Jammer dat deel 2 crashed in XP op vreemde momenten, de ene keer na 5 minuten en de andere keer na 2 uur spelen. Van mij mogen ze wel aan een deel 3 beginnen.
Wat zei je ?quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:05 schreef harlingen het volgende:
deel 3 komt toch binnenkort uit? Ik heb hier deel 2 in de kast staan, zo'n ouderwetse lekker grote doos
jaaaa dat waren nog eens tijden. Stukken beter dan die suffe dvd hoesjes van tegenwoordig.quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:05 schreef harlingen het volgende:
deel 3 komt toch binnenkort uit? Ik heb hier deel 2 in de kast staan, zo'n ouderwetse lekker grote doos
Ik meende toch echt in een nieuw gameblad gelezen te hebben dat hij er weer aankomt, maar ik kan dat artikel weer eens niet vinden en in de vakantie heb ik werkelijk elk gameblad voorhanden gekocht en gelezen (weekje op vlieland met flink wat regen)...quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:07 schreef Setambre het volgende:
[..]
Wat zei je ?
http://www.gamespot.com/p(...)r2/news_2610618.html
Bullfrog is overgekocht door EA, maar die hebben het volgens mij gewoon de nek omgedraaid en een beperkt aantal medewerkers in dienst gehouden. De grote man achter bullfrog was peter molyneux die nu lionhead studios in zijn bezit heeft, bekend van Black & whitequote:Op zondag 21 augustus 2005 22:04 schreef Rikoko het volgende::') De beste spellen uit mijn hart en ziel................DUNGEON KEEPPEEEEERRRRRRRRRRRRRRR
heerlijk allebei heel goed! Bullfrog (maker) maakte altijd goede spellen, jammer dat die gasten zijn overgekocht ofzo, want ik hoor dr nooit meer iets van.
Heerlijk om altijd in DK1 met een zg. 'demonenjong' (ik had de NL versie vroeger gekocht voor 99 gulden) of een 'galdemon' of een 'draak' rond te lopen.
Die avatar in het laatste level vond ik altijd lekker kuttig!!
Spellen als syndicate, theme hospital, DK1 en dk 2 waren altijd pr8ig en oh zo origineel!!!
Meer dat alle mensen die cruciaal waren voor Bullfrog direct vertrokken nadat ze het verkocht hadden aan EA. Eigenlijk heeft EA vooral rechten op een aantal series gekocht en niet het talent dat Bullfrog groot heeft gemaakt. Dat talent is overigens terecht gekomen bij studio's als Lionhead (noemde je al), Elixir (inmiddels dood) en Mucky Foot (al enige tijd dood)quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:29 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Bullfrog is overgekocht door EA, maar die hebben het volgens mij gewoon de nek omgedraaid en een beperkt aantal medewerkers in dienst gehouden. De grote man achter bullfrog was peter molyneux die nu lionhead studios in zijn bezit heeft, bekend van Black & white
Jaquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:50 schreef Nano het volgende:
Als er iets helemaal te gek is, is dat het wel.
Ik ben overigens vriend van TS.
Kent iemand het spel?![]()
De stenen bedoel je of heb ik iets gemist?!quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:48 schreef YourMaster het volgende:
Leven 18 van deel 1 is inderdaad best pittig. Probeer eerst jezelf de tijd te geven door jezelf met goud te verstevigen, en als je goud bijna op is en je moet beginnen aan het goud in het midden daarna zo snel mogelijk doorstoten naar het paarse goud boven in de map.
quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:04 schreef Rikoko het volgende:
theme hospital,
Als ik me niet vergis, wat best zou kunnen omdat het inmiddels al een paar jaar geleden is, zit er in level 18 links onder wat goud om mee te starten, dan links en rechts een halve cirkel goud met grote open ruimtes er omheen waardoor je aangevallen wordt, en bovenin vlak naast het vijandelijke hart zitten een paar blokjes edelstenen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:15 schreef Sessy het volgende:
[..]
De stenen bedoel je of heb ik iets gemist?!
Deel 2 gaat op zijn muil omdat er iets is met bepaalde geluidskaarten en DK2... Het uitschakelen van de geluidskaart is in dit geval de oplossing...quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:57 schreef Steeven het volgende:
Ik vond beide delen echt geweldig, alleen heb ik het zo doodgespeeld dat het nu wat minder leuk is. Jammer dat deel 2 crashed in XP op vreemde momenten, de ene keer na 5 minuten en de andere keer na 2 uur spelen. Van mij mogen ze wel aan een deel 3 beginnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |