abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 augustus 2005 @ 17:26:45 #27
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_29867561
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 15:55 schreef Sessy het volgende:
Werkt dk2 wel op Win2K, weet iemand dat?
Nee... niet met alle geluidskaarten is mijn ervaring...
Ik heb dit spel samen met een klasgenoot samen zitten spelen op verschillende Win2k systemen waaronder ook een laptop.

Toevallig wel op mijn "oude" audigy, wat overigens niet betekent dat hij het met andere/nieuwere audigy's het ook zal gaan doen... Bij een SB-live gaat hij onderuit en doet het niet.

Het enige wat je kan doen is het gewoon proberen en als het niet lukt omdat je eruit klapt of hangertjes krijgt oid dan ik de geluidskaart de boosdoener.
De oplossing is hier ook weer het uitschakelen van de geluidskaart in hardwarebeheer, dan is het spel wel probleemloos te spelen...

edit:
quote:
Oke dan!
Ik ga dat eens proberen, die workaround van mij is nu niet echt optimaal te noemen...
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:30:24 #28
7168 Kptelmo
Syntax Error
pi_29887480
Ik heb de DXDiag truuk geprobeerd.....en hij werkt

Althans tot nu toe, ik heb 4 of 5 levels uitgespeeld gisteren zonder crash. Voorheen had ik altijd eerder een crash ( ik kwam altijd hooguit tot level 2 ).

Mijn situatie :

SB Live kaart ( en onboard soundchip ) : bij beiden de hardwareversnelling op basic gezet via dxdiag.
Gestart met Compatability Mode op : Windows 2000. Geen "Visuele Thema's" en geen "Geavanceerde tekstservices voor dit programma".

Eindelijk weer Dungeon Keeper 2 ( en dat MET geluid ).
"Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning." (Rich Cook)
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 17:42:54 #29
128159 smurfzilla
-------------------
pi_29893414
Ah dungeon keeper, veel gespeeld toen het net uit was. Dk2 boeide me niet zo, na een aantal levels dan ook van mijn computer verwijderd.

Vond het altijd wel leuk om mijn eigen imps tot moes te meppen of om 2 monsters die elkaar niet mogen bij elkaar te zetten in een lair zodat ze gingen vechten, en dat dan alle bewoners van mijn dungeon zich er mee gingen bemoeien. Of die dikke bile demons die scheten laten op de doden na een gevecht of zoiets. En dan vergeet ik nog dat je indringers totaal tot pulp kunt meppen als je 10 monsters bovenop zo'n hero dropt. Man, dit spel verdient een derde deel.

En ja, vooral dat laatste level met dat sumurai figuur is irritant.
>>>Fast forward>>>
pi_29899055
Mijn tovenaars deden altijd beledigd als ik ze mepte. En lijkt het of hebben de draken een gokverslaving?
pi_29906547
Prachtig spel. Deel 1 heel veel gespeeld. Avonden achtereen. Eerst geld verzamelen en mezelf opsluiten, mooie kerker bouwen, de juiste wezens flink trainen en dan de vijand in de pan hakken.

Deel twee kon me minder boeien, geloof ik nooit verder gekomen dan level 8. Wel leuk met die arena, ik was meer bezig met alle wezens tegen elkaar te laten vechten dan met de missies. Ook heerlijk gelachen om die stomme opmerkingen als je aan het spelen was:

"Houaaaa, wordt het niet eens tijd om je keeper-bedje op te zoeken?" Volgens mij na twaalf uur.

Of zo ineens out of the blue: "Eén van je slaafjes kan je precies nadoen. Zélfs die oren van van je!"

Prachtig.
pi_29907121
Ik vond het in het Engels leuker.
pi_29907169
Ja die kreeg ik ook altijd maar dan in het duits
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')