Donequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:33 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Mail maar even... ik heb het graag zwart op wit en dan hoef ik niet 15 topics terug te lezen om het terug te kunnen vinden.
Is goedquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:40 schreef lotje11 het volgende:
Maerycke, ik denk nog even over de rest, maar wil iig de Oops, maar ik mail je ook nog definitief!
Hehehe!quote:
Oh, ik dacht dat deze er ook uit ging. Naja is niet erg. Ik heb voor vriendje lief Narcotick, besteld. Aangezien hij nog wel eens puistjes op zijn rug heeft. Misschien dat het hiermee gaat veranderen. En dan ruikt hij ook eindelijk naar lush. Hij wil lush niet gebruiken. Maar laats was hij met sporten gevallen, en had een rooie geiriteerde huid, dus ik Dream Cream erop gesmeert, en het hielp. Dus daar was hij al blij mee. En ik zet gewoon (lees: gooi weg) alle andere douche spullen wat niet van lush is, weg. Dan moet hij het wel gebruikenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:29 schreef PeRi het volgende:
FlyingFox blijft hoor.
Dat wist ik ook welquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:04 schreef _evenstar_ het volgende:
www.lush.comhoef je niet alles te vragen beetje research kan geen kwaad
![]()
een pot gorgeous.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Volgens het befaamde Excel bestand kost 100 ml Assisi ¤2,95.
Wat heb ik nou gewonnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |