Nee, het stinktquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:39 schreef debby1973 het volgende:
Ja, ik heb een heel blok jungle in de ton gesmeten. Kon er niets mee. Heb zelfs een plakje laten oplossen in een kopje heet water en dat prutje in mijn haar gesmeerd. Deed helemaal niets. Vond het ook niet lekker ruiken.
Gaat er bij jou niet allemaal van die groene troep in je haar zitten?quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:42 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Zonde, Debby!
Skaai zou me als het goed is vandaag een proefje sturen van Jungle.
Met een masker die tot vandaag geldig was
Ik heb het proefje geprobeerd en bij mij werkt ie wel
En je maar afvragen waarom er zoveel wespen om je hoofd cirkelen zodra je 1 stap buiten de deur doetquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:44 schreef Maerycke het volgende:
American Cream.. Ik las vandaag dat je dat ook in je bad kon gooien.. samen met de Strawberry Twin Tub en de Stawberry BBS schijn je dan de hele dag naar aardbeiencreme te ruiken..
Nee, geen last van gehad.quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:44 schreef Marloes het volgende:
[..]
Gaat er bij jou niet allemaal van die groene troep in je haar zitten?
Ik wreef zo erover maar 't was geen succes.
Ze had wat probleempjes met geld overmaken geloof ik.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:02 schreef Funnie het volgende:
alle vlopjes zijn de deur uitgegaan hier vandaag. Dus morgen of overmorgen zullen ze bij de goede persoon (hopelijk:P ) op de deurmat vallen.
Het gaat dus om de snowcakes. Alleen die van Emmy nog niet. Daar was het geld nog niet van binnen.
Debby die van jou kom ik dus persoonlijk brengen(tijd nog niet voor gehad sorrie)
Geen probleem hoor. Kijk maar wanneer je tijd hebt. Ik ben donderdagmiddag en vrijdag de hele dag vrij. En anders kan volgende week ook nog hoor. Heeft geen haast.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:02 schreef Funnie het volgende:
Debby die van jou kom ik dus persoonlijk brengen(tijd nog niet voor gehad sorrie)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |