daarnaarquote:Op maandag 22 augustus 2005 18:00 schreef ymme het volgende:
Heeft iemand de smitten al hier?
Ruikt deze echt naar Snowcake? Een andere zoeten geur is natuurlijk ook best, maar als deze daadwerkelijk daarna ruikt, is het fantastisch
Ik verheug me zo op morgen, dat ik wil dat het al zover is...quote:Op maandag 22 augustus 2005 17:56 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Je pompons hangen... geen Lush gebruikt vandaag?
Maar dan kan je al je gekochte Lush gaan gebruikenquote:Op maandag 22 augustus 2005 18:04 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ik verheug me zo op morgen, dat ik wil dat het al zover is...
Vava zei daarnet om me gerust te stellen: het is zo morgen..
en daarna: en het is ook weer zo overmorgen![]()
Ik heb er zo'n zin in...we nemen ook onze fotocamera's mee om foto's te maken hahahkansloos
![]()
Dat is waarquote:Op maandag 22 augustus 2005 18:11 schreef Vava het volgende:
[..]
Maar dan kan je al je gekochte Lush gaan gebruiken![]()
Het is dus GEEN Seanik ! Hij heeft namelijk totaal niet die felblauwe kleur , en ook niet die grote stukken zeewier! het is n beetje lila eigelijk, met soms n stukje spul en een hele sterke ondefineerbare geur. Ik ga m zo ff uitproberen, en vanavond post ik de foto'squote:
limoen is citroen, denk ik..quote:Op maandag 22 augustus 2005 18:36 schreef Maerycke het volgende:
[afbeelding]
Op de Italiaanse site staat deze vermeld als de 'Gin Tonic' met lavendel? en limoen zo te zien. Ik wil 'm
-edit- geen lavendel (dat dacht ik door de kleur paars) maar jeneverbessen dus... Wat het dus de Italiaanse versie maakt van de Jumping Juniper... Nu hoef ik 'm niet meer
quote:
Ik heb het krantje al nonchalant rond laten slingeren, dus wie weetquote:Op maandag 22 augustus 2005 19:07 schreef Maerycke het volgende:
Des te groter is de kans dat zij zelf Lush spulletjes willen hebben die jij dan weer kan gebruiken, Shirley
Nee die zijn echt kut, gelukkig was het een proefje en geen echtequote:Op maandag 22 augustus 2005 21:20 schreef heaven7 het volgende:
Nee, de shampoo bars geven goed af en als je haar goed nat is schuimen ze ook fantastisch. Jungle en Fuel werken hier niet(Dik, lang haar).
Iemand iets te ruilen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |