Stront laten scheppen in Artis of zeep scheppen in de Bijlmer bajes.quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:13 schreef Maikuuul het volgende:
Hahadamn wat een smeerlap, wel zielige voor degene die het op moet ruimen :/ als ze zo iemand pakken moet onstlagen worden + 2 jaar lang plees poetsen bij een plek waar ze ook tegen muren schijten
de klant is koningquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:37 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
[..]
BREAKING NEWS.
Het is bekend geworden dat het bij de meisjes WC is gebeurt, en dat de kans groot is dat het een klant is geweest![]()
Een Manchurian candidate onder de wildpoepers ?quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:03 schreef teknomist het volgende:
Ik ben een slapende wildpoeper.
Ze hebben ergens schijt aan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ben gewoon erg nieuwsgierig waarom mensen dit doen. Welk genot krijgen ze hieruit?
Vergelijk: inbrekers die in een prominente bolus in je huis achterlaten. Gebiedsafbakening, ontering, stress, you name it. Mensen staan dichter bij dieren dan ze willen toegeven.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ben gewoon erg nieuwsgierig waarom mensen dit doen. Welk genot krijgen ze hieruit?
Terug naar je kindertijd?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:09 schreef Beuh het volgende:
Overigens vond ik het schokkend dat de toiletjuf zei dat de vrouwenwc nog 20 keer erger was. Altijd verondersteld dat vrouwen zo kuis zijn op het toilet.
Lekkere strafquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:09 schreef Beuh het volgende:
Op de school waar ik werkte hadden leerlingen op twee opengeknipte 7upblikjes gepoept (in de toiletpot uiteraard). Heb tegen de toiletjuf gezegd dat ze het niet op hoefde te ruimen. Ik had namelijk twee nablijvers.![]()
Plasticfolie strak over de toiletpot spannen was op die school ook een tijdje zeer populair.
Overigens vond ik het schokkend dat de toiletjuf zei dat de vrouwenwc nog 20 keer erger was. Altijd verondersteld dat vrouwen zo kuis zijn op het toilet.
Dat komt omdat er pastoors met '666' in hun voorhoofd gekerfd lopen, allemaal rare typesquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:17 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
is er dus iemand op me werk die het nodig vndt om zijn stront langs de muren te vegen, en om op de bril te schijten en niet door te trekken. gewoon te erg
![]()
![]()
das idd zoquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:09 schreef Beuh het volgende:Overigens vond ik het schokkend dat de toiletjuf zei dat de vrouwenwc nog 20 keer erger was. Altijd verondersteld dat vrouwen zo kuis zijn op het toilet.
Ik heb jaren en jaren als schoonmaakster gewerkt en mijn ervaring is dat herentoiletten over het algemeen véél viezer zijn dan damestoiletten.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:09 schreef Beuh het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |