abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 10:15:41 #51
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_30089031
Tja...Die Michael Redd had wel een goede agent om veel te krijgen terwijl hij een middelmatige speler is die het niet laat zien in wedstrijden waar het om gaat. Hij kan uit alle standen raakschieten....tegen de Hawks ofzo. Maar volgens mij kan iedereen dat.
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_30091663
Wat Dan betreft denk ik dat ie gaat switchen tussen C en PF, maar dat zal wel afhangen van Bogut, hoe snel hij zich aan zal passen aan de NBA... Laten we niet vergeten dat de Bucks Joe Smith nog hebben op de PF-positie en die speelde ook zeer aardig vorig seizoen dus zal zijn starting spot niet verliezen denk ik... Natuurlijk wil ik ook dat Dan zoveel mogelijk minuten krijgt maar van de bank af speelt ie ook erg goed dus ik denk dat dat het scenario wordt voor hem dit seizoen: een beetje van alles... en nee, Ervin Johnson is geen bedreiging

Dat Nick van Exel naar de Spurs gaat is niet echt een verrassing; hij is oud en wil nog snel een ring pakken, die kans is groot bij de Spurs... Toch heb ik te doen met Beno Udrih, die vorig jaar zo'n goede backup was voor Parker, hij zal nu minder minuten krijgen, maar hij hoort wss wel in de toekomstplannen van de Spurs en Van Exel toch niet neem ik aan...

Verder vind ik dat Michael Redd wel een beetje de grond in wordt geboord hier, hij staat onder een enorme druk daar in Milwaukee en dan nog slaagt ie erin om aanvallend te excelleren, hij staat niet voor niks in de top 15 van de NBA wat betreft elke offensieve statistiek, dus hij is niet voor niets een AllStar (of bijna), zijn stats liegen er niet om en hij is zijn contract wel waard, nu moet hij alleen nog gaan winnen...
  woensdag 31 augustus 2005 @ 18:02:47 #53
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_30138541
Gerucht: Dennis Rodman naar the Cavs.

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_30139524
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 18:02 schreef popolon het volgende:

AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_30143061
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 18:02 schreef popolon het volgende:

woensdag 31 augustus 2005 @ 20:28:57 #56
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_30143144
Z'n nieuwe boek komt binnenkort uit, zal wel een mediastunt zijn.

Staan meerdere berichten m.b.t. dit op hoopshype.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  donderdag 1 september 2005 @ 15:52:45 #57
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_30168761
Finley dus toch naar de Spurs
  donderdag 1 september 2005 @ 15:55:32 #58
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_30168884
Goede keus van hem, maar werd ook wel tijd zeg, wat een vervelend lang verhaal.
  donderdag 1 september 2005 @ 17:15:10 #59
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_30171593
jip had eigenlijk verwacht dat ie naar Phoenix zou gaan ivm. vertrek van Johnson en Q-Rich.
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
pi_30177377
En zeker nu de Spurs eigenlijk ook al van Exel gecontracteerd hadden :S

Eigenlijk wel zonde om twee van zulke goede spelers op de bank te zetten, elders konden ze gemakkelijk de sterren/leiders van het team zijn... Beetje talentverspilling, maarja, alles voor die ring he, alles voor die ring
  donderdag 1 september 2005 @ 20:34:46 #61
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_30177757
Denk dat die Finley niet heel veel tijd zal krijgen. Maar idd, voor een ring doen ze een hoop. Kijk maar naar Horry. Die neemt het liefst een paar maand vakantie tijdens het regular season.
  donderdag 1 september 2005 @ 21:09:49 #62
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_30179208
Van Exel met ring is natuurlijk wel een ring met een oranje randje. Mogen we trots op zijn.
  vrijdag 2 september 2005 @ 00:00:13 #63
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_30185762
Die snap ik niet... Leg effe uit als je wilt

Ik denk dat Finley zich achter de oren gaat krabben als hij ziet wat de Heat dit jaar gaan doen Daar had hij meer geld EN spelen met Shaq / D-Wade / J-Will / Antoine Walker EN een ring kunnen krijgen
met dank aan SF
  vrijdag 2 september 2005 @ 00:34:17 #64
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_30186909
Jullie lopen wel erg op de zaken vooruit.
  vrijdag 2 september 2005 @ 05:05:08 #65
44629 Skeffie
@ Suzhou, China
pi_30191704
Yao Ming blijft ook langer bij de Rockets:
http://www.chinadaily.com(...)1/content_474125.htm

75 Miljoen dollar voor 5 jaartjes erbij, niet slecht...
Some call Flair, "The Dirtiest Player in the Game." Others refer to him as simply "The Nature Boy."
To be the man........ You've got to beat the man, WHOOOOOOOO
pi_30198804
Manmanman dan zitten we gewoon al in 2010 eer dat contract afgelopen is! Vergeet dus Ming in metropolen als LA of NY, it ain't gonna happen... Ik schat dat Ming zijn team trouw blijft tot ie met pensioen gaat, vergelijkingen met Olajuwon zullen niet lang op zich laten wachten...

Ik vind wel dat ie het geld waard is, zijn career stats (16,4 ppg 8,5 rpg 1,9 bpg .525 FG%) vertellen maar de helft van het verhaal, want iemand met zijn afmetingen is sowieso al goud waard, zeker als ie zo (potentieel) talentvol is als Ming, in time the sky will be the limit for this guy... Mooie toekomst voor de Rockets...
pi_30198974
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 00:00 schreef J-Will het volgende:

Ik denk dat Finley zich achter de oren gaat krabben als hij ziet wat de Heat dit jaar gaan doen Daar had hij meer geld EN spelen met Shaq / D-Wade / J-Will / Antoine Walker EN een ring kunnen krijgen
Moet het nog maar zien met Miami-ze hebben nog steeds geen goede schutter (is damon jones al weg?), ze hebben nu weliswaar een creatieve PG maar zonder defense (niet lullig bedoeld) en ik zie liever dat Haslem speelt dan Tione Walker. Wat een statistieken-speler is dat zeg. Naja het is te hopen dat ze zich in die bijrol naast Wade en Shaq kunnen vinden.
  vrijdag 2 september 2005 @ 13:15:32 #68
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_30199448
Damon Jones is nog niet weg volgens mij, daarom schat ik de Heat hoog in. Defence van Jason Williams vind ik niet heel erg slecht hoor. Niet veel slechter dan de meeste andere guards in ieder geval. Hij heeft tegen Steve Nash in de playoffs hele mooi wedstrijden laten zien.
met dank aan SF
pi_30203150

Nu Pfaf begint over ringen met oranje randjes moest ik toch wel weer even nadenken hoe het ook alweer zit met ''onze'' Nederlandsche broeders in den NBA... Iedereen heeft het altijd wel over Rik Smits als beste Nederlander ooit in de NBA, maar was dat toch niet Swen Nater???

Nater speelde in de ABA met George Gervin bij de Spurs en met Julius Erving bij de NY Nets en speelde in de NBA met Bill Walton bij de San Diego Clippers, en was een van de betere rebounders van de NBA van die tijd, een hartverwarmend verhaal over een kansloos jongetje dat door hard werken de absolute top bereikte...

http://www.basketballrefe(...).htm?ilkid=NATERSW01
http://www.debasketballsi(...)acolumn.php?id=P1818
  vrijdag 2 september 2005 @ 15:35:46 #70
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_30203969
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 00:00 schreef J-Will het volgende:
Nick heeft een Nederlandse moeder of overgrootmoeder als ik me het goed herinner.

En WinnekeLeen: interessant.
  vrijdag 2 september 2005 @ 15:42:06 #71
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_30204146
Spurs zijn niemand kwijt geraakt en krijgen Finley en van Exel erbij?

Nou dan mag Miami nog wel wat spelers aantrekken. Garnett, Wallace & Wallace en Carter ofzo. Want anders kunnen ze die ring wel vergeten.
Spurs zullen echt de grootste kanshebbers zijn aankomend jaar.
  vrijdag 2 september 2005 @ 22:44:23 #72
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_30216369
Spurs zijn kwetsbaar, dat heeft Detroit duidelijk laten zien.

Met Finley en Van Exel op de bank hebben ze een goede bank, ik maak me er niet teveel zorgen over. Detroit heeft nu eindelijk een goede bank, enige wat eigenlijk ontbrak, Heat is sterker geworden denk ik, Cavs en Nets ook.

Het oosten is sterk dit seizoen, erg sterk..

Mooi wordt dat.
  vrijdag 2 september 2005 @ 23:09:34 #73
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  vrijdag 2 september 2005 @ 23:11:08 #74
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_30216953
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 23:09 schreef pfaf het volgende:
Mocht ook wel eens.....
Zeg jij nou maar niks met je Seattle.
  vrijdag 2 september 2005 @ 23:14:47 #75
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_30217040
Ik kan me seizoenen heugen met bijna geen enkel team uit het Oosten met een gemiddelde hoger dan .500, een scheitjaar van de Sonics is vaak al een gemiddelde waarmee je in het Oosten a de Play-off kan behalen.
  vrijdag 2 september 2005 @ 23:16:32 #76
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_30217086
Idd, je kunt de Atlantic winnen met een score lager dan .500...
  vrijdag 2 september 2005 @ 23:18:54 #77
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_30217146
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 23:14 schreef pfaf het volgende:
Ik kan me seizoenen heugen met bijna geen enkel team uit het Oosten met een gemiddelde hoger dan .500, een scheitjaar van de Sonics is vaak al een gemiddelde waarmee je in het Oosten a de Play-off kan behalen.
Ik kan me het ook andersom herinneren.

Maar goed, we zien wel.

* popolon heeft sinds een week nu ook NBA TV in High Definition.

Nu nog het seizoen laten beginnen.
  vrijdag 2 september 2005 @ 23:23:30 #78
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_30217249
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 23:18 schreef popolon het volgende:

[..]

Ik kan me het ook andersom herinneren.
Jij bent dan ook wel 3x zo zeer oud als ik.
quote:
Maar goed, we zien wel.

* popolon heeft sinds een week nu ook NBA TV in High Definition.

Nu nog het seizoen laten beginnen.
Ook niet persoonlijk bedoeld natuurlijk. Een staat met Holland is altijd okay, maar de \\ | | //-side is gewoon toffer.

En op je zenderaanbod en de tijden waarop het uitgezonden wordt kan ik natuurlijk alleen maar jaloers zijn...
pi_30236897
De grote azen zijn reeds gecontracteerd, dus kunnen we wel gaan kijken welke teams tot nog toe de beste zomer hebben gehad, en welke niet, geheel subjectief uiteraard...

In de Atlantic Div. doen de Sixers naar mijn mening het het beste, nieuwe coach in Maurice Cheeks, Kyle Korver, Samuel Dalembert en Steven Hunter krijgen allen een fraai contract, het wachten is nog op een contract voor Willie Green. Foei Celtics, ze verliezen Antoine Walker en krijgen er niks voor terug, goed dat ze een sterke draft hadden...

De Central Div. is weer helemaal hot. Waren ze nog voetveeg toen His Airness de Bulls verliet, nu zijn de Bucks en de Cavs de teams in opmars. De Bucks hebben Redd, Kukoc en Gadzuric behouden, en Bogut, Bobby Simmons en Ervin Johnson binnen weten te slepen... Ook de Cavs hebben extreem goede zaken gedaan met het behouden van Big Z Ilgauskas en het contracteren van Donyell Marshall en Larry Hughes...

De Southeast stond weer goed in de belangstelling deze zomer. Na vorig jaar Shaq te hebben binnengehaald, komen nu Walker, Williams en Posey naar de Heat-Show... Ook de Hawks tonen eindelijk wat vooruitgang met de gehypete sign&trade voor Joe Johnson en wederom een beloftevolle draft... Foei voor de Magic, zij voeren niet veel uit deze zomer...

In de Northwest verdienen de Blazers een applausje, weg zijn zakkenvullers als Stoudamire, Anderson, A-Rahim en Van Exel, maar net als in Atlanta zit men nu met een team vol onervaren swingmen. De Sonics wisten de meest begeerde FA te behouden, Ray Allen, en daarnaast stuurden ze ook nog coach McMillan de laan uit, maar ze hebben nog veel werk te verrichten...

In de Pacific zijn de Suns de defensieve imperfecties van vorig jaar aan het wegpolijsten met verdedigers als Kurt Thomas, Brian Grant, Raja Bell en Boris Diaw, wel jammer van Joe Johnson. Foei voor de Warriors, geen nieuws rond dit team, dat nog steeds geen goeie center heeft...

De Southwest wordt, zover het dat nog niet was, weer een powerhouse met San Antonio dat voor een prikkie de diensten van Horry, Finley en Van Exel weet op de snorren, en de Rockets, die met Derek Anderson, Stromile Swift, Jon Barry, Dikembe Mutombo en een contractverlenging voor Ming, serieus wat potten kunnen gaan breken. Foei Mavericks voor het wegsturen van Finley...

Zo, dat was mijn take op de zomer, zit ik ernaast, laat het dan vooral weten!
  zaterdag 3 september 2005 @ 21:51:30 #80
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_30241801
WinnekeLeen, met Grolsch-avatar was je de beste Fok! aanwinst in tijden.

Top-post weer, dank je.
pi_30245346
Nice preview! Ik zal mijn licht er eens over laten schijnen
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 19:09 schreef WinnekeLeen het volgende:
In de Atlantic Div. doen de Sixers naar mijn mening het het beste, nieuwe coach in Maurice Cheeks, Kyle Korver, Samuel Dalembert en Steven Hunter krijgen allen een fraai contract, het wachten is nog op een contract voor Willie Green. Foei Celtics, ze verliezen Antoine Walker en krijgen er niks voor terug, goed dat ze een sterke draft hadden...
Philly haalde vorig jaar maar net de playoffs, en ik vind Steven Hunter niet echt een speler die ze verder gaat brengen. Mo Cheeks was een goede speler, maar ik ben nog niet echt onder de indruk van zijn coaching prestaties, volgens mij is hij te lief voor zijn spelers. Verder verloren de Sixers Aaron McKie en Marc Jackson, 2 veteranen die ze goed hadden kunnen gebruiken. Feit is wel dat C-Webb en AI beter op elkaar ingespeeld zullen zijn komend seizoen, maar dat heeft weinig met het off-season te maken.
Zelf vind ik dat de Nets een goed off-season hebben gehad. Vorig seizoen lag hun zwakte duidelijk op de PF positie, en in iets mindere mate op de C positie, waar Krstic goede dingen liet zien.
Voor de 4-5 positie hebben ze Marc Jackson gehaald en Cliff Robinson resigned. Daarnaast hebben ze Jeff McInnis gehaald voor de backup PG, want over Planinic zijn ze niet echt tevreden.
Met het trio Kidd - Jefferson - Carter gaat dit een leuke rotatie opleveren.
quote:
De Central Div. is weer helemaal hot. Waren ze nog voetveeg toen His Airness de Bulls verliet, nu zijn de Bucks en de Cavs de teams in opmars. De Bucks hebben Redd, Kukoc en Gadzuric behouden, en Bogut, Bobby Simmons en Ervin Johnson binnen weten te slepen... Ook de Cavs hebben extreem goede zaken gedaan met het behouden van Big Z Ilgauskas en het contracteren van Donyell Marshall en Larry Hughes...
De Bucks hebben inderdaad hele goede zaken gedaan, en als TJ Ford straks weer fit is gaan zij hele leuke dingen doen in het oosten. De Cavs zijn ook sterker geworden, alleen hebben ze nog niet echt een goede PG weten te strikken. Met het vertrek van McInnis hebben ze alleen Eric Snow, en dat is toch wel erg magertjes.
De Pacers lijken niet zoveel gedaan te hebben in het offseason, maar rookies Danny Granger en Sarunas Jasikevicius zijn wel hele goede aanwinsten. Als de Pacers blessurevrij en zonder schorsingen blijven zijn ze voor mij de uitgesproken favoriet in de Central Division, nog voor de Pistons.
quote:
De Southeast stond weer goed in de belangstelling deze zomer. Na vorig jaar Shaq te hebben binnengehaald, komen nu Walker, Williams en Posey naar de Heat-Show... Ook de Hawks tonen eindelijk wat vooruitgang met de gehypete sign&trade voor Joe Johnson en wederom een beloftevolle draft... Foei voor de Magic, zij voeren niet veel uit deze zomer...
De Heat hebben qua namen inderdaad het beste offseason gehad, nu moeten ze er nog een team van zien te maken. Naar mijn mening lopen er nu wel erg veel spelers rond die een bal in hun handen willen hebben, en te weinig echte role players. Je zou toch denken dat ze van het Lakers sterren kwartet van 2 jaar geleden geleerd hadden, maar goed.. we zullen zien.
Wat betreft de Hawks, Joe Johnson is een leuke speler, maar zeker geen franchise player, en ze betalen hem wel franchise player money. Dat betekent dus dat ze binnen een aantal jaar weinig ruimte hebben om hun jonge kern te re-signen zodra de rookie contracten aflopen.
Maar goed, alles is beter dan de Magic, die inderdaad niks hebben gedaan om het team te verbeteren. Ok, ze signen Ruben Boumtje-Boumtje en Keyon Dooling, maar dat zijn nou ook niet echt bepaald hoogvliegers.
quote:
In de Northwest verdienen de Blazers een applausje, weg zijn zakkenvullers als Stoudamire, Anderson, A-Rahim en Van Exel, maar net als in Atlanta zit men nu met een team vol onervaren swingmen. De Sonics wisten de meest begeerde FA te behouden, Ray Allen, en daarnaast stuurden ze ook nog coach McMillan de laan uit, maar ze hebben nog veel werk te verrichten...
Inderdaad, de Blazers hebben begrepen dat ze moeten gaan rebuilden met jonge spelers, waarin Zach Randolph en Sebastian Telfair erg belangrijk zullen zijn. Met nieuwe coach Nate McMillan zou het wel eens een aardig seizoen kunnen worden in Portland.
De re-signings in Seattle zijn goed, maar met het vertrek van Antonio Daniels en Jerome James zijn er niet bepaald sterker op geworden, en dat is toch wel een beetje jammer, ze waren immers op de goede weg.
quote:
In de Pacific zijn de Suns de defensieve imperfecties van vorig jaar aan het wegpolijsten met verdedigers als Kurt Thomas, Brian Grant, Raja Bell en Boris Diaw, wel jammer van Joe Johnson. Foei voor de Warriors, geen nieuws rond dit team, dat nog steeds geen goeie center heeft...
Vergeet niet dat Q-Rich weg is bij de Suns, toch ook niet onbelangrijk. Verder hebben ze wel goede zaken gedaan, met name de signing van James Jones lijkt mij erg goed.
De Lakers doen ook goede zaken met de signings van Kwame Brown, Aaron McKie en Smush Parker. Onder leiding van Phil Jackson zullen zij prima passen in de triangle offense, en zullen zij absoluut betere prestaties gaan neerzetten dan vorig seizoen, al is dat natuurlijk niet erg moeilijk.
De Warriors hebben inderdaad weinig gedaan, maar ik denk dat dat wel goed is. Goede grote mannen zijn schaars en kostbaar, en het zou niet verstandig zijn om het hele team nu weer om te gaan gooien of een grote investering te doen. Na de komst van Baron Davis hebben de Warriors het erg goed gedaan, en daar willen ze dit jaar op voortborduren. In de draft kozen ze Ike Diogu en Chris Taft, 2 grote mannen met potentie en rebounding/shot blocking skills. Vooral Diogu gaat mensen verbazen komend seizoen, getuige zijn 37 punten/12 rebounds in een Summer League game.
quote:
De Southwest wordt, zover het dat nog niet was, weer een powerhouse met San Antonio dat voor een prikkie de diensten van Horry, Finley en Van Exel weet op de snorren, en de Rockets, die met Derek Anderson, Stromile Swift, Jon Barry, Dikembe Mutombo en een contractverlenging voor Ming, serieus wat potten kunnen gaan breken. Foei Mavericks voor het wegsturen van Finley...
Hier ben ik het totaal met je eens, over de sterke zomers van de Spurs en Rockets hoeven we verder geen woorden vuil te maken. De matige zomer van de Mavs stelt me behoorlijk teleur, het lijkt er niet op dat ze nog voor het kampioenschap kunnen meedraaien, alhoewel Doug Christie natuurlijk wel een aanwinst is, als hij zijn Kings niveau weer gaat halen. De signing van Diop snap ik niet helemaal, want zijn career averages van 1.6 ppg en 2.6 rbg zijn nou niet echt geweldig, en in die paar wedstrijden dat ik hem heb zien spelen stond hij meer in de weg dan dat hij nuttig was.
quote:
Zo, dat was mijn take op de zomer, zit ik ernaast, laat het dan vooral weten!
Zie hierboven

Commentaar is uiteraard welkom!
Ben je ook een basketballjunkie? Join us: http://www.nbaforum.nl/
pi_30251990
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 21:51 schreef pfaf het volgende:
WinnekeLeen, met Grolsch-avatar was je de beste Fok! aanwinst in tijden.

Top-post weer, dank je.
Grolsch laat zich moeilijk omvormen tot Winneken, dus dat is eigenlijk het enige wat mij daarvan weerhoudt

En Magicfrankie, je hebt de kieren en gaten in mijn post helemaal opgevuld, ik kan het niet nog meer met je eens zijn! Ik wilde het alleen een beetje beknopt houden omdat ik dacht dat de post anders niet gelezen zou worden, maar gelukkig zat ik mis... Kortom, klasse Frankie!
pi_30252298
Nu we het toch over de wederopstand van de Bucks hebben, kan ik het weer niet laten om weer nostalgisch te worden...

Het is alweer 20 jaar geleden dat de Bucks nog echt succesvol waren, van '80 tot '86 behaalden ze 6 keer op rij meer dan 50 overwinningen per seizoen, met spelers als: Jack Sikma, Sidney Moncrief, Marques Johnson, Bob Lanier, Mike Dunleavy en Terry Cummings... Playoffrivalen als de Sixers met Dr J. en de Celtics met Bird & Co verhinderden echter trips naar de Finals...

Nu de Bucks het roer omgooien, lijkt het mij ook weleens tijd voor nieuwe jerseys, de Bucks zijn op de Celtics na het team met de langstlopende jerseys. Ik zou dus graag zien dat ze teruggrijpen op de succestijden van de jaren tachtig, maar natuurlijk ook die van de jaren zeventig met Kareem A-Jabbar en Oscar Robertson... Terugkeren naar groen ipv paars vind ik noodzakelijk...

VLNR: Hier het jersey van Bob Lanier uit het begin van de jaren tachtig, en daarnaast Alvin Robertson eind jaren tachtig... Ze hebben dus in de loop der tijd het rood verwijderd uit de jersey.

Begin jaren negentig kwam dus het paarse uniform met het nieuwe logo, maar halverwege de jaren negentig kwam er ook nog het secondary Bucks-uniform in het groen. In de nieuwe eeuw komt er weer belangstelling voor de jerseys die A-Jabbar en Robertson droegen, met de huidige throw-back hype, dus we kunnen wel stellen dat het groene uniform nog wel geliefd is...

Mijn advies is dus, GO BACK, and wear green!
pi_30277174
Cavs all the way. Jammer van de PG nu mcginnis weg is, maar met Donyell Marshall en Larry Hughes hebben ze eindelijk 3 punt schutters in huis. Hughes op de SG, James op SF (die ik net als Carter weleens zn schot enorm zie verbeteren het komende jaar). Gooden/Marshall op de PF en Ilgauskas op de 5. Ik heb goede hoop!
pi_30281056
zijn te veel bandwagon fans

waar komen die detroit en cavs fans opeens vandaan?

oh ja...de lakers zijn natuurlijk niet tof meer
pi_30281511
Ik ben noch een Detroit- noch een Cleveland-fan

Ik bloed paars, rood en zwart bloed, en ja, zelfs nu Vince Carter weg is... Sterker nog, meer nu Carter weg is!

Het is een lange weg terug naar de top, maar ik geloof in Chris Bosh en de twee nieuwe rookies, en mijn zomer was niet spectaculair te noemen als je fan bent van een team dat geen cent meer te besteden heeft met deze cap

Dat men Detroit en Cleveland een zonnige toekomst toewenst wil nog niet zeggen dat men er fan van is he...
  maandag 5 september 2005 @ 10:19:43 #87
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_30282113
Nu we toch weer beland zijn bij ''je favoriete team'', laat nog maares horen van welk team jij fan bent, waarom, en hoe lang al... Ik zal maar beginnen dan...

Zoals gezegd ben ik een hardcore Raptors-fan, sinds het seizoen '97-'98, toen viel er net zo weinig te feesten als hedentendage...

Ik heb heel wat sterren voorbij zien komen, Tracy McGrady, Vince Carter, Charles Oakley, Antonio Davis, Muggsey Bogues, Doug Christie, Donyell Marshall, Hakeem Olajuwon, Alonzo Mourning, maar niemand lijkt echt voor de Raptors te willen spelen

Het hoogtepunt vond ik toch wel de serie tegen de Sixers in 2001, toen Carter en Iverson elkaar de ogen uitstoken met 50 puntswedstrijden, wat een jolijt was dat toen

En de nieuwe generatie is nu het slachtoffer van die hoogtijdagen, want de Raps zitten tamelijk krap bij kas... Maar toch zie ik licht aan het eind van de tunnel
  maandag 5 september 2005 @ 10:51:42 #89
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_30282376
Detroit fan niet nee Maar de Cavs wel. Maar dat kwam door Price, Nance en die Dougherty. Leuke spelers waren dat.
pi_30284890
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 23:46 schreef Magicfrankie het volgende:

De Bucks hebben inderdaad hele goede zaken gedaan, en als TJ Ford straks weer fit is gaan zij hele leuke dingen doen in het oosten. De Cavs zijn ook sterker geworden, alleen hebben ze nog niet echt een goede PG weten te strikken. Met het vertrek van McInnis hebben ze alleen Eric Snow, en dat is toch wel erg magertjes.
De Pacers lijken niet zoveel gedaan te hebben in het offseason, maar rookies Danny Granger en Sarunas Jasikevicius zijn wel hele goede aanwinsten. Als de Pacers blessurevrij en zonder schorsingen blijven zijn ze voor mij de uitgesproken favoriet in de Central Division, nog voor de Pistons.
[..]
Ik weet het nog niet met de Bucks hoor...ze zullen het ongetwijfeld beter doen dan vorig jaar, maar ze zijn erg zwak op de PG plek, TJ Ford is gewoon érg blessuregevoelig en ze hebben niet een degelijke back-up (toch?). Verder ben ik nog niet onder de indruk van die Bogut, maargoed daar moet je niet te snel een mening over uitten. Over de shirts heb je helemaal gelijk: aanpassen die handel, als is maar dat die lelijke jaren 90 shirts eindelijk moven.

Ben idd erg benieuwd naar de Pacers: die Jaskevicius heeft altijd een goede indruk op me gemaakt in europa, hopelijk kan deze "eurostar" zich snel aanpassen.Verder hebben ze niet echt een C, maargoed daar kunnen ze J.O'neal zetten. En als Artest zich kan inhouden (vast wel), zijn ze ook voor mij favoriet in het oosten.

Ik hoop wel dat Shaq het goed doet, alleen heb ik totaal geen vertrouwen in Antoine Walker! Williams zal wel naar shaq luisteren, maar Antoine wordt de eerste die gaat mopperen, mark my words!

Verder mag het van mij wel weer beginnen, duurt me te lang...
  maandag 5 september 2005 @ 13:31:51 #91
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_30286404
Sinds midden-eind jaren 90 fan van de Sonics, vanwege Payton, het tenue / kleurcombinatie, Kemp, Baker, alles eigenlijk. Sonics

Daarvoor was ik vooral Suns-fan, omdat iedereen voor de Bulls en Jordan was, waren ik en de enige basketballer in de klas Suns en Barkley-fan.
En natuurlijk in de jaren 90 ook sympathie voor de Pacers....
  maandag 5 september 2005 @ 16:50:35 #92
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_30291794
quote:
Op maandag 5 september 2005 10:19 schreef pfaf het volgende:
En dat popo fan van de Pistons is, is ook vrij logisch...
Bandwagon fans.

Maar goed, in de tijd van Magic en Jabbar waren de Lakers een prachtig team.

Ben nooit echt fan geweest van een bepaald team, mede omdat het volgen van de NBA in Nederland lastig is, geen wedstrijden zien en alleen op internet kijken vind ik heel moeilijk, ook geen Canal+ dus we moesten het doen met de beelden die de NOS nog wel eens uitzond in de tijd van Smits bij the Pacers.

Nu ben ik met de neus in de boter gevallen qua NBA en is de keus snel gemaakt: Michigans' enige NBA team.

[ Bericht 40% gewijzigd door popolon op 05-09-2005 17:08:05 ]
  maandag 5 september 2005 @ 17:18:51 #93
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_30292664
Ik ben alleen voor de speler Jason Williams En als zijn team het goed doet ben ik er blij mee.
met dank aan SF
  maandag 5 september 2005 @ 19:05:20 #94
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_30295726
quote:
Op maandag 5 september 2005 16:50 schreef popolon het volgende:

[..]

Bandwagon fans.
Met 1 titel in 15 jaar, kun jij in ieder geval geen bandwagon fan zijn.
  maandag 5 september 2005 @ 19:32:19 #95
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_30296556
quote:
Op maandag 5 september 2005 19:05 schreef pfaf het volgende:

[..]

Met 1 titel in 15 jaar, kun jij in ieder geval geen bandwagon fan zijn.
Hey, drie titels in 17 jaar.
pi_30297376
En slechts weinigen kunnen hen dat nazeggen!

Maarre, alles leuk en wel, maar waar gaan de Hornets komend seizoen spelen na al rampen?
  maandag 5 september 2005 @ 20:07:28 #97
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_30297610
gaan misschien naar een andere stad, ben alleen de stad even kwijt
met dank aan SF
  maandag 5 september 2005 @ 23:17:29 #98
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_30304702
pi_30306544
Leuk om weer terug te zijn, er wordt hier gelukkig nog volop door gespeculeerd.

Ik vrees dat de Hornets in 2006-2007 toch echt in Las Vegas spelen, dat zou toch wel sneu zijn voor New Orleans, maar het kan wel eens 5 jaar duren voordat die stad weer een beetje leefbaar is.

Ik ben wel in mijn nopjes met de veranderingen bij de Heat. Ze moesten deze risico's nemen om kans te maken een kampioensploeg te worden. En uiteindelijk hebben ze voor minder geld maar een starter verloren (Damon Jones komt toch wel terug) en drie goede spelers binnengehaald.

En over Antoine Walker maak ik me niet zo'n zorgen. Riley heeft ervoor gezorgd dat zijn contract niet te duur is en dat de Heat een team-optie in het vijfde jaar heeft. Als hij zich kan aanpassen aan een bijrol is hij waarschijnlijk de beste speler die er voor dat geld rondloopt en als het niet lukt is hij best goed te traden.
  dinsdag 6 september 2005 @ 04:05:42 #100
44629 Skeffie
@ Suzhou, China
pi_30309844
Mijn favoriete team: Detroit Pistons. Waarom? Heb 2 jaar in Michigan gewoond, verder bevalt me de blue collar spirit die er hangt . Toen der tijd met Grant Hill en Jerry Stackhouse, fantastisch!! Nu natuurlijk de Wallace Factor.

Heb ook nog altijd een zwak voor de Chicago Bulls, ook al doen ze het nu al een tijd lang mega slecht.
Some call Flair, "The Dirtiest Player in the Game." Others refer to him as simply "The Nature Boy."
To be the man........ You've got to beat the man, WHOOOOOOOO
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')