Ja, lekker al die vlaggen voor je Porum als je voetbal wilt kijken....quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:32 schreef Superheld het volgende:
Bij Feyenoord hebben ze tenminste nog vlaggen, in die hele arena hangen er minder als bij ons.
Dus allemaal wel weer oldenzaal en harkema en natuurlijk epe steunt ajax vlaggetje gaan maken he.![]()
Vlaggen voor je porum? als je ze ophangt?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:43 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ja, lekker al die vlaggen voor je Porum als je voetbal wilt kijken....
Alhoewel het bij Feyenoord niet zoveel uitmaakt
Je ziet toch ook wel eens van die vlaggen die dan voor aanvang van de wedstrijd omhoog gerold worden. die bedoel ik .quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:46 schreef Superheld het volgende:
[..]
Vlaggen voor je porum? als je ze ophangt?![]()
Daar had ie het dus niet over.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:50 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Je ziet toch ook wel eens van die vlaggen die dan voor aanvang van de wedstrijd omhoog gerold worden. die bedoel ik .
Wat schopt hij in zn eigen doel dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:38 schreef ABC-tje het volgende:
2-1 voor AJAX, Kuijt schopt in de laatste minuut in eigen doel.
De cornervlagquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:23 schreef GnAgn het volgende:
[..]
Wat schopt hij in zn eigen doel dan?![]()
Of Nuenen, Wanroij, Deurne, Boxmeer.....of was dat de kuip???quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:36 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Vergeet Vortum en Margraten niet.![]()
Nee, moet ik ermee...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:11 schreef P0RN0STAR het volgende:
http://www.fuck020.nl/![]()
Cart_man heeft hem zeker al???
Kijk dan maar naar boven wat voor vlaggen we daar allemaal hebben hangenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:32 schreef Superheld het volgende:
Bij Feyenoord hebben ze tenminste nog vlaggen, in die hele arena hangen er minder als bij ons.
Dus allemaal wel weer oldenzaal en harkema en natuurlijk epe steunt ajax vlaggetje gaan maken he.![]()
sinds wanneer draag jij een Ajax shirtquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:15 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nee, moet ik ermee...
Ik draag alleen kwaliteit.![]()
Jij bent wel lollig vandaag zegquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:18 schreef The_Hives het volgende:
[..]
sinds wanneer draag jij een Ajax shirt
Lolbroek.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:18 schreef The_Hives het volgende:
[..]
sinds wanneer draag jij een Ajax shirt
oke jou avatar is cewlquote:
Jeuh, eindelijk heb ik iets cools.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oke jou avatar is cewlik heb die filmpjes ook gezien.. echt geweldig zijn ze
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:36 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Jeuh, eindelijk heb ik iets cools.![]()
Die gast is cult.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:11 schreef P0RN0STAR het volgende:
http://www.fuck020.nl/![]()
Cart_man heeft hem zeker al???
nu ben ik ook benieuwd naar die filmpjesquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]![]()
Echt wel.. vooral als hij van alles stuk gaat slaan op z'n hoofd
Jammer dan.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:43 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nu ben ik ook benieuwd naar die filmpjes![]()
De situatie die jij beschrijft zou eerder bij ajax passen. Blessuretijd doelpunten is een vast trainingsitem van Blindquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:19 schreef Zwansen het volgende:
Zou wel leuk zijn als Feyenoord wint, met ongelovelijk slecht voetbal en zeer onverdiend een buitenspeldoelpunt van Kalou in de 93e minuut...
tel jij maar eens alle blessuretijd doelpunten van vorig seizoen van ajax en feyenoord. je zal versteld staan.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:11 schreef Kaap het volgende:
[..]
De situatie die jij beschrijft zou eerder bij ajax passen. Blessuretijd doelpunten is een vast trainingsitem van Blind
VDV en Zlatan zijn al weg ej...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Of natuurlijk de winst pakken door een schwalbe van Ajax kant. Gelukkig fluit Jol niet.
Ik heb ze geteld. Criteria : Eredivisie, Doelpunten in laatste 5 minuten, alleen winstpartijen:quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:13 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
tel jij maar eens alle blessuretijd doelpunten van vorig seizoen van ajax en feyenoord. je zal versteld staan.
ajax scoort altijd verdiend in de laatste minuutquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:11 schreef Kaap het volgende:
[..]
De situatie die jij beschrijft zou eerder bij ajax passen. Blessuretijd doelpunten is een vast trainingsitem van Blind
Die keren was het allemaal verdiend (vind ik). Check ook eens 2003/2004, met al die goals van o.a. Buffen en Lurlingquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:25 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ik heb ze geteld. Criteria : Eredivisie, Doelpunten in laatste 5 minuten, alleen winstpartijen:
Ajax:
Roda thuis, Anastasiou 88
Vitesse thuis, Babel 88
Nac uit, Boukhari 88
Fey uit, Grygera 88, Maduro 90
Graafschap uit, anastasiou 86
Fey:
NEC thuis, Kalou 85
Correct me if i'm wrong
Door deze statistieken zou je de benaming Lucky Ajax niet kunnen bestrijden, maar om nou vorig seizoen als Lucky te beschrijven, gaat mij wat ver. Tegen Roda JC, Vitesse en De Graafschap (allen thuis) hing het doelpunt allang in de lucht, werden er eerst veel grote kansen verprutst, Feyenoord en NAC (uit) hetzelfde verhaal...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:25 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ik heb ze geteld. Criteria : Eredivisie, Doelpunten in laatste 5 minuten, alleen winstpartijen:
Ajax:
Roda thuis, Anastasiou 88
Vitesse thuis, Babel 88
Nac uit, Boukhari 88
Fey uit, Grygera 88, Maduro 90
Graafschap uit, anastasiou 86
Fey:
NEC thuis, Kalou 85
Correct me if i'm wrong
Zo een shirt heb ik nog thuisliggen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Weet iemand een foto waar een shirt op staat met de tekst 110% anti neus en dan zo'n joduh neus met een kruis er doorheen?
Heb je daar een foto van?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:08 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zo een shirt heb ik nog thuisliggen.
En ja, Robar. Zit zo diep..echt.
Komop man jij hebt toch dagen lang niks te doenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:10 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nee en ik ga het ook niet maken.
vast hoge kwaliteitquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik hoor net van iemand dat Ajax - Feyenoord live wordt uitgezonden op de Football Channel van het live-stream programma PPLive.Lekker gratis naar live topvoetbal kijken.
![]()
Jij weet niet eens wat ik nu aan het doen ben.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Komop man jij hebt toch dagen lang niks te doen![]()
waar kan je dat progje downloaden?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik hoor net van iemand dat Ajax - Feyenoord live wordt uitgezonden op de Football Channel van het live-stream programma PPLive.Lekker gratis naar live topvoetbal kijken.
![]()
Ohja natuurlijk jij bent druk aan het Fokken!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:12 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Jij weet niet eens wat ik nu aan het doen ben.
Sperma - Feyenoord was er ook op. Kwaliteit was niet denderend. Klein schermpje en niet scherp.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:14 schreef 2Drix het volgende:
[..]
wat is PPLive![]()
zoiets als coolstream?
Je moest eens weten hoe goed de kwaliteit was van Chelsea - Arsenal die ik vorige week heb kunnen kijken via deze stream. De beste live-stream die ik in tijden heb aangetroffen.quote:
Probeer het zelf maar eens.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Sperma - Feyenoord was er ook op. Kwaliteit was niet denderend. Klein schermpje en niet scherp.
Is geen proggie, is gewoon een link die afspeeld in je media player.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:14 schreef 2Drix het volgende:
[..]
waar kan je dat progje downloaden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |