Ey, das sneu voor Rotterdam... Laat ze tot de winterstop maar meedoen om het kampioenschap!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:06 schreef Ixnay het volgende:
En jullie vergeten 2005/2006.
Aan het begin van die 10 jaar was daar Ajax, die met alle prijzen aan de haal ging.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:09 schreef Ixnay het volgende:
En het is de enige Nederlandse club die de afgelopen 10 jaar een grote Europese prijs heeft gewonnen.
Oeh, combihoolie.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:47 schreef xboxps2 het volgende:
we zullen zien ik ben er bij in het uitvak off course
En de manier waarop doet het hemquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:09 schreef Ixnay het volgende:
En het is de enige Nederlandse club die de afgelopen 10 jaar een grote Europese prijs heeft gewonnen.
Als die daarbij een ajacied zijn knieschuiven sloopt, vind ik het goed.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:09 schreef SteveBallmer het volgende:
3-0
Rood voor Östlund in de 32e minuut.
Opa Vertelt....quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:11 schreef Erwtensoep het volgende:
Oh let op nu komt het uefa kup verhaal...
Ligt eraan hoe ze spelen. Als ze vol de strijd in gaan en niet verzaken, heb ik minder moeite met een verlies, dan wanneer ze als ongemotiveerde volgevreten profs spelen...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:13 schreef DivineJester het volgende:
Ik heb volledig vertrouwen in de goede afloop, 1-2 dus.
Zoniet, dan moet ik een paar Feyenoord-spelers een schop onder hun kont verkopen...
Klopt, maar ik moet mijn frustratie dan toch ergens kwijt, en de komende 5 jaar klassiekers zonder uitpubliek lijkt me ook niet grappig.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:15 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe ze spelen. Als ze vol de strijd in gaan en niet verzaken, heb ik minder moeite met een verlies, dan wanneer ze als ongemotiveerde volgevreten profs spelen...
Moeten jullie altijd alles zo serieus nemen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:15 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Ja, die Cl van jullie is vele jaren later gewonnen, is het niet
Begin alvast maar dan. There is no way in hell dat ze gaan winnen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:13 schreef DivineJester het volgende:
Ik heb volledig vertrouwen in de goede afloop, 1-2 dus.
Zoniet, dan moet ik een paar Feyenoord-spelers een schop onder hun kont verkopen...
kort lontje.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:15 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Moeten jullie altijd alles zo serieus nemen?
jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:15 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Moeten jullie altijd alles zo serieus nemen?
Dat van Ajax was in mei 1995 ofzo en dat is meer dan 10 jaar geleden dus.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:10 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Aan het begin van die 10 jaar was daar Ajax, die met alle prijzen aan de haal ging.
Als Kuyt en Rosenberg dan maar scorenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:17 schreef Robar het volgende:
Laten we weer eens in het verleden duiken . . .
Ajax is nog niet best en Feyenoord ook niet.
Ajax zal een veldoverwicht hebben, waar Feyenoord met Kuijt en Kalou zeer gevaarlijk eruit komt.
Ik hoop op een 3-1 overwinning voor Ajax, maar denk dat een gelijkspel wel een grote mogelijkheid zou kunnen zijn: 2-2.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:18 schreef DeTolk het volgende:
Maar op zich gun ik Feyenoord wel weer een keer de titel.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |