abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 augustus 2005 @ 10:20:44 #1
122614 waxinelichtjuh
Leven is meervoud van Lef..
pi_29832737
Ik wou binnekort misschien gaan werken als animator in het buitenland en ik had me daarvoor opgegeven bij www.niw4u.com. Maar nou hoorde ik van een ander meisje dat dit een heel slechte organistatie was en dat je je beter op www.animatur.net kan aanmelden. Nou las ik were op een andere site dat deze organistatie ook niet goed was.. Heeft iemand ervaring met werk als animator en weet iemand ook een goede organistatie?

Alvast bedankt
pi_29832784
Ik heb vorige zomer op een camping in Frankrijk voor o.a. de animatie. Heb dit alleen niet via zo'n organisatie gedaan, maar gewoon rechtstreeks met de eigenaren (zij hadden geadverteerd). 't Was dan ook niet zo'n grote camping maar ik heb me prima vermaakt daar en goed verdiend. Verdient over het algemeen stukken beter dan via een organisatie. Daarvoor wel aangemeld bij een organisatie, weet de naam even niet meer, maar die wilden niet garanderen dat je met z'n tweeën bij elkaar in dezelfde groep zou komen en ik wilde toch zeker samen met m'n vriendin werken. Het was overigens wel geluk dat we die advertentie tegenkwamen maar je zou er naar uit kunnen kijken. 't Is maar net wat je wil.
Oh, and that's a bad miss!
  zondag 21 augustus 2005 @ 13:59:42 #3
127275 AMS_FUE_Reggaeton
!Nobody can play this¡
pi_29837747
hmm er zijn wel van die organisaties in mijn hotel zaten ook mensen uit frankrijk domincaanse republiek enzo...www.wereldwijzer.nl daar in het forum staan ook oproepen voor animators met email adressen en telefoonnnummer mischien heb je daar wat aan.

http://www.wereldwijzer.nl/index.php?act=ST&f=32&t=12917& zoals dit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')