Nou maak je jezelf belachelijk door niet te lezen wat ik schrijf.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:02 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Je maakt jezelf belachelijk vriend, met name door niet te lezen wat ik schrijf. Jij doet het overkomen alsof mijn vriendin wel sex wil maar ik dat weiger.
Wie weet? Zo'n rare aanname is dat niet hoor, ook al schijn jij anders te denken.quote:Stel dat ze een relatie met jou zou beginnen, zou ze je dan ineens recht door het dak neuken?
Denk je werkelijk dat mijn verstand zich daar bevindtquote:Dat zou de meest bespottelijke aanname zijn die je kan doen. Dat ze haar hele leven niet zal willen neuken, ok, dat kan ik me nog bijna voorstellen.
Maar goed, zoals inmiddels al voor de zoveelste keer gezegd: ik heb de tijd. Niet iedereen heeft z'n hersens zo tussen z'n benen hangen als jij.
Er is toch niet een standaard aantal jaren waarna het "over" moet zijn?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:46 schreef Diederik_Duck het volgende:
Als dat zoveel jaar duurt dan is het echt pech gehad hoor; je bent malle pietje (babbe?) toch niet?
Omdat ik inderdaad nooit sex heb gehad? Nou ik vind niet dat een relatie alleen maar om sex hoeft te draaien, natuurlijk als er een situatie is waarbij er helemaal geen sprake is van sex is het een ander verhaal, maar daar moet je dan samen uit zien te komen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je dat nu kunt beoordelen.
Waarom sta ik niet te kijken van jouw reactie?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:07 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nou ik wist het wel, als ik al 3,5 niet mocht neuken met haar had ik haar al lang gedumpt. Wat zeg ik, ik had het niet eens tot zo'n lange tijd laten komen. Je kan wel bijven wachten.
Aufsalzen mit das Weib
Ik denk dat het vrij lastig is om dat als buitenstaander te beoordelen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:12 schreef M_Schtoppel het volgende:
Kijk ik wil niet bot en lullig doen hoor maar waarom zou je een relatie met zo'n geknakt vogeltje beginnen als ze echt misbruikt is? Dat leidt op den duur vast alleen maar tot problemen.
Wij begrijpen elkaarquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:07 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nou ik wist het wel, als ik al 3,5 niet mocht neuken met haar had ik haar al lang gedumpt. Wat zeg ik, ik had het niet eens tot zo'n lange tijd laten komen. Je kan wel bijven wachten.
Aufsalzen mit das Weib
Toch wel, en ik denk dan niet in jaren eerlijk gezegd. Ik heb geen zin en geen tijd om jaren op iemand te wachten; verder geeft het ook aan dat zo'n meisje een totaal verkeerde levensinstelling heeft, ze blijft hangen in problemen uit het verleden ipv van het heden iets leuks te maken, daar zou ik echt geen behoefte aan hebben.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:15 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Er is toch niet een standaard aantal jaren waarna het "over" moet zijn?
Dat jij daar geen behoeft aan heb is jouw goed recht, maar niet iedereen denkt daar hetzelfde in.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:21 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Toch wel, en ik denk dan niet in jaren eerlijk gezegd. Ik heb geen zin en geen tijd om jaren op iemand te wachten; verder geeft het ook aan dat zo'n meisje een totaal verkeerde levensinstelling heeft, ze blijft hangen in problemen uit het verleden ipv van het heden iets leuks te maken, daar zou ik echt geen behoefte aan hebben.
Natuurlijk, hij moet het helemaal zelf weten, echter wacht hij in de veronderstelling dat het ooit goed komt; een veronderstelling die ik lichtelijk naief acht.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:23 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Dat jij daar geen behoeft aan heb is jouw goed recht, maar niet iedereen denkt daar hetzelfde in.
Maar het is toch B_G zijn keuze of niet?
natuurlijk zal ik de eerste tijden na mijn bevalling niet zo veel zin hebben in sex, al is het maar omdat het waarschijnlijk pijn zal doen en mijn hormonen volledig door elkaar zullen geknotst zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:41 schreef Opa Bokma het volgende:
Hehe, oké, mijn fout dan.Maar als dit het geval is, vind ik je reactie ronduit kortzichtig. Ik snap niet dat je niet inziet dat een relatie zonder daadwerkelijke gelachtsgemeenschap geen volwaardige relatie zou kunnen zijn. Sterker nog, je noemt het een vriendschap? En om het maar even persoonlijk te trekken. Als jij na je bevalling ook een tijdje geen zin meer hebt (wat redelijk vaak voorkomt) is dat dan ook meteen maar een reden voor jouw verloofde om het uit te maken? Hij zou namelijk dezelfde argumentatie kunnen toepassen als jij hebt gedaan. Zonder sex immers geen relatie...
![]()
Waar lees jij dat ze geen sex hebben? Ook ze zijn niet all-the-way gegaan, maar voor de rest ontbreekt er niks aan.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:27 schreef M_Schtoppel het volgende:
Kom op Sabrina, wees even eerlijk. Een relatie zonder seks is geen relatie te noemen. En seks is niet het belangrijkste maar het maakt wel het verschil tussen een vriendschap en een echte relatie. En niet om te dollen met de problemen van een ander, maar waar gaat het naar toe als je al 3,5 jaar wacht? Nergens naar toe dus. Dan voldoet het meiske gewoon niet aan mijn verwachtingspatroon.
Ik schrijf een vrouw al af als ze eerst via Lexa ik weet niet hoe lang wil chatten en telefooncontact afhoud. NEXT!
Proef ik hier enig sarcasmequote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:31 schreef petitlapin het volgende:
en dit is allemaal mijn mening, BG doet wat hij wil, ik hoop dat hij het nog lang zal volhouden.
Dat zegt hij zelf.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:34 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Waar lees jij dat ze geen sex hebben?
Ik heb jaren geleden een trauma overwonnen. Welke en hoe of wat wil ik niet vrijgeven openbaar. Maar daar deed ik geen 3,5 jaar over. En ik deed m'n best het te overwinnen, wat niet echt naar voren komt uit jouw posts.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:39 schreef Blind_Guardian het volgende:
Zoals eerder gezegd weet ik dat ze meer dan genoeg vertrouwen in me heeft, dit gaat niet om vertrouwen maar om een trauma. Ga jij met je beste vriend bijv. vliegen als je een fobie voor vliegtuigen hebt?
er ontbreekt dus wel degelijk iets, hoe kan je dat ontkennen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:34 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ook ze zijn niet all-the-way gegaan, maar voor de rest ontbreekt er niks aan.
Lezen he, blijft moeilijk; BG heeft al twee keer gezegd dat zij in psychotherapie is. Als dat niet je best doen om het te overwinnen is...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:39 schreef GF het volgende:
[..]
Ik heb jaren geleden een trauma overwonnen. Welke en hoe of wat wil ik niet vrijgeven openbaar. Maar daar deed ik geen 3,5 jaar over. En ik deed m'n best het te overwinnen, wat niet echt naar voren komt uit jouw posts.
vind ik ook, trauma's zijn er om overwonnen te worden, hoe zwaar ze ook zijn. Door haar met fluwelen handschoentjes te behandelen, krijgt ze een vrijbrief om in het verleden te blijven leven en niet veel te doen om haar levensinstelling te veranderen, meer dan drie jaar is wel onmenselijk lang.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:39 schreef GF het volgende:
Ik heb jaren geleden een trauma overwonnen. Welke en hoe of wat wil ik niet vrijgeven openbaar. Maar daar deed ik geen 3,5 jaar over. En ik deed m'n best het te overwinnen, wat niet echt naar voren komt uit jouw posts.
Ik heb ook jaren psychotherapie gehad, ik deed daarin niet mijn best om het te overwinnen, ik bleef erin hangen. Een psychotherapeut doet geen wonderen, ik volgde de therapie omdat het blijkbaar zo hoorde en mijn familie er achterstond, intern veranderde er niets.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:45 schreef Xharlotte het volgende:
Lezen he, blijft moeilijk; BG heeft al twee keer gezegd dat zij in psychotherapie is. Als dat niet je best doen om het te overwinnen is...
Je hebt me overtuigd, de volgende keer dat ik haar zie zal ik haar zonder te vragen in elk gat neuken wat ze heeftquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:13 schreef Diederik_Duck het volgende:
Denk je werkelijk dat mijn verstand zich daar bevindt? Heb je wel gelezen wat ik schrijf? Je wil blijkbaar niet van mij aannemen dat juist doordat jij de tijd hebt en je begrip blijft tonen je het probleem laat continueren; dat is je goed recht natuurlijk maar je zult mij niet horen zeggen dat het verstandig is.
Ik ga geen relatie aan met iemand die zijn/haar verleden nog niet verwerkt heeft. En nog minder met iemand die zijn/haar eigen belang blijkbaar boven dat van mij stelt, en dat al jaren, zonder enige vooruitgang of hoop op beterschap.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:56 schreef Blind_Guardian het volgende:
Wat doe je als je perse bij een vriendin wilt blijven met zo'n verleden? Ga je ermee akkoord dat je moet wachten, meld je haar dat ze zich niet moet aanstellen en 'dwingt' haar om toe te geven of duik je er gewoon op zonder te vragen of ze wel wil?
Ik ben benieuwd
Ik ben het met je eens dat een psychotherapeut geen wonderen doet; sommige mensen worden geholpen en sommige niet. Het feit dat jij je best niet deed om je problemen te overwinnen en alleen maar in therapie ging omdat het zo hoorde, zegt meer over jouw instelling (natuurlijk verandert er niets als je zelf niet gemotiveerd bent, psychotherapie draait niet om een psycholoog die jou zomaar een oplossing aanreikt en dan komt alles weer goed) dan over de werking van psychotherapie in het algemeen... De meeste, ik herhaal, de meeste mensen gaan in therapie omdat ze inzien dat ze tegen problemen aanlopen in het dagelijks leven en zich daar niet alleen uit kunnen redden; zij zijn dus gemotiveerd om iemand hen te laten helpen. En mag ik je er vriendelijk doch dringend op wijzen dat ieder mens zo uniek is (dat bedoel ik minder zweverig dan het klinkt) dat er geen vaste tijd is voor het verwerken van een trauma... Sommige mensen doen er een heel leven over en anderen 2 maanden; er is nu eenmaal geen objectieve maatstaf, maar daar kun je mijns inziens geen waardeoordelen aan hangen....quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:47 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Ik heb ook jaren psychotherapie gehad, ik deed daarin niet mijn best om het te overwinnen, ik bleef erin hangen. Een psychotherapeut doet geen wonderen, ik volgde de therapie omdat het blijkbaar zo hoorde en mijn familie er achterstond, intern veranderde er niets.
Als er na meer dan drie jaar nog geen resultaat is dan doet ze dus niet haar best hequote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:56 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Je hebt me overtuigd, de volgende keer dat ik haar zie zal ik haar zonder te vragen in elk gat neuken wat ze heeft.
Of zonder ongein. Je komt met een hoop kritiek, maar hoe zou jij omgaan met een meisje dat een trauma aan het verwerken is en daar ook (op haar tempo) haar best voor doet?
Je meldt haar dat ze zich niet moet aanstellen en dat het anders schluss is.quote:Da's eigenlijk een vraag voor iedereen die op mijn verhaal reageert: Wat doe je als je perse bij een vriendin wilt blijven met zo'n verleden? Ga je ermee akkoord dat je moet wachten, meld je haar dat ze zich niet moet aanstellen en 'dwingt' haar om toe te geven of duik je er gewoon op zonder te vragen of ze wel wil?
Ik ben benieuwd
Nou het is maar hoe zwaar je er aan trekt dat er wat ontbreekt, ik denk dat het ook wel anders zijn als ze helemaal niks op seksueel gebied zouden doen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:42 schreef petitlapin het volgende:
[..]
er ontbreekt dus wel degelijk iets, hoe kan je dat ontkennen.
Goh is het toch nog ergens goed voor dat ie maagd is.quote:BG heeft het voordeel dat hij nog maagd is, moest hij al een lange relatie gehad hebben mét sex en weten hoeveel intimiteit sex met liefde kan bijdragen aan een relatie, zou hij nooit drie jaar hierin blijven hangen.
Gelukkig doet ze wel haar best, alleen niet op de manier zoals jij dat bedoeld. In het begin durfde ze letterlijk niets, maar beetje bij beetje wil ze wel steeds meer. 't heeft veel tijd nodig, maar in tegenstelling tot petitlapin slaat bij haar psychotherapie wel aan.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:43 schreef Diederik_Duck het volgende:
Als er na meer dan drie jaar nog geen resultaat is dan doet ze dus niet haar best he. Ik zou nooit tot die drie jaar komen kan ik je wel vertellen, een maand of 2/3 is wel maximaal denk ik zo, maar ik ben dan ook geen 18 meer.
Je meldt haar dat ze zich niet moet aanstellen en dat het anders schluss is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |