En dan bio?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:28 schreef SuperWeber het volgende:
Hmmmmmm...
Donderdag afstudieren...
zoek maar eens op ulatmite vind je ook vanallesquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:21 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=ultimate&meta=
Idd...quote:
het leven dat is één groot feestquote:
Idd. Dat is de charme van het GPD.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:23 schreef FlyingFox het volgende:
Iedereen praat langs elkaar heen hier.
Mijn doelstelling voor vandaag was het installeren ervan, ga morgen echt van startquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:51 schreef Nouk het volgende:
Ik ook.
Waarom moet dat "voor personenauto's" erbij?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:52 schreef FlyingFox het volgende:
Ik heb vandaag m'n theorie-examen voor personenauto's gehaald. Iemand blij voor me?![]()
Omdat je van alle soorten theorie examens heb. Bijvoorbeeld voor: estethica, breien voor gevorderden, psychologie, veterstrikken enz. enz.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:54 schreef Cynic het volgende:
[..]
Waarom moet dat "voor personenauto's" erbij?
Maar da's natuurlijk wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg knap van je
Ik had vijf fout geloof ik mocht nog netquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:16 schreef Zwansen het volgende:
Ah theorie is het enige wat lastig kan zijn, praktijk is een eitje.
tegenwoordig mag zelfs 6...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik had vijf fout geloof ik mocht nog net
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |