Wil je eens een haak door je lip? Wat is nou het verschil tussen een vis en jij? Het leeft beide. Niettemin, het idee een levend diertje te lokken met een nare val, binnen trekken en je dan geweldig voelen door je gevecht met een vis, dan nog eens zeggen dat JIJ een vis hebt gevangen, wat nader bekeken niks anders is dan een logisch gevolg van de natuur, want vis ziet eten en hapt daarin.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:20 schreef StefanP het volgende:
Dus jij hebt nog nooit van je leven een mug gedood? Vertel! Je draagt geen leer? Gebruikt geen shampoo of cosmetica? Stelletje hypocrieten.
quote:Op zondag 21 augustus 2005 04:05 schreef HeyFreak het volgende:
Jij gooide ze tenminste nog terug, ik gooide ze tegen de muur aan om ze daarna fijn te stampen (naakt)
quote:Baars vangen en dan 20 meter de lucht in tiefen.
Daarna schubben tellen in het water, en zoveel slokken nemen van je bier.
Dat er nog mensen bestaan die denken dat dolfijnen vissen zijn.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:37 schreef Rikoko het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
CLOWN! De vissen die hoogstens wat slimmer zijn zijn dolfijnen e.d!
Er is al eeuwenlang gevist en gejaagd, wat een gezeur man!
![]()
Verboden? Gho dat is dan wel grappig dat je wel een vis vergunning kan kopen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:22 schreef TechXP het volgende:
[..]
Vissen is nou eenmaal eigenlijk verboden. Het word alleen gedoogd. Dus hou je kop en ga eens een hobby zoeken die nuttig is en dieren geen leed toe doet.
Dat zegt niks als het gedoogd is. Daarnaast heb ik hierover al wat geemaild met politieke partijen en die bevestigde dat ook. De ene wilde de hobby niet afnemen en de andere was meer over economie aan het zeuren.quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:46 schreef ook_gek het volgende:
Verboden? Gho dat is dan wel grappig dat je wel een vis vergunning kan kopen.
Welk rapport? Ik weet alleen dat paar weken geleden bij 2vandaag iets over dierproeven was van een Stichting Informatie Dierproeven. (www.informatiedierproeven.nl)quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:58 schreef ook_gek het volgende:
Even iets anders TechXP maar heb je dat rapot gelezen dat dierenproeven WEL DEGELIJK zeer belanrijk zijn. Is een paar weken geleden in het nieuws geweest. Is op veel punten perfect onderbouwd dat het zeer nodig is in sommige gevallen. En dat we de eerste 5 jaar nog niet zonder kunnen.
Heb je overigens nog een linkje erover? Dan kan ik het misschien opnemen in het dossier wat ik aan het schrijven ben over dierproeven en dan meteen ontkrachtenquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:58 schreef ook_gek het volgende:
Even iets anders TechXP maar heb je dat rapot gelezen dat dierenproeven WEL DEGELIJK zeer belanrijk zijn. Is een paar weken geleden in het nieuws geweest. Is op veel punten perfect onderbouwd dat het zeer nodig is in sommige gevallen. En dat we de eerste 5 jaar nog niet zonder kunnen.
Hey, daar hebben we het naïeve hippiemeisje weerquote:Op zondag 21 augustus 2005 15:22 schreef Quickie_Bat het volgende:
Het verbaast me weer niks dat StefanP een dergelijk topic opent.
Wat een raspauper is het toch
Tof!quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:58 schreef StefanP het volgende:
[..]
Hey, daar hebben we het naïeve hippiemeisje weer![]()
Kijk eens wat ik voor je heb? Een foto van je grote liefde, van je idool. Kun je toevoegen aan je fotoboek waar je andere *zucht zwijmel Lars ik houd van je* foto's hebt
[afbeelding]
Dat hangt een beetje af van je definitie van nodig denk je niet?quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:58 schreef ook_gek het volgende:
Maar goed dat is totaal oftopic. Moest wel meteen aan jou denken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |