abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29863810
@Jazza, mik de server even voor wat langere tijd uit (minuutje of 15) dat wil wel eens helpen
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_29863829
Dubbel

Wat is het forum trouwens weer enorm traag
  maandag 22 augustus 2005 @ 13:14:00 #203
106996 hg
hadiegee
pi_29863918
quote:
Stel dat jij meebetaalt (¤ 150,- per 3 maanden dan dat is inclusief je ontgroeningsbijdrage voor het
zogenaamde FOK!BF2 calamiteiten-fonds dan nog moet je minstens 3 maanden wachten totdat je
diezelfde privileges hebt als het basis-team van FOK wat inhoudt:
Altijd toegang tot de server en een vaste plaats voor je als je erin wilt (en dus een kick voor een non-member.)
In die 3 maanden waarvoor je betaalt hebt heb je wel doordeweeks een vrije toegang tot de server van
06:00 uur tot 12:00 uur en van 13:00 uur tot 15:00 uur.

Dus.... wordt je snel lid?
Hehe da's niet goedkoop I-spy, maar dan heb je natuurlijk ook wel wat. Nee ben bezig met een eigen clan/band intussen, maar tegen de tijd dat dat wat voeten aan de grond krijgt(als het voeten aan de grond krijgt) geef ik jullie zeker een seintje.

Ik wil nog wel ff zeggen: respect voor jullie clan. Leuk opgezet en populair inderdaad. Probeer er gewoon geen band of kickers van de maken. Daar zijn jullie te goed voor en het spel te leuk. Des te meer plezier om gewoon beter te spelen dan je tegenstanders en ze op die manier te frustreren, dan blijven de noobs en de teamkillers heus wel weg en blijven de goeden over.
Here's hadiegee. Everybody duck and take shelter
pi_29864102
staat nu uit
  maandag 22 augustus 2005 @ 13:32:44 #205
52200 ViPeRII
It's a good day to die
pi_29864194
Iemand er ook last van, dat zijn medals niet bijgewerkt worden? Ik weet zeker dat ik gisteren een stuk of 5 medals heb gehaadl, maar staan er nog niet bij bij mijn stats... iemand anders hier ook last van?
-- ViPeRII --
pi_29864210
Maandagmiddag update (ik word net I-spy hehe )

BOF! lan party update na 1 dag, van deze mensen zijn de mails binnen:

Jafarx
Sickert
Timminater
Mrwheels
Jedi
Drbravo
Martijn_bravo
I-spy
Mitch
Escape_nl

Let op!: Je komt pas op de lijst als je een mailtje hebt gestuurd naar: bandoffok@gmail.com

Check hier verdere info: http://www.weescreatief.nl/FokBF2/forum_viewtopic.php?8.141
pi_29864296
en weer gestart
  maandag 22 augustus 2005 @ 14:27:38 #208
13036 Frenkyboy
Medium Pimping Unfortunately
pi_29865032
Nog ff een tactics guide voor de geintereseerden. http://www.somethingawful.com/articles.php?a=3097

aka. SickMyDuck // ii typpes tjis wiiiyhh ,myyu diiivk.
pi_29866420
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 13:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Auto balance zorgt er juist voor dat de teams gelijk zijn. Als je die uitzet kun je gewoon 10 tegen 22 spelen. Enige nadeel is dat zodra je team balance weer aanzet er weer 6 mensen geswitched zullen worden en dat gaat via het principe wie het eerst dood is wordt als eerste geswitched.

Heb wel eens gespeeld op van die ranked servers zonder team balance. We speelde toen echt met 10 tegen 22. Uiteraard wilde iedereen bij de US en waren wij zwaar in de minderheid, uiteindelijk ook verloren, maar het scheelde niet eens zo veel
Dan dacht ik verkeerd
Danke voor correctie
pi_29866464
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 13:32 schreef ViPeRII het volgende:
Iemand er ook last van, dat zijn medals niet bijgewerkt worden? Ik weet zeker dat ik gisteren een stuk of 5 medals heb gehaadl, maar staan er nog niet bij bij mijn stats... iemand anders hier ook last van?
Ik weet niet wat ik allemaal niet erbij heb gekregen maar waar ik wel zeker van ben was ene gouden medaille toen ik commander was en dus ook rond de 72 punten waar ik hard voor gewerkt heb (dit haal ik bijna nooit als commander)
pi_29866474
Nou het langverwachte nieuws omtrent de fightnight in Rotterdam bij het gamesyndicate. Ik heb zojuist telefonisch contact gehad en ben het volgende wijzer geworden:

Het is iets anders dan I-spy reeds geschat heeft qua kosten. Iedereen moet namelijk lid worden om aan de fightnight te kunnen deelnemen. (dit is helaas niet op de site vermeld) Dit lidmaatschap voor een jaar kost 20 euro en iedereen dient op de fightnight de papieren in te vullen aan de balie. De kosten voor de avond zijn 10 euro op zich.

Oftwel het geheel valt 10 euro duurder uit maar hierdoor ben je wel lid voor een jaar en als we in het voorjaar nog eens een avond organiseren dan zijn deze kosten weer vlak gestreken. Mochten er mensen zijn die zich reeds hebben opgegeven maar toch bezwaar maken tegen deze prijsstelling dan gelieve eventjes contact op te nemen via: bandoffok@gmail.com.

We moeten wel op tijd reageren dus wil verzoeken om toch je reservering zo snel mogelijk te mailen.

Jur van Gamesyndicate biedt wel aan een aparte avond voor ons te organiseren in zijn gamecentre dus laten we hier zeker eens gebruik van maken!! Hij zegde toe dit topic te zullen volgen dus hij leest mee als het goed is.

Barst maar los mensen!
pi_29866612
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 14:27 schreef Frenkyboy het volgende:
Nog ff een tactics guide voor de geintereseerden. http://www.somethingawful.com/articles.php?a=3097

Mine Entire Areas! - As an engineer, it's your primary job to make sure every human being on the planet steps on your land mines. The best and easiest way to accomplish this is by placing them all over every entrance and exit surrounding your flag.

Heb ik ook is gehad op Dailan Plant in een hangar of hoe zo ding mag heten.
Ik sta daar in met een tank de vlag te veroveren met nog een paar mannekes, vlag verovert dus dan ga je eruit maar blijkt dus dat de uitgang gewoon geblokkeerd is door mijnen. Dan kan ik wachten totdat de mijnen opgeruimd worden of gewoon probereren erlangs te rijden.
Noujah ik kies dan voor de 2de maar ik had het niet gered (ik vergeef de teamkill dan wel) maar dan vindt die gast die de teamkill krijgt het nog raar ook dat ik door zijn mijnen rij en natuurlijk nog even n00b erachteraan zeggen
pi_29866898
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 16:08 schreef jpjedi het volgende:
Het is iets anders dan I-spy reeds geschat heeft qua kosten. Iedereen moet namelijk lid worden om aan de fightnight te kunnen deelnemen. (dit is helaas niet op de site vermeld) Dit lidmaatschap voor een jaar kost 20 euro en iedereen dient op de fightnight de papieren in te vullen aan de balie. De kosten voor de avond zijn 10 euro op zich.
Normaal gesproken zijn de kosten 2,75 per uur op de duurdere PC's. Dat betekent dat we na 11 uur gamen eindelijk het geheel eruit hebben. Aangezien ik verwacht na een uurtje of 4 wel ergens een biertje te willen gaan drinken kom je uit op een euro of 8 per uur.

Dan vraag ik me af wat voor extra's TGS biedt met die Fightnight ?
pi_29866935
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 16:07 schreef Razorback het volgende:

[..]

Ik weet niet wat ik allemaal niet erbij heb gekregen maar waar ik wel zeker van ben was ene gouden medaille toen ik commander was en dus ook rond de 72 punten waar ik hard voor gewerkt heb (dit haal ik bijna nooit als commander)
wel effe tussendoor checken of je goed bent ingelogd.. vrees dat ik mijn 140 commander punten er iook niet bij heb gekregen
pi_29867234
ooh dat lidmaatschap heb je er in dezelfde avond er al uit
Narf!
pi_29867290
* DING *

Zo net klaar met ff spelen.
Nou...uniek moment kun je wel zeggen lui. MOI zat in de blackhawk met MisterFox,RazorbackNL etc en was zelf of all units een engineer!
Iets wat ik nooooooit ben en nu wel.
Heb me dood verveelt daar. Ben van ellende maar met boobytraps gaan gooien en af en toe
die engelse sleutel een paar keer laten rollen in mijn hand van verveling.

All gekheid op een stokje:
Het is wel ff wennen als grond-infanterist/APC rijder om dat zo hoog te zitten en mee te freewheelen.
Hopelijk heeft 'razorback' zoals gevraagd een screencap gemaakt van dit unieke moment van
FOK!KERS zo bij elkaar.
pi_29867702
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 17:10 schreef i-spy24 het volgende:
* DING *

Zo net klaar met ff spelen.
Nou...uniek moment kun je wel zeggen lui. MOI zat in de blackhawk met MisterFox,RazorbackNL etc en was zelf of all units een engineer!
Iets wat ik nooooooit ben en nu wel.
Heb me dood verveelt daar. Ben van ellende maar met boobytraps gaan gooien en af en toe
die engelse sleutel een paar keer laten rollen in mijn hand van verveling.

All gekheid op een stokje:
Het is wel ff wennen als grond-infanterist/APC rijder om dat zo hoog te zitten en mee te freewheelen.
Hopelijk heeft 'razorback' zoals gevraagd een screencap gemaakt van dit unieke moment van
FOK!KERS zo bij elkaar.
Jah dat was zeker leuk in die heli
Ben ook geen enkele keer uit de lucht geschoten omdat ik ook optijd weg ging omdat ik andere mensen niet gun dat ze een volle helicopter neerhalen

Alleen krijg je als bestuurder super weinig punten, Ik had er maar 29 en I-Spy die had er iets van 39

Alleen ik had geen screenie gemaakt want op de een of andere manier staat het beeld een tijdje stil en dat is niet de bedoeling. Ik weet ook niet allemaal wat er aan de hand is met mijn pc dat hij zo traag is. Kheb ook die nieuwe ATI drivers gedownload en merk verder ook geen verschil.

Vanavond ben ik ook weer van de partij zoals altijd
pi_29867734
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 16:44 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

wel effe tussendoor checken of je goed bent ingelogd.. vrees dat ik mijn 140 commander punten er iook niet bij heb gekregen
Hoebedoel je met goed bent ingelogd
Dat als je soms inlogd en bij je stats kijkt dat er allemaal rare getallen staan (iig niet de getallen die er horen te staan).
pi_29867887
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 17:38 schreef Razorback het volgende:

[..]

Hoebedoel je met goed bent ingelogd
Dat als je soms inlogd en bij je stats kijkt dat er allemaal rare getallen staan (iig niet de getallen die er horen te staan).
jah zoiets ja.. :| soms heb je dan ook je unlocks niet tot je beschikking
pi_29868036
Als iedereen nu een of twee vrienden meeneemt kunnen we een avond zelf die tent vol krijgen.
Vanaf hoeveel mensen zouden we de tent kunnen huren. Mensen uit Rotterdam kunnen makkelijker mensen meekrijgen of hebben de FoD'ers niets te doen of de Tweakers.

Maar laten we snel beslissen wat we doen, voor 30 eurie meedoen en lid worden of een andere datum prikken. Ik kan me voorstellen dat voor mensen buiten de randstad
geen nut heeft om lid te worden voor 20 euro, is een beetje geld over de balk.
Maar als er nu 6 man lid worden, kunnen we dan niet een uitzondering maken.

Of een grote aanmeld groepskorting, maak ons gelijk wat positiever voor november.

Nu maar hopen dat die fightnights niet lopen, kunnen we er beiden beter van worden.
Hell To The Liars
pi_29868155
Wat zijn eigenlijk de openingstijden v die gasten? We kunnen ook gewoon aan t begin vd middag afspreken en dan tot sluitingstijd gewoon spelen ipv zo'n heel ding af te huren. En dan daarna ergens wat eten of drinken eventueel. Kijk maar mannen ...
Before all else, be armed.
pi_29868176
uhmmm......................... doet msn het bij jullie?
BF2: Diamond3d
pi_29868195
Ja hij werkt
Hell To The Liars
pi_29868201
Mijn voorkeur gaat toch uit naar een normale datum, ik vind 30,- voor een paar uur gamen wel erg veel als dat normaal gesproken een euro of 15 kost. Aangezien ik nog geen echt voordelen heb gezien van zo'n fightnight twijfel ik eraan.

Maar goed nu even de belangrijke mededelingen.
Ten eerste heb ik zojuist m'n nieuwe onderdelen besteld. Vanaf volgende week een AMD 64 3500+ op een Asus plankje met 1gb HyperX

Dan de nog belangrijkere mededeling:
Morgenochtend zit ik in het vliegtuig naar warmere oorden, ik ga voor anderhalve week naar Italie. Dus ik ben niet aanwezig. Ik neem aan dat de andere admins het vlekkeloos van me over kunnen en gaan nemen. Misschien kom ik nog wel een keertje BF2 spelen met een ping van 5 maar goed reken er maar niet op
pi_29868324
veel plezier in Italie en wij houden wel een oogje in het zeil.

Maar over de gamenight, ik ga dan niet mee.
Het kost me vanuit brabant veel bezine heen en terug, plus 30 kosten en dan nog drinken en evt eten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')