hmm de domo tours van vandaag miste wat.. met een echt volle blackhawk gaat t ietswat beterquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:57 schreef Sickert het volgende:
[..]
Ja leuk! maar wat zijn eigenlijk de kosten van de fightnight?
kan iemand daar ff naar informeren? geld heb ik wel maar voor sommige is het wel handig om dat vooraf te weten....
trouwens domo kom ook eens online als ik game.. ik wil ook wel eens mee met domo tours
we hadden gewoon te weinig mensen :| Maar volgende keer ben je de bezienswaardigheid als de domo safari weer eens van start gaatquote:Op maandag 22 augustus 2005 02:05 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Nou...ik kan je daar wel aan helpen hoor als belager van de "Domo/Modo' Tours![]()
(niet voor niets merkte ik dat die blackhawk op een bepaalt moment elke keer maar mij eerst ging opzoeken nadat ze keer op keer die irriante *ploink*ploin* BOEM kregen.})
Gewoon met een APC op die blackhawk schieten d.w.z.hij met de mitrailleur en jij met je bazooka maar dan wel op de staart richten en de grote propeller omdat dat de zwakste punten zijn.
Een sniper wil ook weleens helpen om de mechanicien uit te schakelen die constant de reparatie uitvoert.![]()
someren een stukkie van ehv afquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:50 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Waar in Brabnt woon je?
Ik ga Boekel vertegenwoordigen aan het front, misschien kunnen we de kosten delen door met mij mee te rijden
Jullie komen toch langs Breda...Stop dan even dan rijden we met 2 auto`s naar R`dam.quote:
Ik ben erbij Domo.quote:Op maandag 22 augustus 2005 03:49 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
we hadden gewoon te weinig mensen :| Maar volgende keer ben je de bezienswaardigheid als de domo safari weer eens van start gaat(links ziet u mooie moerassen en recht ziet u i-spy die u vol lood mag pompen!)
We moeten ook een keer "Domo over het water Tour" doen.quote:Op maandag 22 augustus 2005 03:49 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
we hadden gewoon te weinig mensen :| Maar volgende keer ben je de bezienswaardigheid als de domo safari weer eens van start gaat(links ziet u mooie moerassen en recht ziet u i-spy die u vol lood mag pompen!)
Niet dat ik nog op jullie server meespeel maar ik moet wel erg lache om die discussies hier.quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:58 schreef Razorback het volgende:
Was wel weer gezellig vandaag (ga zo nog even verder)
Maar wat doen sommige admins MOEILIJK OVER HET KICKEN VAN EEN SUCIDE SLET (dieT20 sletjes jah)
Elke keer weer stappen we in de Domo Tour helicopter komt er een sucide slet aan en die maakt ons allemaal weer dood en dat ongeveer 3 keer achter elkaar.
Alle Domo Tour mensen hoor je zeggen dat het vervelend is maar als het op kicken/bannen komt, ho maar
Die T20 sletjes kregen wel elke keer rond de 5x2 punten (5 kills, per kill 2 punten) en zelf gingen ze maar 1 keer dood.
God wat heb ik me geërgert aan die mensen en het werden er steeds meer
Nogmaals. Degene die dat deed is de oprichter en grote smurf van de gang hier.quote:Op maandag 22 augustus 2005 11:01 schreef hg het volgende:
[..]
Niet dat ik nog op jullie server meespeel maar ik moet wel erg lache om die discussies hier.
Ik ben niet van de suicide acties. Dat schiet niet op. Ik ga liever niet dood maar...
Is het niet VOLKOMEN LEGITIEM om een helicopter met 5 man die eigenlijk alleen maar constant van het ene naar het andere vlaggetje vliegen en zo eigenlijk een soort van aan het punten farmen zijn op iedere mogelijke manier tegen te houden.![]()
en over dat ZOGENAAMDE baserapen. Wanneer ben je dan aan het baserapen? Als je met een tank bij een vlag iedere keer de mensen wegschiet. Wachtend op versterkingen tot je hem kan veroveren.![]()
Echt suf vond ik trouwens een eerder stukje van iemand die wel admin was (ik denk niet dat jij er echt klaar voor bent) over 10 mensen kicken zodat je naar de andere kant kan switchen. Wacht dan gewoon ff ach ach ach. Hoe zou je jezelf voelen en dan * 10
Kom op mensen die zich ECHT lame gedragen moet je kicken en lame zijn ze niet perse als ze dingen doen die jou en je 5 Euri per maand niet uitkomen. Er zijn dan wel een hoop mensen die niet betalen voor de server, maar die hoef je toch niet zo respectloos te behandelen. Dat zijn toch potentiele strijdmakkers of tegenspelers voor de toekomst.
FF clicken en je weet alles......quote:Op maandag 22 augustus 2005 10:54 schreef ursel het volgende:
Wat betreft die lan-party,
Wat zijn de kosten?
Tot hoe laat gaat dit door (Wanneer sluit de toko)?
Hij doelde niet op het kicken van personen om ruimte te maken, maar op het feit dat er 10 mensen werden gekickt om te kunnen switchen van team.quote:Op maandag 22 augustus 2005 11:19 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nogmaals. Degene die dat deed is de oprichter en grote smurf van de gang hier.
Als hij op zijn eigen server wil spelen waar hij alle moeite en investeringen voor doet dan mag hij doen wat hij wil. Er wordt tijd en geld in gestoeken en dit zijn juist voorbeelden waarom men het een eigen server wil.
Je gaat toch niet wachten tot je in je eigen server mag? Er zijn nu eenmaal iets van 20 betalende mensen en als die erin willen dan gebeurd dat ten koste van bezoekers...
ik weet wat hij bedoeld maar ik kan me ook vinden in jouw punt...als het makkelijker is op deze manier dan lijkt me dat beter idd. (als dat allemaal in game kan natuurlijk en zonder te resetten)quote:Op maandag 22 augustus 2005 11:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hij doelde niet op het kicken van personen om ruimte te maken, maar op het feit dat er 10 mensen werden gekickt om te kunnen switchen van team.
Ik ben het wel eens met hem eens dat dat eigenlijk niet kan. Maar ja nog niet iedereen is volledig op de hoogte van alle mogelijkheden van de server.
De volgende keer hoop ik dat de teambalance gewoon even wordt uitgezet. Je switched en je zet de teambalance weer aan. Niemand gekickt en toch geswitched.
Eens, al zou ik het jammer vinden als het straks niet meer kan. Ik vind het leuk om met de BH te vliegen, maar ik vind het net zo leuk om er op te jagen.quote:Op maandag 22 augustus 2005 11:01 schreef hg het volgende:
Ik ben niet van de suicide acties. Dat schiet niet op. Ik ga liever niet dood maar...
Is het niet VOLKOMEN LEGITIEM om een helicopter met 5 man die eigenlijk alleen maar constant van het ene naar het andere vlaggetje vliegen en zo eigenlijk een soort van aan het punten farmen zijn op iedere mogelijke manier tegen te houden.![]()
Baserapen/spawnrapen is als je een basis en iedereen die daar spawned onder vuur neemt zonder de intentie deze in te nemen, oftewel alleen maar voor de kills. Als je daadwerkelijk wacht op versterking dan is het niet zo erg. Dit is overigens bij alle shooters not done.quote:en over dat ZOGENAAMDE baserapen. Wanneer ben je dan aan het baserapen? Als je met een tank bij een vlag iedere keer de mensen wegschiet. Wachtend op versterkingen tot je hem kan veroveren.![]()
Nou is het natuurlijk Maandag en voor sommige mensen nog best wel vroeg, maar volgens mij heb je mijn stukje niet zo goed gelezen, te oordelen naar je commentaar.quote:Op maandag 22 augustus 2005 11:19 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Als hij op zijn eigen server wil spelen waar hij alle moeite en investeringen voor doet dan mag hij doen wat hij wil. Er wordt tijd en geld in gestoeken en dit zijn juist voorbeelden waarom men het een eigen server wil.
Je gaat toch niet wachten tot je in je eigen server mag? Er zijn nu eenmaal iets van 20 betalende mensen en als die erin willen dan gebeurd dat ten koste van bezoekers...
Niet mee eens?? voor jou 1000 anderen want onze server zit 14 van de 24 uur vol!
Hier moet ik je toch even corrigeren JPquote:Op maandag 22 augustus 2005 11:19 schreef jpjedi het volgende:
Ik leg het nog 1x uit, daarna ga ik lekker op vakantiequote:Op maandag 22 augustus 2005 11:01 schreef hg het volgende:
Echt suf vond ik trouwens een eerder stukje van iemand die wel admin was (ik denk niet dat jij er echt klaar voor bent) over 10 mensen kicken zodat je naar de andere kant kan switchen. Wacht dan gewoon ff ach ach ach. Hoe zou je jezelf voelen en dan * 10
Heb het heel goed gelezen en begrepen.. mijn antwooord was wellicht minder duidelijk maar denk dat Mitch voldoende heeft gezegd hierover.quote:Op maandag 22 augustus 2005 12:02 schreef hg het volgende:
[..]
Nou is het natuurlijk Maandag en voor sommige mensen nog best wel vroeg, maar volgens mij heb je mijn stukje niet zo goed gelezen, te oordelen naar je commentaar.
IK HEB HET NAMELIJK NIET OVER MENSEN DIE GEKICKT WORDEN OM BETALENDE LEDEN VOORRANG TE GEVEN. Het is jullie server en daar betaal je voor. Dat lijkt me dus niet meer dan logisch.
Al wil de hele community op jullie server (in het land der blinden en lage pings is 1oog ofwel de band of kickersserver koning) mij zal je er niet meer zien.
Bedankt voor de sites maar het licht zoals gewoonlijk bij EA Games,quote:Op maandag 22 augustus 2005 10:57 schreef i-spy24 het volgende:
@ 'razorback':
De stats van BF2s, Planet Battlefield en zelfs Got3N werken allemaal niet goed of lopen achter.
Neem DEZE.![]()
Als de tegenstander nog maar 1 vlag heeft die wel veroverbaar is en jij gaat daar met een tank in de buurt staan en iedereen die respawmt neerknallen zonder ook maar iets te proberen om die vlag over te nemen dan noem ik dat baserapen.quote:Op maandag 22 augustus 2005 11:01 schreef hg het volgende:
en over dat ZOGENAAMDE baserapen. Wanneer ben je dan aan het baserapen? Als je met een tank bij een vlag iedere keer de mensen wegschiet. Wachtend op versterkingen tot je hem kan veroveren.![]()
Juist, met een beetje geweld is de BH zo neer, gewoon rustig wachten totdat hij stil hangt en dan zo vaak mogelijk erop knallen met een tank of apc. (tank werkt het best die kan sneller achter elkaar knallen).quote:Op maandag 22 augustus 2005 11:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Wanneer je een black hawk wacht tot hij zijn daling inzet om boven de vlag de gaan hangen. Hij zal nu gas terug hebben genomen en is dus minder snel weer weg en makkelijker te raken. Schiet met alles wat je kunt vinden. Het liefst met de big guns, maar alle beetjes helpen. Ben je een Anti-tank, schiet dan in de opening.
Als Auto Balance uitstaat kan je bij een 32 spelers map (onze server bijvoorbeeld) niet meer als 16 spelers in 1 team.quote:Op maandag 22 augustus 2005 12:03 schreef UnleashMitch het volgende:
Autobalance is idd een optie maar volgens mij kan je toch maar max 16 vs 16 spelen ? of doet ie t ook met 17 vs 15 ? Dacht nml dat 16 het maximale aantal was. Het schuiven met spelers is iig niet mogelijk aangezien m'n tooltje toen begon te zeuren over Modmanager.
Auto balance zorgt er juist voor dat de teams gelijk zijn. Als je die uitzet kun je gewoon 10 tegen 22 spelen. Enige nadeel is dat zodra je team balance weer aanzet er weer 6 mensen geswitched zullen worden en dat gaat via het principe wie het eerst dood is wordt als eerste geswitched.quote:Op maandag 22 augustus 2005 12:38 schreef Razorback het volgende:
Als Auto Balance uitstaat kan je bij een 32 spelers map (onze server bijvoorbeeld) niet meer als 16 spelers in 1 team.
Dus dan kan je Auto Balance wel uitzetten maar dat heeft nog geen nut als de server toch volzit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |