abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29858844
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 23:57 schreef Sickert het volgende:

[..]

Ja leuk! maar wat zijn eigenlijk de kosten van de fightnight?
kan iemand daar ff naar informeren? geld heb ik wel maar voor sommige is het wel handig om dat vooraf te weten....

trouwens domo kom ook eens online als ik game.. ik wil ook wel eens mee met domo tours
hmm de domo tours van vandaag miste wat.. met een echt volle blackhawk gaat t ietswat beter maar de domo safari rijdt ook geregeld (met zijn allen in tanks en apc's als engineers).
pi_29858845
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 02:05 schreef i-spy24 het volgende:

[..]

Nou...ik kan je daar wel aan helpen hoor als belager van de "Domo/Modo' Tours (niet voor niets merkte ik dat die blackhawk op een bepaalt moment elke keer maar mij eerst ging opzoeken nadat ze keer op keer die irriante *ploink*ploin* BOEM kregen.})
Gewoon met een APC op die blackhawk schieten d.w.z.hij met de mitrailleur en jij met je bazooka maar dan wel op de staart richten en de grote propeller omdat dat de zwakste punten zijn.
Een sniper wil ook weleens helpen om de mechanicien uit te schakelen die constant de reparatie uitvoert.
we hadden gewoon te weinig mensen :| Maar volgende keer ben je de bezienswaardigheid als de domo safari weer eens van start gaat (links ziet u mooie moerassen en recht ziet u i-spy die u vol lood mag pompen!)
  maandag 22 augustus 2005 @ 06:43:07 #178
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_29859491
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 21:50 schreef escape_nl het volgende:

[..]

Waar in Brabnt woon je?
Ik ga Boekel vertegenwoordigen aan het front, misschien kunnen we de kosten delen door met mij mee te rijden
someren een stukkie van ehv af
The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
pi_29860158
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 06:43 schreef kievit19 het volgende:

[..]

someren een stukkie van ehv af
Jullie komen toch langs Breda...Stop dan even dan rijden we met 2 auto`s naar R`dam.

Ik kan een oude auto regelen om daarheen te rijden..
pi_29860167
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 03:49 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

we hadden gewoon te weinig mensen :| Maar volgende keer ben je de bezienswaardigheid als de domo safari weer eens van start gaat (links ziet u mooie moerassen en recht ziet u i-spy die u vol lood mag pompen!)
Ik ben erbij Domo.

Zou je touristische tripjes niet willen missen!
pi_29860730
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 03:49 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

We moeten ook een keer "Domo over het water Tour" doen.
En met de Safari tour ben ik er ook bij

Ook die reactie van i-spy toen die ons uit de lucht schoot
En weg is domo tours!

I-Spy moet trouwens ook is op teamspeak komen
pi_29860858
Gister ergens in de 70 punten gemaakt door commander te zijn blijkt dat ik die punten er gewoon niet bij heb gekregen
  maandag 22 augustus 2005 @ 10:54:25 #183
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_29861664
Wat betreft die lan-party,

Wat zijn de kosten?
Tot hoe laat gaat dit door (Wanneer sluit de toko)?
pi_29861716
@ 'razorback':

De stats van BF2s, Planet Battlefield en zelfs Got3N werken allemaal niet goed of lopen achter.
Neem DEZE.

en idd. toen ik voor de zoveelste keer die DomoTour ten einde bracht
Gewoon ff de boel weer opnaaien en lol hebben.
Moest ook wel want ik speelde verder ook als een droppie(zat ook lekker aan de Warsteiner)

@ 'Ursul':

* FIGHT NIGHT & ONBEPERKT JAPANS ETEN in Rotterdam *

FOK!KERS

vs

FOK!KERS

Datum: Zaterdagavond 17 september 2005.

tijdstip: vanaf 20:00 uur.

Omgeving:

Voor treinreizigers is dit de boog van Blaak-centraal waar 100 meter vandaan
het Cybercafe TGS is gevestigd.

Direct Station Blaak uitlopend is aan de overkant het studenten-cafe Cambrinus
gevestigd met tig honderd soorten bier en ...De bekende Oude Haven met al zijn cafe's en terrasjes.

Dit is de directe omgeving waar het cybercafe is gevestigd.
Je ziet heel groot voor je de bibliotheek & een hele groot leeg plein
dat dinsdag en zaterdag als Markt dienst doet en net achter die groene telefoonpaal iets blauw-achtig. Dat is het cybercafe.

Zo zie je van dichtbij hoe het Cybercafe eruit ziet en waar het ligt.
(check voor de lastige eikeltjes het Politie-bureau ernaast )

Het Cybercafe als je gelijk de trap afdaalt.

De chill-hoek van het Cybercafe.

De Bar van het Cybercafe met fris,chips,snoep,bier,sportsdrinks etc..
Houdt er rekening mee dat je +/- ¤ 25,-(zekerheid volgt nog) kwijt bent aan de Fight Night
naast wat je gaat drinken. En bedenk zo:
De drankjes daar zijn tussen de ¤ 2,- en ¤ 3,-(redbull,biertje,fris etc)

goedkoper is ff naar buiten te lopen,over te steken en naar Cambrinus te gaan
waar een biertje ¤ 1,50 kost .

De AMD Ahtlon PC's met 17 inch Samsung screens& hoge stoelen.

De AMD Ahtlon PC's met 17 inch Samsung screens& hoge stoelen
van de andere kant bezien met op de achtergrond voor de die-hards
een groot scherm van de beamer waar je lekker groot kunt spelen.

De AMD Ahtlon PC's met 17 inch Samsung screens en de beamer
voor de diehards en op de achtergrond de breedbeeld tv's waarop de
PS2 consoles op zijn aangesloten.

Aanvullende informatie over TGS t.a.v vervoer/route vindt je hier,
de te spelen games op de Ahtlon AMD 64 PC's & 4 PS2 consoles vindt je hier,en het cybercafe itself vindt je hier en hier.

Verder:

Wie gaat ermee onbeperkt koud/warm Japans eten vanaf 16:00 uur a ¤ 16,00 per persoon (EXCLUSIEF DRANK) bij restaurant SUMO(vlak naast de Pizza Hut op het Schouwburgplein) te Rotterdam?
Leuk simpel en trendy Japans eetcafe waar je je inderdaad tussen 12:00 uur en 17:00 uur voor maar ¤ 16,00 onbeperkt kunt volstoppen met alles wat op de kaart staat.Van vlees tot zalm tot sushi,sate's tot soepen, gamba's etc etc.

Omgeving:

Het Schouwburgplein waar naast Pathe ook het restaurant SUMO is gevestigd.

Het restaurant van de buitenkant gezien onder de boogjes.

De SUMO aanbieding, 7 dagen per week, 350 dagen per jaar(voorlopig)

De SUMO Bar met zitplaatsen.

Het restaurant met zijn zitplaatsen.

Een kleine selectie van hun menukaart.

© SUMO

En al houdt je je er niet van: Als je naar de mac gaat (Donalds) dan betaal je ook +/- ¤ 13,00 voor een paar burgers en friet maar heb 3 uur later weer trek.Zelfde als je een pizza gaat eten.Betaal je ook ¤ 15,00 met drank en heb je 2 uur later weer trek en ga je weer wat ergens bestellen en ben je dus weer geld kwijt. Kortom op langer termijn tellen al die kleine beetjes toch op en ben je dus aan het einde van de rit duurder uit dan wanneer je naar de Jap gaat,hooguit +/- ¤ 20 kwijt bent met je 2 biertjes en verder een lekkere volle maag hebt voor de rest van de avond en dus goedkoper uitbent geweest.

[ Bericht 40% gewijzigd door i-spy24 op 22-08-2005 11:14:24 ]
  maandag 22 augustus 2005 @ 11:01:04 #185
106996 hg
hadiegee
pi_29861779
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 22:58 schreef Razorback het volgende:
Was wel weer gezellig vandaag (ga zo nog even verder)
Maar wat doen sommige admins MOEILIJK OVER HET KICKEN VAN EEN SUCIDE SLET (dieT20 sletjes jah)
Elke keer weer stappen we in de Domo Tour helicopter komt er een sucide slet aan en die maakt ons allemaal weer dood en dat ongeveer 3 keer achter elkaar.
Alle Domo Tour mensen hoor je zeggen dat het vervelend is maar als het op kicken/bannen komt, ho maar
Die T20 sletjes kregen wel elke keer rond de 5x2 punten (5 kills, per kill 2 punten) en zelf gingen ze maar 1 keer dood.

God wat heb ik me geërgert aan die mensen en het werden er steeds meer
Niet dat ik nog op jullie server meespeel maar ik moet wel erg lache om die discussies hier.

Ik ben niet van de suicide acties. Dat schiet niet op. Ik ga liever niet dood maar...
Is het niet VOLKOMEN LEGITIEM om een helicopter met 5 man die eigenlijk alleen maar constant van het ene naar het andere vlaggetje vliegen en zo eigenlijk een soort van aan het punten farmen zijn op iedere mogelijke manier tegen te houden.

en over dat ZOGENAAMDE baserapen. Wanneer ben je dan aan het baserapen? Als je met een tank bij een vlag iedere keer de mensen wegschiet. Wachtend op versterkingen tot je hem kan veroveren.

Echt suf vond ik trouwens een eerder stukje van iemand die wel admin was (ik denk niet dat jij er echt klaar voor bent) over 10 mensen kicken zodat je naar de andere kant kan switchen. Wacht dan gewoon ff ach ach ach. Hoe zou je jezelf voelen en dan * 10

Kom op mensen die zich ECHT lame gedragen moet je kicken en lame zijn ze niet perse als ze dingen doen die jou en je 5 Euri per maand niet uitkomen. Er zijn dan wel een hoop mensen die niet betalen voor de server, maar die hoef je toch niet zo respectloos te behandelen. Dat zijn toch potentiele strijdmakkers of tegenspelers voor de toekomst.
Here's hadiegee. Everybody duck and take shelter
  maandag 22 augustus 2005 @ 11:05:51 #186
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_29861871
Ik zal binnenkort ook weer eens met jullie mee toeren. Altijd leuk zo'n tour.
Trouwens weet bijna iedereen die met de DoMo Tour mee is geweest wel hoe je het beste een Black Hawk Down kunt krijgen.
Wanneer je een black hawk wacht tot hij zijn daling inzet om boven de vlag de gaan hangen. Hij zal nu gas terug hebben genomen en is dus minder snel weer weg en makkelijker te raken. Schiet met alles wat je kunt vinden. Het liefst met de big guns, maar alle beetjes helpen. Ben je een Anti-tank, schiet dan in de opening. Als je raket daar ontploft is iedereen in de BH dood (de piloot wil het nog wel eens overleven)
Het is altijd verstandig om te richten in de opening, daar zitten namelijk de mannetjes en hoe minder mannetjes hoe langer de BH moet blijven hangen en hoe meer tijd er is om hem neer te schieten.
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_29862096
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 11:01 schreef hg het volgende:

[..]

Niet dat ik nog op jullie server meespeel maar ik moet wel erg lache om die discussies hier.

Ik ben niet van de suicide acties. Dat schiet niet op. Ik ga liever niet dood maar...
Is het niet VOLKOMEN LEGITIEM om een helicopter met 5 man die eigenlijk alleen maar constant van het ene naar het andere vlaggetje vliegen en zo eigenlijk een soort van aan het punten farmen zijn op iedere mogelijke manier tegen te houden.

en over dat ZOGENAAMDE baserapen. Wanneer ben je dan aan het baserapen? Als je met een tank bij een vlag iedere keer de mensen wegschiet. Wachtend op versterkingen tot je hem kan veroveren.

Echt suf vond ik trouwens een eerder stukje van iemand die wel admin was (ik denk niet dat jij er echt klaar voor bent) over 10 mensen kicken zodat je naar de andere kant kan switchen. Wacht dan gewoon ff ach ach ach. Hoe zou je jezelf voelen en dan * 10

Kom op mensen die zich ECHT lame gedragen moet je kicken en lame zijn ze niet perse als ze dingen doen die jou en je 5 Euri per maand niet uitkomen. Er zijn dan wel een hoop mensen die niet betalen voor de server, maar die hoef je toch niet zo respectloos te behandelen. Dat zijn toch potentiele strijdmakkers of tegenspelers voor de toekomst.
Nogmaals. Degene die dat deed is de oprichter en grote smurf van de gang hier.

Als hij op zijn eigen server wil spelen waar hij alle moeite en investeringen voor doet dan mag hij doen wat hij wil. Er wordt tijd en geld in gestoeken en dit zijn juist voorbeelden waarom men het een eigen server wil.

Je gaat toch niet wachten tot je in je eigen server mag? Er zijn nu eenmaal iets van 20 betalende mensen en als die erin willen dan gebeurd dat ten koste van bezoekers...

Niet mee eens?? voor jou 1000 anderen want onze server zit 14 van de 24 uur vol!
pi_29862245
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 10:54 schreef ursel het volgende:
Wat betreft die lan-party,

Wat zijn de kosten?
Tot hoe laat gaat dit door (Wanneer sluit de toko)?
FF clicken en je weet alles...... (@ I-spy, bedankt voor de zeer complete info post! enneh ga eens op TS )

we rekenen op 20 euro en men spreekt over sluiting tegen 06.00 aangezien het besloten is...

Ik post concrete info vanmiddag als ik ze per telefoon te pakken krijg.
  maandag 22 augustus 2005 @ 11:41:14 #189
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_29862423
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 11:19 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Als hij op zijn eigen server wil spelen waar hij alle moeite en investeringen voor doet dan mag hij doen wat hij wil. Er wordt tijd en geld in gestoeken en dit zijn juist voorbeelden waarom men het een eigen server wil.

Je gaat toch niet wachten tot je in je eigen server mag? Er zijn nu eenmaal iets van 20 betalende mensen en als die erin willen dan gebeurd dat ten koste van bezoekers...
Hij doelde niet op het kicken van personen om ruimte te maken, maar op het feit dat er 10 mensen werden gekickt om te kunnen switchen van team.
Ik ben het wel eens met hem eens dat dat eigenlijk niet kan. Maar ja nog niet iedereen is volledig op de hoogte van alle mogelijkheden van de server.
De volgende keer hoop ik dat de teambalance gewoon even wordt uitgezet. Je switched en je zet de teambalance weer aan. Niemand gekickt en toch geswitched.
2de in de Tour de BoF!
pi_29862556
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 11:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Hij doelde niet op het kicken van personen om ruimte te maken, maar op het feit dat er 10 mensen werden gekickt om te kunnen switchen van team.
Ik ben het wel eens met hem eens dat dat eigenlijk niet kan. Maar ja nog niet iedereen is volledig op de hoogte van alle mogelijkheden van de server.
De volgende keer hoop ik dat de teambalance gewoon even wordt uitgezet. Je switched en je zet de teambalance weer aan. Niemand gekickt en toch geswitched.
ik weet wat hij bedoeld maar ik kan me ook vinden in jouw punt...als het makkelijker is op deze manier dan lijkt me dat beter idd. (als dat allemaal in game kan natuurlijk en zonder te resetten)
  maandag 22 augustus 2005 @ 11:50:39 #191
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_29862576
quote:
Eens, al zou ik het jammer vinden als het straks niet meer kan. Ik vind het leuk om met de BH te vliegen, maar ik vind het net zo leuk om er op te jagen.
quote:
Baserapen/spawnrapen is als je een basis en iedereen die daar spawned onder vuur neemt zonder de intentie deze in te nemen, oftewel alleen maar voor de kills. Als je daadwerkelijk wacht op versterking dan is het niet zo erg. Dit is overigens bij alle shooters not done.
2de in de Tour de BoF!
  maandag 22 augustus 2005 @ 12:02:14 #192
106996 hg
hadiegee
pi_29862759
quote:

[..]

Niet mee eens?? voor jou 1000 anderen want onze server zit 14 van de 24 uur vol!
Nou is het natuurlijk Maandag en voor sommige mensen nog best wel vroeg, maar volgens mij heb je mijn stukje niet zo goed gelezen, te oordelen naar je commentaar.

IK HEB HET NAMELIJK NIET OVER MENSEN DIE GEKICKT WORDEN OM BETALENDE LEDEN VOORRANG TE GEVEN. Het is jullie server en daar betaal je voor. Dat lijkt me dus niet meer dan logisch.

Al wil de hele community op jullie server (in het land der blinden en lage pings is 1oog ofwel de band of kickersserver koning) mij zal je er niet meer zien.
Here's hadiegee. Everybody duck and take shelter
pi_29862782
quote:
Hier moet ik je toch even corrigeren JP Ik mag dan wel de grote smurf zijn (whatever that may be ) maar dat geeft me niet meer rechten dan andere betalende leden. Ik heb zelf wel eens te maken gehad met zo'n admin die vond dat de regels door iedereen opgevolgd moesten worden behalve door de admins, zo werkt het gewoon niet en dat is ook zeker niet mijn bedoeling.
quote:
Ik leg het nog 1x uit, daarna ga ik lekker op vakantie
1. De server zit van s ochtends 07:00 tot s avonds 00:00 tot de nok toe vol.
2. Ik speelde s avonds om 21:00 met 4 andere BoF!ers in een squad
3. Ik werd plots overgegooid naar het andere team

Dan kan ik dus wel gezellig door gaan spelen maar ik vond het juist zo leuk omdat ik met 4 bekende samenspeelde. Volgens jou redenering had ik dus zeker tot 00:00 kunnen wachten om te gaan switchen. Nou daar bedank ik voor

Autobalance is idd een optie maar volgens mij kan je toch maar max 16 vs 16 spelen ? of doet ie t ook met 17 vs 15 ? Dacht nml dat 16 het maximale aantal was. Het schuiven met spelers is iig niet mogelijk aangezien m'n tooltje toen begon te zeuren over Modmanager.

Goed laten we nu maar weer gezellig allemaal gaan spelen Damn zeg, zal nog eens keer eerlijk zijn. Of zoals Brainpower zong/rapte: "Eerlijkheid duurt het langst maar duurt die langer dan een uur istie al vet irritant'
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_29862892
@ ' hg ':

Waar maak je je druk om. Er zijn zoveel ranked en unranked servers waar je terecht kunt en op kunt spelen.
Onze server is juist opgestart omdat we met elkaar wilde spelen en onstond in een spontane
actie van 1 persoon die de moeite wilde doen het op te gaan zetten.
Wij zorgden snel voor de financien en zie daar: FOK! server voor BF2.
Verder hebben we vooraf gezamelijk afgesproken wat we wel en niet wilden.
Gewoon,zoals elke basisgroep die iets opzet. (zie het een beetje als de game-raad van FOK BF2)
Stel dat jij meebetaalt (¤ 150,- per 3 maanden dan dat is inclusief je ontgroeningsbijdrage voor het
zogenaamde FOK!BF2 calamiteiten-fonds dan nog moet je minstens 3 maanden wachten totdat je
diezelfde privileges hebt als het basis-team van FOK wat inhoudt:
Altijd toegang tot de server en een vaste plaats voor je als je erin wilt (en dus een kick voor een non-member.)
In die 3 maanden waarvoor je betaalt hebt heb je wel doordeweeks een vrije toegang tot de server van
06:00 uur tot 12:00 uur en van 13:00 uur tot 15:00 uur.

Dus.... wordt je snel lid?

[ Bericht 30% gewijzigd door i-spy24 op 22-08-2005 12:32:39 ]
  maandag 22 augustus 2005 @ 12:24:41 #195
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29863154
Veel van de problemen komen ook door de slechte admintools die op dit moment beschikbaar zijn en door een domme fout in de BF2 code die mensen uit een squad ineens overzet. Voor teambalance moet je gewoon een lone wolf overzetten maar niet iemand die wil samenwerken in een squad.

En wat betreft kicks, als je gaat spelen op een server die gehuurd wordt door anderen dan zul je je moeten aanpassen aan hun regels, ben je het niet eens met die regels dan zou ik een andere server opzoeken. Dat doe ik ook als ik niet op de BoF!-server speel.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_29863330
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 12:02 schreef hg het volgende:

[..]

Nou is het natuurlijk Maandag en voor sommige mensen nog best wel vroeg, maar volgens mij heb je mijn stukje niet zo goed gelezen, te oordelen naar je commentaar.

IK HEB HET NAMELIJK NIET OVER MENSEN DIE GEKICKT WORDEN OM BETALENDE LEDEN VOORRANG TE GEVEN. Het is jullie server en daar betaal je voor. Dat lijkt me dus niet meer dan logisch.

Al wil de hele community op jullie server (in het land der blinden en lage pings is 1oog ofwel de band of kickersserver koning) mij zal je er niet meer zien.
Heb het heel goed gelezen en begrepen.. mijn antwooord was wellicht minder duidelijk maar denk dat Mitch voldoende heeft gezegd hierover.

Case closed wat mij betreft...
pi_29863376
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 10:57 schreef i-spy24 het volgende:
@ 'razorback':

De stats van BF2s, Planet Battlefield en zelfs Got3N werken allemaal niet goed of lopen achter.
Neem DEZE.
Bedankt voor de sites maar het licht zoals gewoonlijk bij EA Games,
Zat namelijk net met Misterfox op de FOK! server en toen cleansweap begon ben ik gestopt en in die tijd had ik wel 2 gouden medailles erbij gewonnen en toen ik tussen mijn Awards ging kijken en score was alles er netjes bij opgeteld.

En I-Spy kom echt een keer op TeamSpeak
quote:
Als de tegenstander nog maar 1 vlag heeft die wel veroverbaar is en jij gaat daar met een tank in de buurt staan en iedereen die respawmt neerknallen zonder ook maar iets te proberen om die vlag over te nemen dan noem ik dat baserapen.
En als er nog maar 1 vlag over is die wel veroverbaar is, geloof me dan ben je echt niet de enigste die gaat proberen om die vlag over te nemen want dan komt iedereen natuurlijk want als hun laatste vlag neer is hebben ze verloren.
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 11:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Wanneer je een black hawk wacht tot hij zijn daling inzet om boven de vlag de gaan hangen. Hij zal nu gas terug hebben genomen en is dus minder snel weer weg en makkelijker te raken. Schiet met alles wat je kunt vinden. Het liefst met de big guns, maar alle beetjes helpen. Ben je een Anti-tank, schiet dan in de opening.
Juist, met een beetje geweld is de BH zo neer, gewoon rustig wachten totdat hij stil hangt en dan zo vaak mogelijk erop knallen met een tank of apc. (tank werkt het best die kan sneller achter elkaar knallen).
Zelf heb ik ook al zovaak een volgeladen BH neer gehaald met een tank.
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 12:03 schreef UnleashMitch het volgende:
Autobalance is idd een optie maar volgens mij kan je toch maar max 16 vs 16 spelen ? of doet ie t ook met 17 vs 15 ? Dacht nml dat 16 het maximale aantal was. Het schuiven met spelers is iig niet mogelijk aangezien m'n tooltje toen begon te zeuren over Modmanager.
Als Auto Balance uitstaat kan je bij een 32 spelers map (onze server bijvoorbeeld) niet meer als 16 spelers in 1 team.
Dus dan kan je Auto Balance wel uitzetten maar dat heeft nog geen nut als de server toch volzit.
pi_29863575
BH @ mastuur city : plak wat c4 aan een vlag ( springt en plak ) ga naar veilig plekje waar je wel de vlag kan zien. bh komt jij drukt op knopje BOEM. 6x2 + 6 voor defend flag

zo doe ik het altijd zo heb ik ook me explosief medal gekregen :p
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
pi_29863619
@mitch net de server gereset voor rcon, maar hij doet het nog steeds niet (rcon dan he..)
  maandag 22 augustus 2005 @ 13:01:00 #200
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_29863727
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 12:38 schreef Razorback het volgende:
Als Auto Balance uitstaat kan je bij een 32 spelers map (onze server bijvoorbeeld) niet meer als 16 spelers in 1 team.
Dus dan kan je Auto Balance wel uitzetten maar dat heeft nog geen nut als de server toch volzit.
Auto balance zorgt er juist voor dat de teams gelijk zijn. Als je die uitzet kun je gewoon 10 tegen 22 spelen. Enige nadeel is dat zodra je team balance weer aanzet er weer 6 mensen geswitched zullen worden en dat gaat via het principe wie het eerst dood is wordt als eerste geswitched.

Heb wel eens gespeeld op van die ranked servers zonder team balance. We speelde toen echt met 10 tegen 22. Uiteraard wilde iedereen bij de US en waren wij zwaar in de minderheid, uiteindelijk ook verloren, maar het scheelde niet eens zo veel
2de in de Tour de BoF!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')