Meld je aan dan!!quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Elke keer als ik die posts van Ispy zie krijg ik enorme zin in sushi![]()
Trouwens die beamer is heel handig.
De commander kan daar namelijk het beste gebruik van maken. Niet alleen hij ziet het dan, maar iedereen kan dan de scans zien. Super handig.
Beamer is ook leuk om gebruik van te maken met vliegen, ziet er wel gaaf uit.
Komen nog 5 brabanders...Breda - Wat dachten jullie van een Brabo squad??quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:50 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Waar in Brabnt woon je?
Ik ga Boekel vertegenwoordigen aan het front, misschien kunnen we de kosten delen door met mij mee te rijden
het is in mijn ogen niet erg om suicide te plegen.... ik ga ook zo vaak met een hummer ergens naar toe vol met c4 en als ik eenmaal ben waar ik wil zijn (zijn dan veel vijanden) blaas ik mezelf opquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:58 schreef Razorback het volgende:
Was wel weer gezellig vandaag (ga zo nog even verder)
Maar wat doen sommige admins MOEILIJK OVER HET KICKEN VAN EEN SUCIDE SLET (dieT20 sletjes jah)
Elke keer weer stappen we in de Domo Tour helicopter komt er een sucide slet aan en die maakt ons allemaal weer dood en dat ongeveer 3 keer achter elkaar.
Alle Domo Tour mensen hoor je zeggen dat het vervelend is maar als het op kicken/bannen komt, ho maar
Die T20 sletjes kregen wel elke keer rond de 5x2 punten (5 kills, per kill 2 punten) en zelf gingen ze maar 1 keer dood.
God wat heb ik me geėrgert aan die mensen en het werden er steeds meer
rotterdrecht skwatquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:19 schreef UnleashMitch het volgende:
Hebben we een Brabo squad en een Rdam/Ddrecht squad
Overigens is een treinreis heel vaak duurder dan een auto als je met meer man gaat.
Ik ruik gezonde rivaliteitquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:19 schreef UnleashMitch het volgende:
Hebben we een Brabo squad en een Rdam/Ddrecht squad
Overigens is een treinreis heel vaak duurder dan een auto als je met meer man gaat.
inderdaad... naja parkeren valt opzich wel mee.. als we de hele nacht zouden parkeren en de auto is vol.. en je staat op schouwburgplein.. ben je zo rond de 15 euri kwijt... met 2 man isdat 7,50... maar dan zit je wel veilig bij mij in de auto en word je bij jezelf voor de deur opgehaald en afgezetquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:11 schreef UnleashMitch het volgende:
Vanuit Dordrecht is trein wellicht goedkoper, parkeren in Rdam is echt niet te betalen en daarnaast kan je niets drinkenmaar goed de vraag is dan of je s nachts nog thuis komt ?
Naja wel cool als we zo drie squads kunnen vormen om in ons team te spelenquote:
inderdaad en dan kan commander sickert jullie er lekker van langs gevenquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:19 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Naja wel cool als we zo drie squads kunnen vormen om in ons team te spelen
Ik weet zeker dat ze het vaker hebben gedaan en nog steeds vindt ik het gewoon beetje simpel puntjes krijgenquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:10 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik vind het persoonlijk wel een erg makkelijke manier om aan punten & kills te komen en vind het zelf dan ook geen leuke actie. Toch heb ik die T20's er alleen de eerste keer op kunnen betrappen. Daarna werden we gewoon uit de lucht geschoten en vloog de schutter vrolijk door, het zou dus net zo goed kunnen dat de schutter de 1e keer de macht over z'n vliegtuig verloor en toen zelf crashte.
Maar wat is makkelijker om te raken:quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:03 schreef Sickert het volgende:
[..]
het is in mijn ogen niet erg om suicide te plegen.... ik ga ook zo vaak met een hummer ergens naar toe vol met c4 en als ik eenmaal ben waar ik wil zijn (zijn dan veel vijanden) blaas ik mezelf op![]()
Ja leuk! maar wat zijn eigenlijk de kosten van de fightnight?quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:35 schreef jpjedi het volgende:
BOF! lan party update na enkele uren, van deze mensen zijn de mails binnen:
Jafarx
Sickert
Timminater
Mrwheels
Jedi
Drbravo
Martijn_bravo
I-spy
Mitch
Check hier verdere info: http://www.weescreatief.nl/FokBF2/forum_viewtopic.php?8.141
Je kunt ook een beetje in de buurt van Blaak parkeren. Als je die lange weg helemaal afloopt richting Oostplein, kun je daar gratis parkeren. En ik al kan ook altijd voor BOB spelen sinds ik niet drink. En ik voeg je zo wel ff bij mijn msn ...quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:17 schreef Sickert het volgende:
[..]
inderdaad... naja parkeren valt opzich wel mee.. als we de hele nacht zouden parkeren en de auto is vol.. en je staat op schouwburgplein.. ben je zo rond de 15 euri kwijt... met 2 man isdat 7,50... maar dan zit je wel veilig bij mij in de auto en word je bij jezelf voor de deur opgehaald en afgezet
maar dan moeten er wel minimaal 2 man mee kunnen rijden.. dat ik nuchter moet blijven is niet erg![]()
Dit is idd een hekel punt dat op korte termijn opgeklaard moet worden. Ik ga morgen bellen jongens. Johan heeft een mailtje gestuurd maar voor zover ik weet hebben we hierop nog geen antwoord ontvangen. Als ik I-spy mag geloven moeten we rekenen op 20 euro voor de fightnight maar dit is nog onbevestigd.quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:57 schreef Sickert het volgende:
[..]
Ja leuk! maar wat zijn eigenlijk de kosten van de fightnight?
kan iemand daar ff naar informeren? geld heb ik wel maar voor sommige is het wel handig om dat vooraf te weten....
trouwens domo kom ook eens online als ik game.. ik wil ook wel eens mee met domo tours
Dit is idd een hekel punt dat op korte termijn opgeklaard moet worden. Ik ga morgen bellen jongens. Johan heeft een mailtje gestuurd maar voor zover ik weet hebben we hierop nog geen antwoord ontvangen. Als ik I-spy mag geloven moeten we rekenen op 20 euro voor de fightnight maar dit is nog onbevestigd.quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:57 schreef Sickert het volgende:
[..]
Ja leuk! maar wat zijn eigenlijk de kosten van de fightnight?
kan iemand daar ff naar informeren? geld heb ik wel maar voor sommige is het wel handig om dat vooraf te weten....
trouwens domo kom ook eens online als ik game.. ik wil ook wel eens mee met domo tours
naja aangezien er niemand in mn car mag rijden behalve ik en afentoe mn vriendin onder toezicht wou ik dat niet doen (of jij moet ook een auto hebben)quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:59 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Je kunt ook een beetje in de buurt van Blaak parkeren. Als je die lange weg helemaal afloopt richting Oostplein, kun je daar gratis parkeren. En ik al kan ook altijd voor BOB spelen sinds ik niet drink. En ik voeg je zo wel ff bij mijn msn ...![]()
ouwe dubbel poster!! je moet niet zo ongeduldig doenquote:Op maandag 22 augustus 2005 00:03 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dit is idd een hekel punt dat op korte termijn opgeklaard moet worden. Ik ga morgen bellen jongens. Johan heeft een mailtje gestuurd maar voor zover ik weet hebben we hierop nog geen antwoord ontvangen. Als ik I-spy mag geloven moeten we rekenen op 20 euro voor de fightnight maar dit is nog onbevestigd.
Ik hou jullie op de hoogte zodra ik wat meer weet!
BTW: DOMO tours rulezzzzzzzzzzzzz![]()
Nou...ik kan je daar wel aan helpen hoor als belager van de "Domo/Modo' Toursquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:24 uur schreef '1-1-1-1-1' het volgende:
Trouwens, die Domo-tour van jullie was zwaar irritant, ik kreeg jullie maar niet uit de lucht geschoten met mijn bazooka![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |