Hehe da's niet goedkoop I-spy, maar dan heb je natuurlijk ook wel wat. Nee ben bezig met een eigen clan/band intussen, maar tegen de tijd dat dat wat voeten aan de grond krijgt(als het voeten aan de grond krijgt) geef ik jullie zeker een seintje.quote:Stel dat jij meebetaalt (¤ 150,- per 3 maandendan dat is inclusief je ontgroeningsbijdrage voor het
zogenaamde FOK!BF2 calamiteiten-fondsdan nog moet je minstens 3 maanden wachten totdat je
diezelfde privileges hebt als het basis-team van FOK wat inhoudt:
Altijd toegang tot de server en een vaste plaats voor je als je erin wilt (en dus een kick voor een non-member.)
In die 3 maanden waarvoor je betaalt hebt heb je wel doordeweeks een vrije toegang tot de server van
06:00 uur tot 12:00 uur en van 13:00 uur tot 15:00 uur.![]()
![]()
Dus.... wordt je snel lid?![]()
Dan dacht ik verkeerdquote:Op maandag 22 augustus 2005 13:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Auto balance zorgt er juist voor dat de teams gelijk zijn. Als je die uitzet kun je gewoon 10 tegen 22 spelen. Enige nadeel is dat zodra je team balance weer aanzet er weer 6 mensen geswitched zullen worden en dat gaat via het principe wie het eerst dood is wordt als eerste geswitched.
Heb wel eens gespeeld op van die ranked servers zonder team balance. We speelde toen echt met 10 tegen 22. Uiteraard wilde iedereen bij de US en waren wij zwaar in de minderheid, uiteindelijk ook verloren, maar het scheelde niet eens zo veel![]()
Ik weet niet wat ik allemaal niet erbij heb gekregen maar waar ik wel zeker van ben was ene gouden medaille toen ik commander was en dus ook rond de 72 punten waar ik hard voor gewerkt heb (dit haal ik bijna nooit als commander)quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:32 schreef ViPeRII het volgende:
Iemand er ook last van, dat zijn medals niet bijgewerkt worden? Ik weet zeker dat ik gisteren een stuk of 5 medals heb gehaadl, maar staan er nog niet bij bij mijn stats... iemand anders hier ook last van?
Mine Entire Areas! - As an engineer, it's your primary job to make sure every human being on the planet steps on your land mines. The best and easiest way to accomplish this is by placing them all over every entrance and exit surrounding your flag.quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:27 schreef Frenkyboy het volgende:
Nog ff een tactics guide voor de geintereseerden. http://www.somethingawful.com/articles.php?a=3097
![]()
Normaal gesproken zijn de kosten 2,75 per uur op de duurdere PC's. Dat betekent dat we na 11 uur gamen eindelijk het geheel eruit hebben. Aangezien ik verwacht na een uurtje of 4 wel ergens een biertje te willen gaan drinken kom je uit op een euro of 8 per uur.quote:Op maandag 22 augustus 2005 16:08 schreef jpjedi het volgende:
Het is iets anders dan I-spy reeds geschat heeft qua kosten. Iedereen moet namelijk lid worden om aan de fightnight te kunnen deelnemen. (dit is helaas niet op de site vermeld) Dit lidmaatschap voor een jaar kost 20 euro en iedereen dient op de fightnight de papieren in te vullen aan de balie. De kosten voor de avond zijn 10 euro op zich.
wel effe tussendoor checken of je goed bent ingelogd.. vrees dat ik mijn 140 commander punten er iook niet bij heb gekregenquote:Op maandag 22 augustus 2005 16:07 schreef Razorback het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik allemaal niet erbij heb gekregen maar waar ik wel zeker van ben was ene gouden medaille toen ik commander was en dus ook rond de 72 punten waar ik hard voor gewerkt heb (dit haal ik bijna nooit als commander)
Jah dat was zeker leuk in die heliquote:Op maandag 22 augustus 2005 17:10 schreef i-spy24 het volgende:
* DING *
Zo net klaar met ff spelen.![]()
Nou...uniek moment kun je wel zeggen lui. MOI zat in de blackhawk met MisterFox,RazorbackNL etc en was zelf of all units een engineer!![]()
![]()
![]()
Iets wat ik nooooooit ben en nu wel.![]()
Heb me dood verveelt daar.Ben van ellende maar met boobytraps gaan gooien en af en toe
die engelse sleutel een paar keer laten rollen in mijn hand van verveling.![]()
All gekheid op een stokje:
Het is wel ff wennen als grond-infanterist/APC rijder om dat zo hoog te zitten en mee te freewheelen.
Hopelijk heeft 'razorback' zoals gevraagd een screencap gemaakt van dit unieke moment van
FOK!KERS zo bij elkaar.![]()
Hoebedoel je met goed bent ingelogdquote:Op maandag 22 augustus 2005 16:44 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
wel effe tussendoor checken of je goed bent ingelogd.. vrees dat ik mijn 140 commander punten er iook niet bij heb gekregen
jah zoiets ja.. :| soms heb je dan ook je unlocks niet tot je beschikkingquote:Op maandag 22 augustus 2005 17:38 schreef Razorback het volgende:
[..]
Hoebedoel je met goed bent ingelogd
Dat als je soms inlogd en bij je stats kijkt dat er allemaal rare getallen staan (iig niet de getallen die er horen te staan).
Wat ik net ook al zei, we moeten die openingstijden v die gastn weten en dan gaan we eventueel gamen zonder dat gedoe van fightnight; gewoon de hele middag en avond tot sluitingstijd is voldoende lijkt me ...quote:Op maandag 22 augustus 2005 18:16 schreef escape_nl het volgende:
veel plezier in Italie en wij houden wel een oogje in het zeil.
Maar over de gamenight, ik ga dan niet mee.
Het kost me vanuit brabant veel bezine heen en terug, plus 30 kosten en dan nog drinken en evt eten.
De vrijdag ervoor ?quote:Op maandag 22 augustus 2005 18:22 schreef Umm-Qasr het volgende:
Wat ik net ook al zei, we moeten die openingstijden v die gastn weten en dan gaan we eventueel gamen zonder dat gedoe van fightnight; gewoon de hele middag en avond tot sluitingstijd is voldoende lijkt me ...
Als bestuurder krijg je anders best veel punten. Hier de uitslag van de DoMo Tour van paar dagen terug.quote:Op maandag 22 augustus 2005 17:35 schreef Razorback het volgende:
Alleen krijg je als bestuurder super weinig punten, Ik had er maar 29 en I-Spy die had er iets van 39
ja lolquote:Op maandag 22 augustus 2005 18:33 schreef H-blast het volgende:
he nou kon ik 1000 punten een wapen unlocken. Wanneer kan dat weer? bij 10,500?
Mijn idee:quote:Op maandag 22 augustus 2005 19:12 schreef jpjedi het volgende:
Aparte fightight organiseren? Jur van TGS gaf al aan dat hiervoor mogelijkheden zijn. Echter willen we exclusiviteit met de daaraan gekoppelde sluitingstijd van 06:00 (omdat ze dan de deuren kunnen sluiten) Dan moet de tent nagenoeg vol zitten.
Woooquote:Op maandag 22 augustus 2005 18:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Als bestuurder krijg je anders best veel punten. Hier de uitslag van de DoMo Tour van paar dagen terug.
http://jm-postma.speedlin(...)5%20Score%20List.jpg
Precies, als piloot/bestuurder krijg je punten voor alles wat er gebeurd. Voor elke kill, repair, resupplu en heal krijg je als bestuurder ook punten, dus als iedereen lekker bezig is kun je makkelijk de eerste plaats pakken.quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:17 schreef Razorback het volgende:
[..]
Wooo
Maar I-Spy had ook een tijdje over de grond gelopen maar dacht niet zo super lang misschien dat dat het is.
Want ik krijg wel elke keer van die driver kill gedoe.
Vanaf nu is ook Razor-Tours openquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:21 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Precies, als piloot/bestuurder krijg je punten voor alles wat er gebeurd. Voor elke kill, repair, resupplu en heal krijg je als bestuurder ook punten, dus als iedereen lekker bezig is kun je makkelijk de eerste plaats pakken.
wie niet.... ik probeer de server nu elke keer in de gaten te houden en te reseten als een map is afgelopen vandaag ook gedaan en op een klein foutje na ging dit prima (wilde ook de map list veranderen en zette perongeluk alles op 16quote:Op maandag 22 augustus 2005 20:08 schreef Gunner het volgende:
K baal er een beetje van dat ik niet kan joinen omdat die tools KLOTE zijn !!!
quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:28 schreef Sickert het volgende:
wie niet.... ik probeer de server nu elke keer in de gaten te houden en te reseten als een map is afgelopen vandaag ook gedaan en op een klein foutje na ging dit prima (wilde ook de map list veranderen en zette perongeluk alles op 16waardoor het iets langer duurde verders ging het goed...
![]()
![]()
das mooi! kun je niet ff 2 dagen onder mijn acount spelen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:48 schreef domolanglekker het volgende:
toch weer een productief avondje geweest.. pistol badge en knife / veteran knife badges gehaald
zo ziek is t niet.. had na 2 maanden al meer dan 50 knife kills.. moest er alleen 7 in 1 ronde halen. En dat betekende dus knife badge (7 kills) & veteran knife badge (meer dan 50 knife kills totaal). Pistool was een eitje als je alleen maar met dat ding rondrent (ook 7 kills in 1 ronde).quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:57 schreef Sickert het volgende:
[..]
das mooi! kun je niet ff 2 dagen onder mijn acount spelen?
sta ik meteen op 1 ofzo
Sick moth..... damn DOMO wat ben JIJ ZIEK bezig!!!![]()
pistool is redelijk te doen.. wel eentje met silencer nemenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:23 schreef PirE het volgende:
Ik moet nog een paar knife kills voor veteran. Had die 7 in een ronde al vrij vroeg gehaald op Karkand. pistol vind ik lastiger, maar ik ga er binnenkort een keer voor.
ik bedoel je totale aantal puntenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:11 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
zo ziek is t niet.. had na 2 maanden al meer dan 50 knife kills.. moest er alleen 7 in 1 ronde halen. En dat betekende dus knife badge (7 kills) & veteran knife badge (meer dan 50 knife kills totaal). Pistool was een eitje als je alleen maar met dat ding rondrent (ook 7 kills in 1 ronde).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |