abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29868341
Razorback is volgeladen met ranizg voedsel en kan weer de hele avond door met gamen!

@domolanglekker: Ik zal er is op letten want vindt wel zonde van die 70 punten en het is zeker niet de eerste keer dat het gebeurde
pi_29868434
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 18:16 schreef escape_nl het volgende:
veel plezier in Italie en wij houden wel een oogje in het zeil.

Maar over de gamenight, ik ga dan niet mee.
Het kost me vanuit brabant veel bezine heen en terug, plus 30 kosten en dan nog drinken en evt eten.
Wat ik net ook al zei, we moeten die openingstijden v die gastn weten en dan gaan we eventueel gamen zonder dat gedoe van fightnight; gewoon de hele middag en avond tot sluitingstijd is voldoende lijkt me ...
Before all else, be armed.
pi_29868455
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 18:22 schreef Umm-Qasr het volgende:
Wat ik net ook al zei, we moeten die openingstijden v die gastn weten en dan gaan we eventueel gamen zonder dat gedoe van fightnight; gewoon de hele middag en avond tot sluitingstijd is voldoende lijkt me ...
De vrijdag ervoor ?

Ik ben iig voor, zoals ik al zei is t te veel geld voor te weinig waar. Tenzij we gratis bier krijgen
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  maandag 22 augustus 2005 @ 18:31:36 #229
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_29868564
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 17:35 schreef Razorback het volgende:
Alleen krijg je als bestuurder super weinig punten, Ik had er maar 29 en I-Spy die had er iets van 39
Als bestuurder krijg je anders best veel punten. Hier de uitslag van de DoMo Tour van paar dagen terug.

[ Bericht 6% gewijzigd door JMPoSTMaN op 22-08-2005 23:18:22 ]
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
  maandag 22 augustus 2005 @ 18:33:54 #230
117875 H-blast
Niet de echte.
pi_29868597
he nou kon ik 1000 punten een wapen unlocken. Wanneer kan dat weer? bij 10,500?
pi_29869186
Nou ik heb ook mijn bedenkingen moet ik toegeven...

Aparte fightight organiseren? Jur van TGS gaf al aan dat hiervoor mogelijkheden zijn. Echter willen we exclusiviteit met de daaraan gekoppelde sluitingstijd van 06:00 (omdat ze dan de deuren kunnen sluiten) Dan moet de tent nagenoeg vol zitten.

Dan komen de kosten op minsens de helft te liggen.

Mensen wat doen we ermee?? omgooien naar 16 september (moeten we ook nog kijken of dit kan natuurlijk) en proberen 40 man mee te krijgen? (moet lukken via nieuwe Thread op fok).

Verder denk ik inderdaad toch aan het benaderen van FoD en wellicht GoT.
pi_29869221
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 18:33 schreef H-blast het volgende:
he nou kon ik 1000 punten een wapen unlocken. Wanneer kan dat weer? bij 10,500?
ja lol
Xfire: molotov25
BF2: Molofear
pi_29869438
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 19:12 schreef jpjedi het volgende:
Aparte fightight organiseren? Jur van TGS gaf al aan dat hiervoor mogelijkheden zijn. Echter willen we exclusiviteit met de daaraan gekoppelde sluitingstijd van 06:00 (omdat ze dan de deuren kunnen sluiten) Dan moet de tent nagenoeg vol zitten.
Mijn idee:
Probeer 32 man mee te krijgen om die avond met z'n allen op onze server te spelen. Als we 32 man dat TGS in krijgen dan wil die gozer achter de balie vast wel even het admintooltje er op gooien zodat dat kan. Kijk even wat de kosten zijn voor 32 man en het zou dan idd een leuk idee zijn om FoD en GoT er bij betrekken.

De hele toko dichtgooien, tja dan zou je 50 man moeten hebben wat onze server weer niet aan kan zodat je dus bij I3D aan moet kloppen of ze een BF2 Night sponsored by I3D willen doen en dus eenmalig een 50slots server open kunnen gooien

Maar goed, nu ga ik echt weg

Jedi is op dit moment eindverantwoordelijk voor de Fightnight of wat daar ook uit komt, verzin maar wat creatiefs Onderhandel even met TGS wat ze kunnen doen als we (delen van) drie clans daarheen proberen te trekken.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  maandag 22 augustus 2005 @ 20:08:30 #234
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_29870021
K baal er een beetje van dat ik niet kan joinen omdat die tools KLOTE zijn !!!
Where law ends, tyrrany begins.
pi_29871253
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 18:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Als bestuurder krijg je anders best veel punten. Hier de uitslag van de DoMo Tour van paar dagen terug.
http://jm-postma.speedlin(...)5%20Score%20List.jpg
Wooo
Maar I-Spy had ook een tijdje over de grond gelopen maar dacht niet zo super lang misschien dat dat het is.

Want ik krijg wel elke keer van die driver kill gedoe.
  maandag 22 augustus 2005 @ 23:21:02 #236
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_29871365
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 23:17 schreef Razorback het volgende:

[..]

Wooo
Maar I-Spy had ook een tijdje over de grond gelopen maar dacht niet zo super lang misschien dat dat het is.

Want ik krijg wel elke keer van die driver kill gedoe.
Precies, als piloot/bestuurder krijg je punten voor alles wat er gebeurd. Voor elke kill, repair, resupplu en heal krijg je als bestuurder ook punten, dus als iedereen lekker bezig is kun je makkelijk de eerste plaats pakken.
2de in de Tour de BoF!
pi_29871572
Met mijn computer gaat het echt niet goed meer

Kheb de settings op LOW nu en resolutie op 1024 x 768 en het spel loopt nog steeds verrot.

Ik zou verder niet weten waar het aanlicht want als ik BF2 doe heb ik alleen maar TS en Xfire aan.
Kheb wel NAV 2004 maar die staat disabbeld omdat ik die niet kan uitschakelen.
Of het moet het gevolg zijn geweest van toen de waterkoeling is gaan lekken op mijn VGA.

Want dit speelt echt niet normaal meer
pi_29871656
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 23:21 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Precies, als piloot/bestuurder krijg je punten voor alles wat er gebeurd. Voor elke kill, repair, resupplu en heal krijg je als bestuurder ook punten, dus als iedereen lekker bezig is kun je makkelijk de eerste plaats pakken.
Vanaf nu is ook Razor-Tours open
Maarjah ik ga het gewoon nog vaker proberen
pi_29871704
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 20:08 schreef Gunner het volgende:
K baal er een beetje van dat ik niet kan joinen omdat die tools KLOTE zijn !!!
wie niet.... ik probeer de server nu elke keer in de gaten te houden en te reseten als een map is afgelopen vandaag ook gedaan en op een klein foutje na ging dit prima (wilde ook de map list veranderen en zette perongeluk alles op 16 waardoor het iets langer duurde verders ging het goed...

ik vraag gewoon aan speler die er inzitten ofze willen zeggen als de map is afgelopen (als ik er niet bij ben) dan reset ik de map en doende tools het weer

nu is het nog behelpen hopelijk na de patch is het over

aan sickert ligt het iig niet! ik doe mn best om jullie van dienst te zijn
enkel kan ik niet een map gaan reseten die in volle gang is... dus soms moet je ff wachten

Narf!
pi_29872856
* DING *

Heee 'boppersss'

Wat smaakt vele liters bier onderwijl gamend toch goed alhoewel je niet echt meespeelt
en regelmatig stilstaat in het spel zodat je een sitting duck bent voor de vijand.
Speelde met de "Allaah akbarrr" compagnie tegen de ModoTours,Razorback,Sickert etc...
en gaf ze alle gelegenheid om zich uit te leven op mij als stilstaande duck.
Ik ging op een bepaalt moment zover dat ik in alle lolligheid in elke gereedstaande helicopter stapte,
rondkeek of niemand instapte en ff een Japanse kamikaze piloot ging na doen al luid de kreet slakend: "Banzaiiii "

Hoe je het wendt of keert: Ik heb vanavond weer lol gehad!

PS:

TGS is open van 11:00 uur tot 00:00 uur door de weeks
TGS is open van 11:00 uur tot 01:00 uur op vrijdag&zaterdag.

[ Bericht 7% gewijzigd door i-spy24 op 23-08-2005 00:08:58 ]
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 00:06:59 #241
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_29873371
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 23:28 schreef Sickert het volgende:
wie niet.... ik probeer de server nu elke keer in de gaten te houden en te reseten als een map is afgelopen vandaag ook gedaan en op een klein foutje na ging dit prima (wilde ook de map list veranderen en zette perongeluk alles op 16 waardoor het iets langer duurde verders ging het goed...
2de in de Tour de BoF!
pi_29873669
* FIGHT NIGHT & ONBEPERKT JAPANS ETEN in Rotterdam *

FOK!KERS

vs

FOK!KERS

Datum: Zaterdagavond 17 september 2005.

tijdstip: vanaf 20:00 uur.

Omgeving:

Voor treinreizigers is dit de boog van Blaak-centraal waar 100 meter vandaan
het Cybercafe TGS is gevestigd.

Direct Station Blaak uitlopend is aan de overkant het studenten-cafe Cambrinus
gevestigd met tig honderd soorten bier en ...De bekende Oude Haven met al zijn cafe's en terrasjes.

Dit is de directe omgeving waar het cybercafe is gevestigd.
Je ziet heel groot voor je de bibliotheek & een hele groot leeg plein
dat dinsdag en zaterdag als Markt dienst doet en net achter die groene telefoonpaal iets blauw-achtig. Dat is het cybercafe.

Zo zie je van dichtbij hoe het Cybercafe eruit ziet en waar het ligt.
(check voor de lastige eikeltjes het Politie-bureau ernaast )

Het Cybercafe als je gelijk de trap afdaalt.

De chill-hoek van het Cybercafe.

De Bar van het Cybercafe met fris,chips,snoep,bier,sportsdrinks etc..
Houdt er rekening mee dat je +/- ¤ 25,-(zekerheid volgt nog) kwijt bent aan de Fight Night naast wat je gaat drinken. En bedenk zo:
De drankjes daar zijn tussen de ¤ 2,- en ¤ 3,-(redbull,biertje,fris etc)
[s]
goedkoper is ff naar buiten te lopen,over te steken en naar Cambrinus te gaan
waar een biertje ¤ 1,50 kost .[/b]

De AMD Ahtlon PC's met 17 inch Samsung screens& hoge stoelen.

De AMD Ahtlon PC's met 17 inch Samsung screens& hoge stoelen
van de andere kant bezien met op de achtergrond voor de die-hards
een groot scherm van de beamer waar je lekker groot kunt spelen.

De AMD Ahtlon PC's met 17 inch Samsung screens en de beamer
voor de diehards en op de achtergrond de breedbeeld tv's waarop de
PS2 consoles op zijn aangesloten.

Aanvullende informatie over TGS t.a.v vervoer/route vindt je hier,
de te spelen games op de Ahtlon AMD 64 PC's & 4 PS2 consoles vindt je hier,en het cybercafe itself vindt je hier en hier.

Verder:

Wie gaat ermee onbeperkt koud/warm Japans eten vanaf 16:00 uur a ¤ 16,00 per persoon (EXCLUSIEF DRANK) bij restaurant SUMO(vlak naast de Pizza Hut op het Schouwburgplein) te Rotterdam?
Leuk simpel en trendy Japans eetcafe waar je je inderdaad tussen 12:00 uur en 17:00 uur voor maar ¤ 16,00 onbeperkt kunt volstoppen met alles wat op de kaart staat.Van vlees tot zalm tot sushi,sate's tot soepen, gamba's etc etc.

Omgeving:

Het Schouwburgplein waar naast Pathe ook het restaurant SUMO is gevestigd.

Het restaurant van de buitenkant gezien onder de boogjes.

De SUMO aanbieding, 7 dagen per week, 350 dagen per jaar(voorlopig)

De SUMO Bar met zitplaatsen.

Het restaurant met zijn zitplaatsen.

Een kleine selectie van hun menukaart.

© SUMO

En al houdt je je er niet van: Als je naar de mac gaat (Donalds) dan betaal je ook +/- ¤ 13,00 voor een paar burgers en friet maar heb 3 uur later weer trek.Zelfde als je een pizza gaat eten.Betaal je ook ¤ 15,00 met drank en heb je 2 uur later weer trek en ga je weer wat ergens bestellen en ben je dus weer geld kwijt. Kortom op langer termijn tellen al die kleine beetjes toch op en ben je dus aan het einde van de rit duurder uit dan wanneer je naar de Jap gaat,hooguit +/- ¤ 20 kwijt bent met je 2 biertjes en verder een lekkere volle maag hebt voor de rest van de avond en dus goedkoper uitbent geweest.
pi_29874044
wel godver...

I-spy zie HIER: I-spy24's eigen *post maar raak topic*
Narf!
pi_29874728
toch weer een productief avondje geweest.. pistol badge en knife / veteran knife badges gehaald
pi_29874990
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 00:48 schreef domolanglekker het volgende:
toch weer een productief avondje geweest.. pistol badge en knife / veteran knife badges gehaald
das mooi! kun je niet ff 2 dagen onder mijn acount spelen?

sta ik meteen op 1 ofzo

Sick moth..... damn DOMO wat ben JIJ ZIEK bezig!!!
Narf!
pi_29875281
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 00:57 schreef Sickert het volgende:

[..]

das mooi! kun je niet ff 2 dagen onder mijn acount spelen?

sta ik meteen op 1 ofzo

Sick moth..... damn DOMO wat ben JIJ ZIEK bezig!!!
zo ziek is t niet.. had na 2 maanden al meer dan 50 knife kills.. moest er alleen 7 in 1 ronde halen. En dat betekende dus knife badge (7 kills) & veteran knife badge (meer dan 50 knife kills totaal). Pistool was een eitje als je alleen maar met dat ding rondrent (ook 7 kills in 1 ronde).
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 01:23:57 #247
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29875527
Ik moet nog een paar knife kills voor veteran. Had die 7 in een ronde al vrij vroeg gehaald op Karkand. pistol vind ik lastiger, maar ik ga er binnenkort een keer voor.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_29875628
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 01:23 schreef PirE het volgende:
Ik moet nog een paar knife kills voor veteran. Had die 7 in een ronde al vrij vroeg gehaald op Karkand. pistol vind ik lastiger, maar ik ga er binnenkort een keer voor.
pistool is redelijk te doen.. wel eentje met silencer nemen
pi_29877657
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 01:11 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

zo ziek is t niet.. had na 2 maanden al meer dan 50 knife kills.. moest er alleen 7 in 1 ronde halen. En dat betekende dus knife badge (7 kills) & veteran knife badge (meer dan 50 knife kills totaal). Pistool was een eitje als je alleen maar met dat ding rondrent (ook 7 kills in 1 ronde).
ik bedoel je totale aantal punten

maarja jij zultwel vakantie hebben
Narf!
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 08:02:05 #250
52200 ViPeRII
It's a good day to die
pi_29877888
kan niet echt anders heej....
Ik: Enlisted 12 Jun 11:31 Last Battle 22 Aug 20:47 Time Played 5d 4h 06m 48s
Domo: Enlisted 24 Jun 12:11 Last Battle 22 Aug 22:18 Time Played 13d 16h 14m 21s

Dat betekend dat Domo 328 uur al heeft gespeeld
Nah moet nog kunnen.. misschien de eerste 2 weken was je nog vrij? ;-)

Hoe heb je in godesnaam die C4 badge gehaald... krijg het maar niet voor elkaar... terwijl ik er toch ook niet slecht bij sta: http://www.gameslave.co.uk/bfparser.cfm?accountName=ViPeRII
-- ViPeRII --
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')