Tja, alsof er naast gij en ik interessante mensen hier zijn?quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:58 schreef pekel het volgende:
Lullig dat als ik reageer, dit topic gelijk doodbloedt..
Scherp mên.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:59 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Tja, alsof er naast gij en ik interessante mensen hier zijn?
Je komt uit Emmen, dat zal het zijn.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:58 schreef pekel het volgende:
Lullig dat als ik reageer, dit topic gelijk doodbloedt..
bedankt hoorquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:59 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Tja, alsof er naast gij en ik interessante mensen hier zijn?
quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het is overgenomen door Sjonny?
quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:03 schreef Gabry het volgende:
[..]
![]()
Victoria heet et nu![]()
Maar Arie klinkt beter "Kom we gaan naar Arie"![]()
Halve belgenquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:07 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Wij zijn heilig!
Kniel voor ons domme westerse meute!
Laten we ons domme medemensen maar in hun toegepaste waarde. Deze varkens worden al genoeg gemarteld.quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:07 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Wij zijn heilig!
Kniel voor ons domme westerse meute!
Dat is mijn geboorteplaats.quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:11 schreef Jaguarized het volgende:
Harlem = Drenthe?
drente, is dat niet daar plaats waar ze allemaal letterlijk onder een steen liggen , of hunnebedden ofzoquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:11 schreef Jaguarized het volgende:
Harlem = Drenthe?
Ja, en jullie lopen de gehele dag in klompen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:14 schreef BObNL het volgende:
[..]
drente, is dat niet daar plaats waar ze allemaal letterlijk onder een steen liggen , of hunnebedden ofzo
Drenthe is een provincie Bob, geen plaats....Maar dat geeft niet hoor!quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:14 schreef BObNL het volgende:
[..]
drente, is dat niet daar plaats waar ze allemaal letterlijk onder een steen liggen , of hunnebedden ofzo
plaats (de ~, ~en)quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Drenthe is een provincie Bob, geen plaats....Maar dat geeft niet hoor!![]()
![]()
Dan nog:quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:16 schreef BObNL het volgende:
[..]
plaats (de ~, ~en)
1 punt of gebied op aarde of in de ruimte, waar iem. of iets zich bevindt => oord, plek2 bepaalde plek op een oppervlakte
3 juiste plek of ruimte
4 stad, dorp
5 ruimte of plek, bestemd om door één persoon of zaak te worden ingenomen
6 positie in een rangorde, op een ranglijst
7 functie, taak => arbeidsplaats
8 open stuk grond bij een gebouw
9 passage in een boek of geschrift
10 plein
Maarja, daar gaat het niet om.quote:is dat niet daar plaats
quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:16 schreef BObNL het volgende:
[..]
plaats (de ~, ~en)
1 punt of gebied op aarde of in de ruimte, waar iem. of iets zich bevindt => oord, plek
2 bepaalde plek op een oppervlakte
3 juiste plek of ruimte
4 stad, dorp
10 plein
Doordat het gaat om een geografische benaming en Drenthe niet als plaats beschouwen kan worden doordat het simpelweg geen plaats is, is het dus provincie.quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:16 schreef BObNL het volgende:
[..]
plaats (de ~, ~en)
1 punt of gebied op aarde of in de ruimte, waar iem. of iets zich bevindt => oord, plek2 bepaalde plek op een oppervlakte
3 juiste plek of ruimte
4 stad, dorp
10 plein
Richtig.quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:21 schreef Knoekie het volgende:
Drenthe ligt toch in Duitsland?
racistquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:23 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Uhm, ik weet niet hoe het met jou zit... maar ik haat duitsland.
Duitsersquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:23 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Duitsers zijn gaafquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:23 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Ontken het maar! Ontken het maar!quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:26 schreef Duncan-Death het volgende:
Duitsers mogen zyklon B opsnuiven als parfum!
Alleen jammer dat ze geen rode vodka kennen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:25 schreef Jaguarized het volgende:
Duitsland is vet, vooral door de goedkope drank.
Jij mag Heinz z'n curry scheetjes opsnuiven als parfumquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:26 schreef Duncan-Death het volgende:
Duitsers mogen zyklon B opsnuiven als parfum!
De kerk valt bijna om.quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:28 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
ik ontken niet het bestaan van
[afbeelding]
Kampen, leuk kutdorp.quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:28 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
ik ontken niet het bestaan van
[afbeelding]
je moet weten waar je moet zoekenquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze geen rode vodka kennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |