Die post van Roseon.com is er tussendoor trouwens afgehaald.. Maar het is toch doorgegaan. Mooi, dan kunnen we eindelijk verder....
Het plan is nu, volgens het Gamesrouter forum, om eerst een closed beta te doen (waar je je nog voor moet inschrijven op gamesrouter.com!!!!) en waar je dus voor in aanmerking moet komen. Daarna volgt er volgens mij een open beta, maar ik denk dat die niet zo lang zal duren, waarne p2p zal beginnen. Volgens mij doen ze een proefperiode van 1 of 2 weken, waarna je zal gaan moeten betalen. Het bedrag is volgens mij nog niet bekend.
Verder is het plan om 2 servers op te zetten met allebei 3 channels. De oude server: 'casio' en een nieuwe: 'polaris'. Het probleem zal zijn dat als je een van de beide servers kiest, dat je chars niet tussen de servers gewisseld kunnen worden, alleen tussen de channels zoals nu ook het geval is. Dit houdt dus in dat, mocht men samen willen blijven spelen, dat er een server gekozen moet worden.
Verder lijkt het me handig om van te voren even te kijken wie wel en niet meedoet, en wat de jobs zijn die men zal willen beoefenen, zodat er een beetje een clan kan onstaan waar we iets aan hebben...
Ik kan met jorryt meegaan in het feit dat ik me goed vermaakt heb in de Irose periode, ondanks het hevige hacken van enkelen (en later velen). En in het feit dat we leuke clan hadden met een goede verdeling in jobs, waarin sommigen uitersts bruikbaar waren in belang van de clan en uiteraard hebben we een uitstekende clanmaster gehad
![]()
. Verder ben ik ben zelfpositief genoeg om te verwachten dat Erose beter en leuker zal worden.
Irose signing off.......
[ Bericht 0% gewijzigd door Weizz op 31-08-2005 19:23:16 ]