door mijn ziekte is mijn bewegelijkheid beperkt, de voorgeschreven houding kon ik ook niet aannemen (ik was al een paar keer onder het mes geweest voordat ze in mijn rug gingen prikken) maar geloof mij, ik was niet opgefokt over die prik, ik had al het een en ander meegemaaktquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:15 schreef Charmian het volgende:
Ik geloof je wel hoor. Misschien voelt die vloeistof anders aan dan contrastvloeistof, ik weet het niet. Een vriendin van mij heeft ruggeprikken gehad om een zenuw plat te leggen (dus rechtstreeks in de zenuw), dat is ook geen pretje, dus misschien hangt het er vanaf wat voor prik je krijgt.
Wat ik wel weet dat het scheelt als je je ontspant, na mij werd er een meisje de poli opgereden die dezelfde prik had gehad maar helemaal overstuur was, zij had zichzelf vantevoren helemaal op lopen fokken en de prik had dus heel erg pijn gedaan. Ze gaf het zelf ook toe.
Nou dat soort mensen die dat dus hebben meegemaakt schijnen voor hun leven getraumatiseerd te zijn... Denk er maar overna... dat je ziet en VOELT dat ze in je aan het lichaam snijden zijn en zo... dat is natuurlijk gods-pijnlijk... en je kan niets doen...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:19 schreef ForumGek het volgende:
[..]
De dokter heeft dat dus niet door...alles is verlamd, zowel je armspieren als je stembanden, je kan dus niks doen. je ligt er alleen maar, maar je voelt alles.
Had een man dus gehad bij een of andere operatie aan zijn maag ofzo, ging ie alles navertellen van hoe pijn het had gedaan enzo !
Huilie
Precies dat jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:12 schreef Fling het volgende:
Ik moest terug tellen van 10 naar 1 toen ze het inspoten: "Tien..." <weg>
Zomaar AM'ers en assistenten hier!quote:Op zondag 21 augustus 2005 09:51 schreef djc1972 het volgende:
[..]
LOL, ik zit daar ook, zit sterk na te denken wie jij dan bent, maar kom er even niet op. Ik ben trouwens DA (assistent)![]()
Ben jij een anesthesist in opleiding en ben je korter dan twee jaar in opleiding? Dan kan het namelijk goed dat je me niet kent, ik kom niet zo vaak op OK, tegenwoordig weer 1 keer per week.quote:Op zondag 21 augustus 2005 09:51 schreef djc1972 het volgende:
[..]
LOL, ik zit daar ook, zit sterk na te denken wie jij dan bent, maar kan zo gauw niemand bedenken. Ik ben trouwens assistent anesthesie![]()
In dit soort topics lopen we gewoon wild rondquote:Op zondag 21 augustus 2005 13:33 schreef 2ane het volgende:
[..]
Zomaar AM'ers en assistenten hier!
Ik ben een OA uit Beverwijk!
Yep, da's idd het geval. Maar ik bedoelde eigenlijk dat ik me zo gauw niet voor kon stellen wie van jullie er ook op fok zit. Ik neem aan je toch wel te kennenquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:35 schreef sjak het volgende:
[..]
Ben jij een anesthesist in opleiding en ben je korter dan twee jaar in opleiding? Dan kan het namelijk goed dat je me niet kent, ik kom niet zo vaak op OK, tegenwoordig weer 1 keer per week.
[..]
Ahquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:39 schreef djc1972 het volgende:
Tegenwoordig gebruiken we middelen die maar kort werken, dus die verhalen dat je weken of maanden moe bent na narcose komt iig niet door de narcose zelf.
Ik zit al heeeeeel lang hier op Fok! Ik werk korter in het Vu dan dat ik op Fok! zit... en ik werk al 4 jaar in het VU op de OK. Dus je hebt me vast al eens gezien. Ik ben ook wel erg nieuwsgierig wie jij bent.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:45 schreef djc1972 het volgende:
[..]
Yep, da's idd het geval. Maar ik bedoelde eigenlijk dat ik me zo gauw niet voor kon stellen wie van jullie er ook op fok zit. Ik neem aan je toch wel te kennen.
Ik weet het! Jij staat bovenaan op de telefoonlijst!quote:Op maandag 22 augustus 2005 08:24 schreef sjak het volgende:
[..]
Ik ben ook wel erg nieuwsgierig wie jij bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |