Een vriend van me heeft zo'n ding en ik dacht dat het gewoon inpluggen en laden was.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:41 schreef diep-in-de-war het volgende:
moet je dan iets in je gameboy veranderen software matig of met hardware? en kan je dan roms spelen of moet je die weer omzetten?
Nee, nooit van gehoord. Hoe ziet hij eruit? 2 schermen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:44 schreef diep-in-de-war het volgende:
ik lees overal over gameboy ds, dat ding met 2 schermpies.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:44 schreef BMH het volgende:
[..]
Nee, nooit van gehoord. Hoe ziet hij eruit? 2 schermen?![]()
Welke games wil jij spelen op je Gameboy DS met 2 schermen en touchscherm?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:49 schreef diep-in-de-war het volgende:
ja 1 met touchscreen, en als dit een nerd grapje is snap ik hem niet want ik ben geen nerd.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:49 schreef diep-in-de-war het volgende:
ja 1 met touchscreen, en als dit een nerd grapje is snap ik hem niet want ik ben geen nerd.
alle spellen die op me flash kaartje passenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:50 schreef BMH het volgende:
[..]
Welke games wil jij spelen op je Gameboy DS met 2 schermen en touchscherm?
Ik vrees dat ze hier slechts een slotje voor je hebben...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:05 schreef diep-in-de-war het volgende:
maar is er niemand die zon ding heeft met een kaartje en kan uitleggne hoe het werkt?
ik heb geen zin in gekut als ik het straks heb.
jij snapt het niet, ik wil juist geen originele spellen kopen, dat heb ik nog nooit gedaan. vandaar dit topic. ff eerst doorlezen voor je post.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:15 schreef Tomasso het volgende:
GameBoy DS
Slotje. Koop de spellen gewoon in de winkel...
dank je wel daar heb ik tenminste wat aan. zijn er ook zulke dingen verkrijgbaar voor de gameboy color of advance? waarbij het wel goed werkt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:15 schreef Patvs het volgende:
Nintendo DS flash kaarten zijn er: kosten rond de 150 euro. (voor DS kaart + GBA flash cartridge)
Er passen dan 1-3 DS spelletjes op. (google maar naar: "Neoflash")
Grote NADEEL: er is nog geen software om SAVEGAMES te bewaren, dus als je andere spellen op de kaart zet ben je je savegames KWIJT. Dus koop die spellen nou maar gewoon origineel!
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:22 schreef diep-in-de-war het volgende:
[..]
jij snapt het niet, ik wil juist geen originele spellen kopen, dat heb ik nog nooit gedaan. vandaar dit topic. ff eerst doorlezen voor je post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |