Net andersomquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:45 schreef Roadster het volgende:
(heb je eigenlijk 50 ronden ervaring en honderden video's bekijken voor nodig).
dan kan je beter met een simulator rijdenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Aan video's bekijken heb je weinig tot niets.... oke, je weet ongeveer wanneer een bocht gaat komen maar meer ook niet. Je kan er namelijk niet van afzien hoe hard je een bocht kan nemen, hoe steil ie is of waar de hobbels/kuilen liggen..
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:54 schreef Draz het volgende:
16-19 sept. ben ik er samen met jackson en meer.
Te herkennen aan een zilvergrijze Honda Prelude 2.2VTi. Rijdt er maar 1 Nederlandse van rond als het goed is
een pc spelletje is heel wat anders dan een echte simulator hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:25 schreef Five_Aces het volgende:
Mja simulator schiet je niet veel mee op denk ik... Ik deed in een PC spelletje 7:29 met M3 GTR, maar als je er voor het eerst in het echt rijd is het geen vergelijk. Gaat zo snel voorbij dat je denkt dat je binnen 2 min alweer op de finish bent.
17 sep staat weer een weekend op het programma btw
dat snap ik, maar een echte simulator is zoveel gaver dan een pc spelletjequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:04 schreef Five_Aces het volgende:
Dan nog geeft het nog niet het gevoel wat je in het echt hebt
ja, je word aan het einde van het rondje weer de parkeerplaats opgestuurd en dan mag je na betaling van een handje vol euro's aan de andere kant weer via de slagbomen het circuit op.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:26 schreef Fwnk het volgende:
moet je voor elke ronde opnieuw betalen?
Einzelkarten Nordschleife 2005quote:
ehhh ... Klant van me heeft deze staan:quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:04 schreef Five_Aces het volgende:
Dan nog geeft het nog niet het gevoel wat je in het echt hebt
Het is een Autobahn ... lijkt me nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:53 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Mag je ook met brommers op de Nbring?
Dan ben ik er ook een lang weekend met vrienden!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:25 schreef Five_Aces het volgende:
17 sep staat weer een weekend op het programma btw
Ik dacht dat het een circuit was, is het nu in eens een autobahn, waarom moet je ervoor betalen dan?quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:40 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Het is een Autobahn ... lijkt me niet
nee.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:53 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Mag je ook met brommers op de Nbring?
Volgens mij moet het minimaal 60 lopen. Dus je 80CC kan je er ook wel over rammen of je opgevoerde brommer als het alleen aan die restrictie ligtquote:Op zondag 28 augustus 2005 11:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee.
125 cc is volgens mij het minimale, het zal wat zijn zeg...
Officieel gezien is het een Tolweg. Vandaar het entreekaartje. Maar eigenlijk is het gewoon een oud circuitquote:Op zondag 28 augustus 2005 11:04 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een circuit was, is het nu in eens een autobahn, waarom moet je ervoor betalen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |