hij`s mooi hequote:
Holy moly!! Ik wist niet dat er een complete series box bestond van FireFlyquote:
Waar? Ebay?quote:Op zondag 28 augustus 2005 10:16 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
De trilogy box voor maar 8,99
Freerecordshop. Alleen via Internet kost ie 9,99. En als je een FreeID hebt, kost ie dus 8,99quote:
Lekker goedkoopquote:Op zondag 28 augustus 2005 10:32 schreef Dizer het volgende:
Freerecordshop. Alleen via Internet kost ie 9,99. En als je een FreeID hebt, kost ie dus 8,99
Precies, dus geloof je het zelf TiMmS? Laat dan eigen gemaakte foto's zien, van cover en menu.quote:Op zondag 28 augustus 2005 11:45 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
Mr & Mrs Smith komt toch pas uit in Oktober?
JA! Geweldige serie!quote:Op zondag 28 augustus 2005 10:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Holy moly!! Ik wist niet dat er een complete series box bestond van FireFly![]()
![]()
En uiteraard screenshots van de film zelf!quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:27 schreef Shogo het volgende:
[..]
Precies, dus geloof je het zelf TiMmS? Laat dan eigen gemaakte foto's zien, van cover en menu.![]()
LOL, ik heb hem net 30 seconden geleden bij CD-WOW besteld. Ook de R2-R4 versie!quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:31 schreef Ash het volgende:
[..]
JA! Geweldige serie!
Hijs uit op R1/R2 UK en op R4, de versie die ik nu dus heb.
Heb hem gekocht op CD-WOW.
Nope,quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
LOL, ik heb hem net 30 seconden geleden bij CD-WOW besteld. Ook de R2-R4 versie!
Ik heb her met kortingslink 24,50 voor betaald!
Edit: Heb je toevallig een foto van hoe de box eruit ziet?
Goed genoegquote:Op zondag 28 augustus 2005 13:45 schreef Ash het volgende:
[..]
Nope,
maar het is een stevige kartonnen omhulsel die 2 keepcases bevat met in elke keepcase 2 disc's met daarop de afleveringen,
en op beide kanten van de keepcases zie je een personage afgebeeld (Jayne, Malcolm etc) en er zit een kleine episode guide boekje bij.
in amerika nietquote:Op zondag 28 augustus 2005 11:45 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
Mr & Mrs Smith komt toch pas uit in Oktober?
daar wordt je idd niet vrolijk vanquote:Op zondag 28 augustus 2005 17:34 schreef kinky_queen het volgende:
Ik stuur haar nooit meer weg voor dvd's!
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
![]()
Maar ze kwam zowaar met iets uit mijn wishlist aankakken:
[afbeelding]![]()
Tsjah, het blijft nou eenmaal apart volkquote:Op zondag 28 augustus 2005 17:42 schreef pascalheister het volgende:
daar wordt je idd niet vrolijk van
OHMYGOD! Dragonflyquote:Op zondag 28 augustus 2005 17:34 schreef kinky_queen het volgende:
Ik stuur haar nooit meer weg voor dvd's!
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
![]()
Maar ze kwam zowaar met iets uit mijn wishlist aankakken:
[afbeelding]![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |