Wel opvallend dat je er zoveel van afweet én dat je je speciaal ergert aan herhalingen...quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:46 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik vind Totally Spies zo ongeloofelijk achterlijk en ongeloofwaardig.
-Ze hebben alle 3 precies zelfde figuur, even grote borsen, even grote heupen etc. hoe ongeloofwaardig.
-Die portals slaan nergens op, overal is een ingang waar je met 80.000 km/h door heen reist.
-Elke missie loopt hetzelfde, onderzoek, even vechten, ze worden gevangen genomen, boef gaat weg als ze net dood gaan, ze ontsnappen, pakken de boef en dan als ze klaar zijn komt die achterlijk WHOOP!
-Zulke ongeloofwaardige stukken, als boeven die 2 meter achter hun lopen, ze gaan een gangetje in en boeven lopen recht door.
-ALTIJD MAAR DIE STOMME KUT HERHALINGEN!
BANNEN DIE SERIE!![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2005 06:23 schreef rockstah het volgende:
Hehe, mijn laatste keer nachtbraken. Morgen weer lekker naar school
Is jouw dat overkomen?quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:03 schreef RaymanNL het volgende:
vijf uur lang vast zitten in de meest ongustig liggende trein omdat er een bom-melding is binnen gekomen in utrecht is cool.
lieten ze de mensen er dan niet gewoon uit? dat vind ik altijd zo vreemd als er problemen zijn, dat ze niet ff de deuren opengooide en mensen laten lopenquote:Op maandag 22 augustus 2005 13:03 schreef RaymanNL het volgende:
vijf uur lang vast zitten in de meest ongustig liggende trein omdat er een bom-melding is binnen gekomen in utrecht is cool.
Dat mocht niet van de ProRail, die verzorgt onder andere de veiligheid, niemand mocht de trein uit, het raam kmocht zelfs open, en je mocht roken in de trein.quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:22 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
lieten ze de mensen er dan niet gewoon uit? dat vind ik altijd zo vreemd als er problemen zijn, dat ze niet ff de deuren opengooide en mensen laten lopen
Mario Kart DS?quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:40 schreef BMH het volgende:
More cars,
More guns,
More textures,
More sound effects,
More players online,
Peter Moore,
More drooling
More....
you've seen it all before!
But now you can experience it in HD.
WOOT WOOT
Die hoort ook in de het rijtje van stilstaan in de tijd.quote:
Ze hebben nieuwe wapens in het spelquote:Op maandag 22 augustus 2005 14:52 schreef BMH het volgende:
[..]
Die hoort ook in de het rijtje van stilstaan in de tijd.
BAK EENS WAT NIEUWS PRUT DEVELOPERS! Sequels zijn leuk en alles, maar zorg ervoor dat ze iets nieuws hebben. Mario Kart DS heeft een online functie. Leuk en aardig, we zullen er heus wel wat uurtjes mee spelen, maar het is niets nieuws!!!!
![]()
Tuurlijk word het wel een leuk spel. Maar we kenne het al! Ik zie liever een keer iets nieuws.quote:Op maandag 22 augustus 2005 15:01 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ze hebben nieuwe wapens in het spelDie gebruik maken van de mic en de twee schermen
32 banen, waaronder 16 nostalgische en een flipperkast baan () Dat spel word wel wat BMH
![]()
online ken ik het spel nog nietquote:Op maandag 22 augustus 2005 15:07 schreef BMH het volgende:
[..]
Tuurlijk word het wel een leuk spel. Maar we kenne het al! Ik zie liever een keer iets nieuws.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |