Ach een ander spel dan, zocht alleen een spel dat elke nintendo fanboy gelijk gehaald moest hebben. Nep nintendo fanboy.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:19 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb OOT voor 35 gulden gekocht dus bespaar me de accusatie.
Vroeger waren er veel meer leuke tekenfilms (op de zaterdagochtend): Eek the Cat & the Thunderlizzards, Life with Louie, The Tick, Bobby's World, Batman, X-men, Taz-mania, Spider-Man. Mooi was die tijd.quote:Op zondag 21 augustus 2005 09:12 schreef Tomasso het volgende:
Samurai Pizza Cats
Toffe serie was dat
quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:20 schreef HomerJ het volgende:
Hebben nog meer mensen zo'n hekel aan Totally Spies?
Klopt. Jammer dat Jetix die tekenfilms niet meer uitzend en dat Cartoon Network achter de decoder zit. Dát waren pas tekenfilmsquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:38 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Vroeger waren er veel meer leuke tekenfilms (op de zaterdagochtend): Eek the Cat & the Thunderlizzards, Life with Louie, The Tick, Bobby's World, Batman, X-men, Taz-mania, Spider-Man. Mooi was die tijd.
Earth Worm Jim op TCC (voor Cartoon Network).![]()
Vind het stiekem wel leuk. Volgens mij kijken er meer jongens naar dan meiden.quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:20 schreef HomerJ het volgende:
Hebben nog meer mensen zo'n hekel aan Totally Spies?
Inderdaadquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:26 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Vind het stiekem wel leuk. Volgens mij kijken er meer jongens naar dan meiden.![]()
Hehehequote:Op zondag 21 augustus 2005 12:33 schreef Sharkdoggie het volgende:
EIgenlijk moeten ze een tekenfilm versie maken van Danger Girl:
[afbeelding]
Dat zou zeker succesvol zijn.![]()
En borstvergroting.quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:34 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hehehe. Gewoon Totally Spies in wat meer uitdagende pakjes doen, zal hetzelfde effect hebben
Tekenfilm figuren gaan niet naar de plastisch chirurg voor een borstvergrotingquote:
En toch horen vrouwelijke figuren grote borsten te hebben. Nieuwe TR of beter gezegd Lara Croft ziet er gewoon onnatuurlijk uit met kleinere borsten.quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:13 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Tekenfilm figuren gaan niet naar de plastisch chirurg voor een borstvergroting
Je tekent ze gewoon wat groter
Ik vind Totally Spies zo ongeloofelijk achterlijk en ongeloofwaardig.quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:34 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hehehe. Gewoon Totally Spies in wat meer uitdagende pakjes doen, zal hetzelfde effect hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |