Ja, de onthulling van de prijzen maakt het tot een actuele gespreksonderwerp.quote:
Ik leg nog niet eens ¤30,- neer voor de meeste EA games. Veel anderen doen dat wel, moeten zij weten. Jij hebt waarschijnlijk ook iets van fl 150,- betaald voor OoT, ben jij dan ook een mongool?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:52 schreef BMH het volgende:
[..]
strax 70EUR per game.. Is niet te duur hoor voor een EA spel. Kom maar op met FIFA 07 kep er zin in!
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:08 schreef HomerJ het volgende:
Resident evil 4 is toch wel dé game voor mij in 2005!
0, maar ben geen sloeber. Heel misschien, maar dan ook echt heel misschien komt er ooit nog wel eens eentje hier te staan. Wil eerst ff Nintendo afwachten, dan de Revo kopen, kijken of hij bevalt. Zo niet, zal de Xbox three-shittyquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:57 schreef Sharkdoggie het volgende:
Hoeveel Xbox 360 consoles ga jij kopen?
» 4 of meer
» 3
» 2
» 1
» Ben sloeber
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Duurder dan ¤250,- zal de Revolution ook niet worden (tenzij ze bij Nintendo heel dom zijn), als dat ding ooit nog uit gaat komen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:24 schreef RaymanNL het volgende:
Ik vind 300 euro duur zat voor een thuis console, van mij hoeft het echt niet duurder. Dat vind ik het echt niet waard. Dat de PS2 bij het begin zo duur was, dat meosten ze zelf weten. Maar hoger als 250 euro ga ik (denk ik) niet voor de revolution neerleggen
(De rest van de Next Gen haal ik niet
)
Nee, dat denk-en verwacht ik ook niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:29 schreef peristilius het volgende:
[..]
Duurder dan ¤250,- zal de Revolution ook niet worden (tenzij ze bij Nintendo heel dom zijn), als dat ding ooit nog uit gaat komen.
Ik, maar ik ben wel degene die gaat ownen, niet jijquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:35 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nee, dat denk-en verwacht ik ook niet.
Wie gaan er hier trouwens allemaal straks met de DS online![]()
Ik wil jullie namelijk ownen met Mario Kart![]()
Wordt*quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:59 schreef MMaRsu het volgende:
Revolution word toch 199 dollar, zo duur waren de andere Ninty consoles ook.
Ik ga wel online, maar ik speel niet tegen jouwquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:35 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nee, dat denk-en verwacht ik ook niet.
Wie gaan er hier trouwens allemaal straks met de DS online![]()
Ik wil jullie namelijk ownen met Mario Kart![]()
Ik dacht dat RaymanNL je favoriete FOK! user wasquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:02 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik ga wel online, maar ik speel niet tegen jouwNitendo-fanboy
Ik heb er nu al zin inquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:02 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Zou onze favoriete user Ruzbeh tegen die tijd ook al een DS hebbenquote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:02 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik heb OOT voor 35 gulden gekocht dus bespaar me de accusatie.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:54 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik leg nog niet eens ¤30,- neer voor de meeste EA games. Veel anderen doen dat wel, moeten zij weten. Jij hebt waarschijnlijk ook iets van fl 150,- betaald voor OoT, ben jij dan ook een mongool?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |