Je andere blauwe vriendjes vonden hem niet zo leukquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:41 schreef Brechtje het volgende:
Ik vind hem wel spetterend [afbeelding]
Moest je hem veranderen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:43 schreef blackmage het volgende:
mijn oude
[img=http://img393.imageshack.us/img393/8148/teehe23sq.gif]
helaas ik moest hem ook veranderen.
Dat doe ik standaard als ik dat soort icoons zie.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:57 schreef Rabrynil het volgende:
Druk eens op de toets Esc (Escape) als je een topic bekijkt. Is een stuk rustiger
Kan. Te hoge attractiviteitsfactor, iedereen is immers gelijk.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:59 schreef SwOoSh het volgende:
toen ik er zoeen had werd die verwijderd
ja.... en nu heb je zo'n kut sesamstraat dingquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:59 schreef SwOoSh het volgende:
toen ik er zoeen had werd die verwijderd
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:12 schreef L-IS het volgende:
[..]
ja.... en nu heb je zo'n kut sesamstraat ding![]()
Zet er anders een klootgitaar inquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:12 schreef L-IS het volgende:
[..]
ja.... en nu heb je zo'n kut sesamstraat ding![]()
doe maar!!! (iets meer roze)quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:42 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Zet er anders een klootgitaar in.
ja die hyperactieve icoon mag best veranderen. want als je esc indrukt zie je bijvoorbeeld ook niet meer de borsten van deaddoll op en neer gaan en vervalt het genot van de 'weglopendebillen' (iets met herman als ik het me goed herinner)quote:
Doe dan eens wat aan je icoonquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:51 schreef Knoekie het volgende:
He mensen niet baggeren hier. Het is een serieeus topic ja
Ok....quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:51 schreef Knoekie het volgende:
He mensen niet baggeren hier. Het is een serieeus topic ja
Ik neem jou mening uberhaupt niet serieus.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:56 schreef BrauN het volgende:
Ik vind hem gay. En dat bevalt me wel.
nooit geweten dat dat kon.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:57 schreef Rabrynil het volgende:
Druk eens op de toets Esc (Escape) als je een topic bekijkt. Is een stuk rustiger
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |