Ze zijn daar echter wel vertrokken, en dat wil volgens jou dus zeggen dat het geen echte ajacieden zijn. Maar goed, dit is topicvervuiling.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:34 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat zijn spelers die zijn begonnen bij ajax, die daar zijn opgeleid, die vroeger al fan van ajax waren.. Daar zit toch wel een verschil in hé
Ze zijn vertrokken ja, na jaren, en niet na 3 seizoenen al...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:36 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Ze zijn daar echter wel vertrokken, en dat wil volgens jou dus zeggen dat het geen echte ajacieden zijn. Maar goed, dit is topicvervuiling.
JC zelfs naar Feyenoord hequote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:38 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ze zijn vertrokken ja, na jaren, en niet na 3 seizoenen al...
non-argument.... elke, maar dan ook elke voetballer gaat als hij subtantieel meer kan verdienenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:38 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ze zijn vertrokken ja, na jaren, en niet na 3 seizoenen al...
Ik zie hem dan ook niet als een echte ajacied, maar dat is mijn meningquote:
waarom klik je er dan op en post je er in?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:45 schreef Baklap het volgende:
Weer een topic over die achterlijke palingboer.
Kluivert vertrok trouwens ook al na 3 seizoenen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:49 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik zie hem dan ook niet als een echte ajacied, maar dat is mijn mening
Wie dan?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:52 schreef Paperclipjes het volgende:
Iemand sprak laatst over "overeenkomsten"
Maar die speelde dan ook al zijn hele jeugd voor ajax héquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:52 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Kluivert vertrok trouwens ook al na 3 seizoenen.
Dirk moet gewoon CL spelen.
Zou het niet meer weten, maar ik moet hem (of haar) toch wel een beetje gelijk gevenquote:
Dus? Zou ie juist meer clubliefde moeten hebbenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:58 schreef denthemen het volgende:
[..]
Maar die speelde dan ook al zijn hele jeugd voor ajax hé
Gelul, je zocht gewoon n excuus om je lollige plaatje te postenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:58 schreef Paperclipjes het volgende:
[..]
Zou het niet meer weten, maar ik moet hem (of haar) toch wel een beetje gelijk geven![]()
Tja Klaas en Dirk met elkaar vergelijken is sowieso not done imoquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:59 schreef Damzkieee het volgende:
Goeie vent, maar hij wordt uit de basis gedold door Klaas
bekhoudenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:45 schreef Baklap het volgende:
Weer een topic over die achterlijke palingboer.
Dat schrijf je los van elkaar. Maar als je in de haven werkt maakt dat niet zoveel uit.quote:
Kap eens met dat gelul man!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:11 schreef Baklap het volgende:
[..]
Dat schrijf je los van elkaar. Maar als je in de haven werkt maakt dat niet zoveel uit.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:11 schreef Kaap het volgende:
Begint bijna weer op een Kuijt vs Huntelaar topic te lijken, terwijl het wel degelijk verschillende spitsen zijn. Ik snap niet dat we ook maar proberen te vergelijken. Zullen we dit gewoon een topic voor de Kuijt fans laten ipv hoe we hem eruit vinden zien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |