Nah, ik ben niet serieusquote:
Lollig is een brug te ver.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:48 schreef Brennie het volgende:
[..]
Jij stelde dat je het niet kon volgen?
Ik trok een conclusie, lollig () bedoeld
Ik lees te veel, te vaak en te serieus. Ben nu even de idioot.
Zweepjes, is er niks interessanters te verzinnen... inspiratieloze vrouwen ook van tegenwoordigquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:49 schreef Gweaneth het volgende:
[..]
Zal ik mijn zweepje effe pakken?![]()
![]()
Dat blijkt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:53 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Lollig is een brug te ver..
Daarmee doe je mijn overduidelijk serieus bedoelde bijdragen tekort.
Hahaha, niet alles staat daar vermeldquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:51 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
grafische techniek, reclame, aov, vwo, mavoIs dat je superdesuper hoge scholing?
Dat onbegrip duurt voort, zo vermoed ik.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:55 schreef Brennie het volgende:
[..]
Dat blijkt.
Dacht dat dat hier ook jouw insteek was. Vandaar het onbegrip denk ik.
Nou goed..
Zozo, ik ben onder de indruk.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:55 schreef Gweaneth het volgende:
[..]
Hahaha, niet alles staat daar vermeld![]()
Voeg daar o.a. Assurantie-B, belastingdeskundige, webdesigner, coupeuse, meervoudige tolk diploma's aan toe en je bent al een stukje wijzer![]()
Voel je je nu ook echt wijzer?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:56 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Zozo, ik ben onder de indruk.![]()
Waar ben jij dan in gediplomeerd? Anus bleken, wijsneus spelen en vrouwtjes pesten?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:56 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Zozo, ik ben onder de indruk.![]()
Met de LOI, kom je er welquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:55 schreef Gweaneth het volgende:
[..]
Voeg daar o.a. Assurantie-B, belastingdeskundige, webdesigner, coupeuse, meervoudige tolk diploma's aan toe en je bent al een stukje wijzer![]()
Natuurlijk niet. De prik die je in m'n linker teelbal wilde planten mag je houden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:53 schreef Brennie het volgende:
Je gaat me niet alles afnemen.
Waarom?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:56 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dat onbegrip duurt voort, zo vermoed ik.
Het was wel een goed afschrikeffect of niet?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:58 schreef chibibo het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. De prik die je in m'n linker teelbal wilde planten mag je houden.
Mea culpa... Mijn sarcasme is te subtiel.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:59 schreef Brennie het volgende:
[..]
Waarom?
Een serieuze reactie op een reactie.
Duidelijkquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:00 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Mea culpa... Mijn sarcasme is te subtiel.
gehehehe. wat schattig wederom...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:55 schreef Gweaneth het volgende:
[..]
Truste Noodle!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
Mensen, ik vind het mooi geweest met dit vrouwen geneuzelige hersenspinsel....
Ik ga naar bed, voordat ik me hier nog op kapot ga staren zoals menig ander Fok!ker..![]()
Maar het was wel weer leuk geweest, Brennie...
gediplomeerd wat?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:02 schreef Brennie het volgende:
Ben ook gediplomeerd, ben ik nu ook slim?![]()
Slimmer dan al die kerels bij elkaarquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:02 schreef Brennie het volgende:
Ben ook gediplomeerd, ben ik nu ook slim?![]()
Jij hebt iets met schattig. Het klinkt uit jouw getyp zo denegrerend. Hoe komt dat?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
gehehehe. wat schattig wederom...
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
Mensen, ik vind het mooi geweest met dit vrouwen geneuzelige hersenspinsel....
Ik ga naar bed, voordat ik me hier nog op kapot ga staren zoals menig ander Fok!ker..![]()
Maar het was wel weer leuk geweest, Brennie...
Je leest het goed, ja echt!quote:
Het kon echter niet op tegen het defecatiepatroon.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:00 schreef Brennie het volgende:
Het was wel een goed afschrikeffect of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |