quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:20 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Beetje vrouwtjes pesten... 't is m'n hobby.![]()
Ik wist wel dat er een sekte achter zatquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:14 schreef Brennie het volgende:
[..]
Je weet niet half hoe uitgekookt wij zijn, ook wat dat betreft.![]()
Ja... daar was ik al bang voor...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:20 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Beetje vrouwtjes pesten... 't is m'n hobby.![]()
Ben een idioot, klopt. Maar wat is je punt?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:17 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ken je deze uitspraak?
Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
Ik laat me niet verlagen tot jouw niveau.![]()
Als je maar 1 interesse hebt (soaps ofzo) dan is dat ook niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:15 schreef Gweaneth het volgende:
[..]
En niet te vergeten.... we hebben een feilloos geheugen![]()
Soaps???? Kijk ik geeneens naar... is oninteressante informatie, net zoals voetbal.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:22 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Als je maar 1 interesse hebt (soaps ofzo) dan is dat ook niet zo moeilijk.![]()
spreek je nu voor jezelf? je denkt toch niet dat jouw wezenloos gemurmel vergelijkbaar is met de eerste de beste o9oo hoer?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:21 schreef Gweaneth het volgende:
[..]
Ja... daar was ik al bang voor...
De 0900-lijn was zeker in gesprek dus probeer je hier maar je heil te zoeken![]()
![]()
Tip: zeg de volgende keer iets dat wel boeit.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:12 schreef Gweaneth het volgende:
als die met hun kop in een computer zitten en je zegt iets dan kunnen ze het niet volgen...
Je hebt gelijk... ik typ dit bericht met m'n linkerhand.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:21 schreef Gweaneth het volgende:
[..]
Ja... daar was ik al bang voor...
De 0900-lijn was zeker in gesprek dus probeer je hier maar je heil te zoeken![]()
![]()
Rukken en posten tegelijk...tis toch wat...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:24 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Je hebt gelijk... ik typ dit bericht met m'n linkerhand.![]()
Ik veeg poep weg, das wat anders.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee je praat poep, daarom moest ik lachen. jullie denken dat mannen niks door hebben, maar wij zijn slechts oost-indisch gevoelig. moet ook wel met dat eeuwige gezeik om niks.
Ahaaaa, zo'n standaard type man met altijd een doekje naast de computerquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:24 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Je hebt gelijk... ik typ dit bericht met m'n linkerhand.![]()
Als ik je dat zou vertellen zal je helaas altijd een idioot blijven.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:21 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ben een idioot, klopt. Maar wat is je punt?
![]()
kusje en nu snel naar bed, dat zeg ik je!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:25 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ik veeg poep weg, das wat anders.
En jij dacht dat wij niet weten dat jullie oost-indisch gevoelig zijn?
Ooit bij stilgestaan dat het ons een weinig kan schelen wat jullie van ons gezeik vinden?
Uitgekookt, ik zeg het je.![]()
Spuitelf weer..quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:24 schreef chibibo het volgende:
[..]
Tip: zeg de volgende keer iets dat wel boeit.
Als dat geen multitasking is... weet ik het ook niet meer.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Rukken en posten tegelijk...tis toch wat...
Met idioten kun je tenminste wel geinig discussieren?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:26 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Als ik je dat zou vertellen zal je helaas altijd een idioot blijven.![]()
Ik noem ze Marijnisse en Wilders.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:26 schreef Brennie het volgende:
[..]
Spuitelf weer..
Welke hersencel heb je moeten ontwaken. ( de linkse of rechtse? )
correct. tot op zeker hoogte. bij jou vermaak ik me prima.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:27 schreef Brennie het volgende:
[..]
Met idioten kun je tenminste wel geinig discussieren?
Das schattigquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:27 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik noem ze Marijnisse en Wilders.
Val ons er dan ook niet mee lastig.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:25 schreef Brennie het volgende:
Ooit bij stilgestaan dat het ons een weinig kan schelen wat jullie van ons gezeik vinden?
Op de 1 of andere manier voel ik me toch weinig gevleid weer.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
correct. tot op zeker hoogte. bij jou vermaak ik me prima.
Nee hoor, ik laat m'n vriendin (denkt zij) m'n swans altijd schoonlikken nadat ik ben klaargekomen; ik maak haar straks wel wakker.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:25 schreef Gweaneth het volgende:
[..]
Ahaaaa, zo'n standaard type man met altijd een doekje naast de computer![]()
beetje necrofile neigingen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:29 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Nee hoor, ik laat m'n vriendin (denkt zij) m'n swans altijd schoonlikken nadat ik ben klaargekomen; ik maak haar straks wel wakker.![]()
Hmmm, het argument van het feilloos geheugen gaat ook niet meer op zie ik... 't is m'n hobby remember?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:27 schreef Brennie het volgende:
[..]
Met idioten kun je tenminste wel geinig discussieren?
Dacht dat het niet van je niveau was?
Hup.. ga naar LIT ofzo.
Dat doen we eeeeexpreeeeeeees!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:28 schreef chibibo het volgende:
[..]
Val ons er dan ook niet mee lastig.
Venusquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:30 schreef Gweaneth het volgende:
[..]
beetje necrofile neigingen?Ik hoop voor jou dat ze dan net sambal heeft gegeten...
Bij mij werken ze allebei tegelijkertijd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:26 schreef Brennie het volgende:
Welke hersencel heb je moeten ontwaken. ( de linkse of rechtse? )
Necrofiel? Ben jij zo'n idioot die woorden gebruikt waar zij de betekenis niet van kent?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:30 schreef Gweaneth het volgende:
[..]
beetje necrofile neigingen?Ik hoop voor jou dat ze dan net sambal heeft gegeten...
Ja, ja.. weet het weer.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:31 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Hmmm, het argument van het feilloos geheugen gaat ook niet meer op zie ik... 't is m'n hobby remember?![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:33 schreef zoalshetis het volgende:
een vrouw die niet klaagt is een vrouw die lekker geneukt wordt. laten we er nou niet proberen interessantere doekjes er om heen gaan wikkelen.
zag je mijn kleine aanpassingen?quote:
Ja.. denk meteen na over wat er verder in het huishouden moet gebeuren, dat klopt wel.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:32 schreef robbie4u het volgende:
[..]
tja, zodra jij gaat multitasken is je logisch denkvermogen aan de afwas zeker?
Ik durf te wedden dat ik hoger geschoold (en meer) ben dan jijquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:33 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Necrofiel? Ben jij zo'n idioot die woorden gebruikt waar zij de betekenis niet van kent?![]()
Oh please...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:33 schreef zoalshetis het volgende:
een vrouw die niet klaagt, is een vrouw die lekker en genoeg geneukt wordt. laten we nou niet proberen interessantere doekjes er om heen te gaan wikkelen.
ik geloof dat jij niet begrijpt hoe fijn de warmte kan zijn die opstijgt vanonder de dekens als je je vriendin gekswaffelt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:36 schreef Gweaneth het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ik hoger geschoold (en meer) ben dan jij![]()
Necrofile neigingen... ja... als jij je vriendin ligt te neuken als ze ligt te slapen dan kun je net zo goed een lijk pakken, komt op hetzelfde neer.![]()
Ga jij je anus nu maar bleken, dan doe je tenminste wat nuttigs.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:35 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ja.. denk meteen na over wat er verder in het huishouden moet gebeuren, dat klopt wel.
Jij hebt 3 reacties geplaatst, dus dat klopt wel.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:37 schreef kLowJow het volgende:
Ik raak het spoor bijster en ik heb het sterke vermoeden dat dit niet aan mij ligt.
Neequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zag je mijn kleine aanpassingen?
psssst: niet echt multitaskerig thinken hoor rakker!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:37 schreef kLowJow het volgende:
Ik raak het spoor bijster en ik heb het sterke vermoeden dat dit niet aan mij ligt.
Ik zei toch dat ik haar wakker zou maken? (Wat heb je aan een feilloos geheugen als je alles toch misinterpreteert).quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:36 schreef Gweaneth het volgende:
[..]
Necrofile neigingen... ja... als jij je vriendin ligt te neuken als ze ligt te slapen dan kun je net zo goed een lijk pakken, komt op hetzelfde neer.![]()
Ga jij je anus nu maar bleken, dan doe je tenminste wat nuttigs.
de goedmaak sex is meer een geste van mijn kant. verder gewoon lekker veel en lang en heet douchen, mooi wezen en hard pijpen. de werkster ruimt de shit wel op.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:37 schreef Brennie het volgende:
[..]
Oh please...![]()
En waar komt de goedmaakseks dan vandaan?
Dat komt voort uit gezeik hoor!![]()
Oorzaak - gevolg?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:38 schreef Brennie het volgende:
[..]
Jij hebt 3 reacties geplaatst, dus dat klopt wel.
Hadden we nu maar goedmaaksex, waren we ook meteen van dit gezeik afgeweest...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:37 schreef Brennie het volgende:
[..]
Oh please...![]()
En waar komt de goedmaakseks dan vandaan?
Dat komt voort uit gezeik hoor!![]()
Iemand die acht jaar over het VMBO doet is ook meer geschoold dan iemand die het VWO in zes jaar afrondt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:36 schreef Gweaneth het volgende:
en ik geloof dat jij niet begrijpt hoe een vrouw zich kan voelen als ze 's ochtends wakker wordt onder die ranzige plakzooi en bedenkt dat ze die nacht eigenlijk verkracht is door haar eigen vriend of manquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik geloof dat jij niet begrijpt hoe fijn de warmte kan zijn die opstijgt vanonder de dekens als je je vriendin gekswaffelt.
yw het is namelijk allemaal niet zo moeilijk. en een korte periode van geen libido of lust moet geaccepteerd worden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:38 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nee
Maar goed, nu weet ik meteen waarom ik zo zwaar op de hand lig de laatste tijd. Bedankt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |