Sorry, zal het niet meer doenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:49 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja lach maar, ik zit nog te kuchen.
Of hij er gelukkig mee moet zijn, is nog maar afwachten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:50 schreef Sylvana het volgende:
uhm, Mooch is de gelukkige Christine?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:51 schreef Christine het volgende:
[..]
Of hij er gelukkig moet zijn, is nog maar afwachten.
lol, dat horen we morgen dan welquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:51 schreef Christine het volgende:
[..]
Of hij er gelukkig mee moet zijn, is nog maar afwachten.
Jaja, ga jij nou maar slapenquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:01 schreef Christine het volgende:
[..]
Ach kom... ik ben heul niet leuk hoor.
Hmm, misschien gaat het bij het zeggen dat iemand me wel aanspreekt al mis, dat zou de vele negeerders kunnen verklarenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:35 schreef DaMart het volgende:
Ik weet niet of dit in deze reeks al eens naar voren is gekomen, maar kunnen de vrouwen in deze topic misschien eens de do's en don'ts van (eerste) berichtjes aangeven? Wat willen ze bijvoorbeeld absoluut niet lezen in een berichtje van iemand op een datingsite?
Wat ik zelf altijd probeer te vermijden is meteen zeggen dat iemand je heel leuk lijkt, want dat lijkt me zo wanhopig overkomen. Daarna lijkt het me niet handig om meteen naar MSN te vragen of een heel pleidooi te houden waarom jij zo leuk bent.
Maar goed, zijn er andere dingen waar we op moeten letten, voor zover dit algemeen aan te geven is?
Kun je hier een voorbeeld van geven UncleFunk?quote:Op zondag 21 augustus 2005 09:46 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Hmm, misschien gaat het bij het zeggen dat iemand me wel aanspreekt al mis, dat zou de vele negeerders kunnen verklaren
Hoe was de date Christine?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:51 schreef Christine het volgende:
[..]
Of hij er gelukkig mee moet zijn, is nog maar afwachten.
Bedoel je een stukje van een mailtje? Ik moet dan wel even kijken of ik die nog heb, aangezien ik deze niet archiveerquote:Op zondag 21 augustus 2005 10:56 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Kun je hier een voorbeeld van geven UncleFunk?
Dat had ik ook toen ik nog op Lexa zat. Sommige mensen maakten om de dag een nieuw profiel aan, waarschijnlijk omdat ze een beetje wanhopig waren en geen reacties kregen en bang waren dat hun profiel in de vergetelheid zou raken of zo.quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:16 schreef Mickeys het volgende:
Wat mij opvalt bij RP is dat als je de mail krijgt met nieuwe leden dat daar veel mensen bij zitten die al heel lang op RP rondzwalken. Of het systeem van RP deugt niet of de personen maken een nieuw profiel
Iemand dezelfde ervaring?
Ligt niet aan RP, maar aan de leden die zich keer op keer opnieuw inschrijven.quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:16 schreef Mickeys het volgende:
Wat mij opvalt bij RP is dat als je de mail krijgt met nieuwe leden dat daar veel mensen bij zitten die al heel lang op RP rondzwalken. Of het systeem van RP deugt niet of de personen maken een nieuw profiel
Iemand dezelfde ervaring?
Hoe wordt de betaling daar dan geregeld? 1 keer betalen voor onbeperkt aantal profielen?quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat had ik ook toen ik nog op Lexa zat. Sommige mensen maakten om de dag een nieuw profiel aan, waarschijnlijk omdat ze een beetje wanhopig waren en geen reacties kregen en bang waren dat hun profiel in de vergetelheid zou raken of zo.
Anders geef een korte impressie als je dat kunt. "Letterlijk" hoeft voor mij ook weer niet...quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:07 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Bedoel je een stukje van een mailtje? Ik moet dan wel even kijken of ik die nog heb, aangezien ik deze niet archiveer
Je kan ook een gratis profiel aanmaken op Lexa, alleen kan je dan wat minder (geen berichten lezen/versturen bijvoorbeeld).quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:30 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Hoe wordt de betaling daar dan geregeld? 1 keer betalen voor onbeperkt aantal profielen?
Nee, je betaald voor 1 profiel. die is niet over te zetten naar de anderequote:Op zondag 21 augustus 2005 11:30 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Hoe wordt de betaling daar dan geregeld? 1 keer betalen voor onbeperkt aantal profielen?
Sorry, ik had niet goed gelezen...quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Vraag je dat nu alvast voor vanavond??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |