Ik heb één keer een persoonlijke 'geen interesse' ontvangen... we MSN'en nu nog steeds regelmatigquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:59 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
En daarom wijs ik ze altijd persoonlijk af..
En terecht, met die leuke mails van jou...quote:
Soms stuur ik wel persoonlijke afwijzingen, maar als mensen me profiel totaal niet hebben gelezen en dan toch reageren dan ga ik er echt geen moeite aan besteden hoorquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb één keer een persoonlijke 'geen interesse' ontvangen... we MSN'en nu nog steeds regelmatig
het was ook meer een berichtje van: 'Je bent niet echt mijn type, maar je lijkt me wel gezellig om af en toe mee te mailen of te chatten.'
Zo kan het dus ook
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:16 schreef UncleFunk het volgende:
Ik geloof net als Sylvana en vele anderen in deze topicreeks niet in verliefdheid via internet. Je kunt iemand wel heel leuk vinden qua uitspraken bijvoorbeeld, maar verliefdheid ontstaat in het echt, niet achter je beeldscherm. Het gevoel dat mensen hebben die wel zeggen verliefd te zijn via internet, is het verlangen naar verliefdheid.
ff. offtopic: ik typ nog steeds met 1 handquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:05 schreef Developersrus het volgende:
Even off topic:
@ Mike, hoe gaat ie jongen! Ik had het zo gauw niet door... How's the arm mate?
Ik reageer zelf ook nauwelijks op mensen, misschien ligt het daaraan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En terecht, met die leuke mails van jou...![]()
![]()
Jij ook al op halve typkracht? Lijkt wel een rage hier...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:13 schreef mirugai het volgende:
[..]
ff. offtopic: ik typ nog steeds met 1 handnog 2 weken rondlopen met de sling/mutella, daarna langzaam revailderen.
Dan is het wel leuk om gewoon contact met elkaar te houden ja, ook al ben je der type niet.Maar die mensen waar ik " geen interesse" naar sturen dat zijn dus mannen die echt niet aan mijn criteria voldoen. Als ze verder een leuk profiel hebben, maar te ver weg wonen ofzo dan stuur ik wel een persoonlijke afwijzing maar zeg ik wel dat ze me eventueel mogen toevoegen op msn om gewoon gezellig te kletsenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
En wat meer on topic @Sylvana:
Ik had naar haar een heel lang bericht gestuurd alleen al naar aanleiding van haar lokregel. Ze studeerde rechten, en had iets in haar lokregel staan over arresteren geloof ik. Ik ben daar dus in een behoorlijke lap tekst op een erg luchtige manier op in gegaan, en de inhoud van haar profiel kwam eigenlijk alleen maar zijdelings een heel klein beetje aan bod. Ze kon het originele berichtje wel waarderen... en ze bleek een soort huiswerkhulpje nodig te hebben, iemand die haar daarbij kon adviseren![]()
Aii dan deed ik het altijd fout dus...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:35 schreef DaMart het volgende:
Wat ik zelf altijd probeer te vermijden is meteen zeggen dat iemand je heel leuk lijkt, want dat lijkt me zo wanhopig overkomen. Daarna lijkt het me niet handig om meteen naar MSN te vragen of een heel pleidooi te houden waarom jij zo leuk bent.
Of het goed of fout is weet ik niet, maar het lijken mij voor de hand liggende dingen om niet te doenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:37 schreef Zanza het volgende:
[..]
Aii dan deed ik het altijd fout dus...![]()
hey, wat leuk zegquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:37 schreef Nightwulf het volgende:
Sorry om hier zo in deeltje 12 plotseling binnen te komen vallen, maar ik heb net voor het eerst in mijn leven een date achter de rug via een "datingsite" en het was helemaal te gek, fantastisch,
super
etc. etc. Zoiets wat je normaal alleen in films ziet, echt een te gekke meid !!
Net zo'n gevoel alsof je voor het eerst in je leven aan een loterij meedoet en gelijk de hoofdprijs wint.
Moest het even kwijt en het kan dus echt wel werken !!!
Een leuk berichtje vind ik een berichtje van iemand die mijn profiel goed gelezen heeft en daar op ingaat, dus een paar punten uit mijn profiel haalt en daar verder op in gaat, en die iets over zichzelf verteld. Niet waarom hij zo leuk en aardig is, maar gewoon dingen die ik in mijn profiel heb staan waar hij dan ook over verteld bijvoorbeeld, hobbies, wat voor opleiding/werk hij doet, dat soort dingenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:35 schreef DaMart het volgende:
Ik weet niet of dit in deze reeks al eens naar voren is gekomen, maar kunnen de vrouwen in deze topic misschien eens de do's en don'ts van (eerste) berichtjes aangeven? Wat willen ze bijvoorbeeld absoluut niet lezen in een berichtje van iemand op een datingsite?
Wat ik zelf altijd probeer te vermijden is meteen zeggen dat iemand je heel leuk lijkt, want dat lijkt me zo wanhopig overkomen. Daarna lijkt het me niet handig om meteen naar MSN te vragen of een heel pleidooi te houden waarom jij zo leuk bent.
Maar goed, zijn er andere dingen waar we op moeten letten, voor zover dit algemeen aan te geven is?
Zeg, wil je nooit meer zulke dingen posten als ik net een slok neem?!!! Ik verslik me bijna!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:47 schreef Mooch het volgende:
[..]
Ik zou het afzeggen als ik jou was. Het is vast een stalker
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:47 schreef Christine het volgende:
[..]
Zeg, wil je nooit meer zulke dingen posten als ik net een slok neem?!!! Ik verslik me bijna!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |