Hoe kom je dan met een gratis profiel met elkaar in contact, zonder berichtjes?quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je kan ook een gratis profiel aanmaken op Lexa, alleen kan je dan wat minder (geen berichten lezen/versturen bijvoorbeeld).
Komt nog wel...mannen zijn daarin iets nonchalanter dan vrouwen, trust me.quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:17 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb nog steeds geen bericht van me leuke man
Wel van die andere jongen waar ik berichtjes mee uitwissel, maar niet van HEM
Dan kun je alleen standaard interesseberichtjes sturen en dan moet je je e-mailadres gecodeerd in je profiel zetten, dan kan het misschienquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:18 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Hoe kom je dan met een gratis profiel met elkaar in contact, zonder berichtjes?
tja, het was wel een berichtje met foto's, dus kan zijn dat ie dan niet op me uiterlijk valt, maar als je al zoveel berichtjes hebt uitgewisseld is het dan wel zo netjes om dat gewoon ff te zeggen dan vind ikquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:20 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Komt nog wel...mannen zijn daarin iets nonchalanter dan vrouwen, trust me.
Wel handig om dat gelijk door te communiceren met wat foto's. Het relatiespelletje is voornamelijk op uiterlijk gebaseerd in eerste instantie...quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:21 schreef Sylvana het volgende:
[..]
tja, het was wel een berichtje met foto's, dus kan zijn dat ie dan niet op me uiterlijk valt, maar als je al zoveel berichtjes hebt uitgewisseld is het dan wel zo netjes om dat gewoon ff te zeggen dan vind ik
naja, ik wacht wel weer af
tja, hij had er niet eerder om gevraagd en zelf ben ik niet zo snel met foto's geven meestalquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:25 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Wel handig om dat gelijk door te communiceren met wat foto's. Het relatiespelletje is voornamelijk op uiterlijk gebaseerd in eerste instantie...
OK, dan kun je er vanuit gaan dat hij ook puur een vriendschappelijke relatie wil.quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:34 schreef Sylvana het volgende:
[..]
tja, hij had er niet eerder om gevraagd en zelf ben ik niet zo snel met foto's geven meestal
Tja, zou ik niet erg vinden hoor, als hij alleen maar vriendschappeljike relatie wil, maar zou het wel erg jammer vinden als hij nou niks meer van zich laat horenquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:42 schreef Developersrus het volgende:
[..]
OK, dan kun je er vanuit gaan dat hij ook puur een vriendschappelijke relatie wil.
'T kan zijn dat hij druk is met andere dingen, als hij volgende week niets van zich laat horen zou ik het erg onvolwassen van hem vinden en het contact definitief verbreken als ik jou was...quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:43 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Tja, zou ik niet erg vinden hoor, als hij alleen maar vriendschappeljike relatie wil, maar zou het wel erg jammer vinden als hij nou niks meer van zich laat horen
Ja, inderdaad, maar hij heeft het berichtje dus gistermiddag om 17 uur gelezen, en daarna was hij nog een hele tijd online op lexa, maar hij heeft dus geen berichtje teruggestuurd, terwijl dat makkelijk had gekund in die tijdquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:45 schreef Developersrus het volgende:
[..]
'T kan zijn dat hij druk is met andere dingen, als hij volgende week niets van zich laat horen zou ik het erg onvolwassen van hem vinden en het contact definitief verbreken als ik jou was...
Ik denk dat iedereen aan 't daten is.quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:48 schreef Christine het volgende:
Waar is iederen? F1 aan 't kijken?
Nee hoorquote:Op zondag 21 augustus 2005 15:59 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen aan 't daten is.
In de tuin met een boek van de zon genietenquote:Op zondag 21 augustus 2005 15:48 schreef Christine het volgende:
Waar is iederen? F1 aan 't kijken?
Nee, ik was echt F1 aan het kijken en daarna ben ik catan op de pc eens gaan proberen... elke keer dezelfde profielen en foto's ben ik beetje beu aan het wordenquote:Op zondag 21 augustus 2005 15:59 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen aan 't daten is.
Lesbisch.quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:05 schreef misterikke het volgende:
De vraag is een beetje dat als er nou veel meer vrijgezelle mannen op die sites staan als vrouwen. Waar zijn die overige vrouwen...?
Een vrouw die mij dat uit kan leggen?
Is een beetje hetzelfde als in het cafe, kroeg of disco......er zijn altijd meer mannen dan vrouwen. Waar ze zijnquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:05 schreef misterikke het volgende:
De vraag is een beetje dat als er nou veel meer vrijgezelle mannen op die sites staan als vrouwen. Waar zijn die overige vrouwen...?
Een vrouw die mij dat uit kan leggen?
Het eerste woord ken ik nog wel maar mijn woordenboek kent geen n00b, moet toch is wat meer internetten blijkbaar.quote:
Hahaha........dank u......quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:30 schreef Mickeys het volgende:
Volgens mij staan er voornamelijk kansloze mannen op de site..... dus dat die groep groot is kan wel kloppen
yep... drom sta ik ook op non-actiefquote:Op zondag 21 augustus 2005 18:10 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Hahaha........dank u......Maar zegt ook iets over de vrouwen die er op staan, haha
![]()
En het verlangen wordt groter, dus als hij overmorgen een berichtje stuurt ben jij 4x zo blij. Vind jij hem nog 2x zo leuk en is iedereen tevredenquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:12 schreef Sylvana het volgende:
Nog helemaal geen berichtjes gehad vandaag, ook niet van me "leuke man"
nou, ik begin me er meer aan te irriteren dan dat ik naar hem verlangquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:49 schreef misterikke het volgende:
[..]
En het verlangen wordt groter, dus als hij overmorgen een berichtje stuurt ben jij 4x zo blij. Vind jij hem nog 2x zo leuk en is iedereen tevreden![]()
inderdaad, was normaal gesproken nooit echt snel met het uit mezelf geven van foto's , deed het altijd pas als de ander er naar vroeg, maar ga dat nu maar in een eerder stadium gewoon doen ja, want wil het niet meemaken dat iemand na zoveel berichtjes kapt vanwege me uiterlijkquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:51 schreef mortje het volgende:
Of hij heeft het druk, of...tja hij was minder gecharmeerd van de foto's, hoe lullig dat ook klinkt.
Ik hoop voor je dat het eerste geval van toepassing is.
Het lijkt mij uberhaupt verstandig dat als er veel berichten worden uitgewisseld, in een vroeg stadium foto's daar ook een onderdeel van zijn. Zeker in een situatie waarin je misschien met elkaar wilt daten.
Het kan altijd erger: mijn profiel is vandaag nog niet eens bekeken!quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:12 schreef Sylvana het volgende:
Nog helemaal geen berichtjes gehad vandaag, ook niet van me "leuke man"
Ze heeft gereageerd!quote:Op zondag 21 augustus 2005 10:51 schreef DaMart het volgende:
Ik heb gisterenavond in een melige bui nog een berichtje gestuurd. Ik verwacht niks terug daarop, maar ik vond het wel een leuk en origineel berichtje om te sturen.
De dame in kwestie had erg weinig info in haar profiel staan, alleen 3 steekwoorden of zo, maar ze stond halfnaakt met een kat in haar armen op een foto. En tja, wat stuur je dan? Dat je vindt dat ze dapper ook wel als eigenschap mag toevoegen omdat je maar weinig mensen kent die hun kat zonder beschermende kleding in bad doen. En dan afsluiten met te zeggen dat meer contact je leuk lijkt, al was het maar omdat zij dan de volgende keer kan assisteren als mijn katten in bad moeten.
Nogmaals, ik denk niet dat ze gaat reageren, maar goed, voor hetzelfde geld blijkt ze opgelucht te zijn dat er ook eens iemand een origineel berichtje stuurt (zoals ik op Lexa wel eens heb gehoord).
Dat zij er ook nog niet in geslaagd om een kat een bad te geven... maar dat haar kat wel een gluurder is. Ik denk dat het een kater isquote:
Lolquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zij er ook nog niet in geslaagd om een kat een bad te geven... maar dat haar kat wel een gluurder is. Ik denk dat het een kater is
Maar goed, voor mij is dit wel weer het bewijs dat een origineel berichtje de kans op een reactie vergroot.
tja, vind ik altijd wel lastig, als ik korte berichtjes krijg om dan steeds weer wat nieuws te verzinnen om het over te hebben. Die ene andere jongen waar ik mee mail die komt zelf nooit met een nieuw onderwerp, ik vraag hem altijd van alles, en dan geeft hij wel antwoord, maar hij verzint niks nieuws, dus das wel beetje irriquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:14 schreef DaMart het volgende:
Dan ga ik vanavond maar eens een reactie op haar reactie bedenken.
De dame die in eerste instantie mij berichtjes begon te sturen bedacht ook steeds de onderwerpen. Maar toen ik eens wat nieuws bedacht had raakte ze denk ik een beetje in de war, want ze reageerde niet meer...quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:15 schreef Sylvana het volgende:
[..]
tja, vind ik altijd wel lastig, als ik korte berichtjes krijg om dan steeds weer wat nieuws te verzinnen om het over te hebben. Die ene andere jongen waar ik mee mail die komt zelf nooit met een nieuw onderwerp, ik vraag hem altijd van alles, en dan geeft hij wel antwoord, maar hij verzint niks nieuws, dus das wel beetje irri
Komt me bekend voor. Out of the blue hoor je helemaal niks meer.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
De dame die in eerste instantie mij berichtjes begon te sturen bedacht ook steeds de onderwerpen. Maar toen ik eens wat nieuws bedacht had raakte ze denk ik een beetje in de war, want ze reageerde niet meer...
quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:14 schreef Sylvana het volgende:
* Sylvana gaat tas inpakken, naar bus, met bus naar Amersfoort, dan met trein naar Utecht CS. Dan met trein naar Zeist en dan daten met Viperdesign![]()
![]()
Oh ja? Gezellig!quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:14 schreef Sylvana het volgende:
* Sylvana gaat tas inpakken, naar bus, met bus naar Amersfoort, dan met trein naar Utecht CS. Dan met trein naar Zeist en dan daten met Viperdesign![]()
![]()
Het is geen date ja.quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
We horen morgen wel of jullie op Boebies lijstje kunnen.
quote:
Jaaaaaja.quote:We gaan enkel flim kijken. Geloof ik..
Berichtje is weg!quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:14 schreef DaMart het volgende:
Dan ga ik vanavond maar eens een reactie op haar reactie bedenken.
Amersfoort!!quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:14 schreef Sylvana het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |