In de herfstvakantie pas? Ik zou het liefst zo snel mogelijk daten dan en niet nog maanden wachtenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:00 schreef StephanL het volgende:
Ik stuur nog steeds berichten met mijn meid. Heb een foto gestuurd, volgende bericht maar eens vragen of zij mij ook leuk vinden of zij misschien eens klaar is voor een ontmoeting in de herfstvakantie ofzo.
Ozzie is mijn hond (maar dat stond in de regels ervoorquote:Ozzie en ik wonen nog steeds gezellig bij mijn ouders. Ik ben namelijk van mening dat je pas gaat samenwonen met iemand als je ook echt voor de relatie wil gaan, dat je zeker weet dat het goed is. Ik ben wel op zoek naar eigen woonruimte, maar omdat ik het zo goed gewend ben ben ik natuurlijk erg kritisch![]()
ja, dat lijkt mij wel verstandiger, dan leer je eerst echt zelfstandig worden, alles zelf te regelen enzo, en dan pas gaan samenwonenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ehm, heb je een relatie nodig om op jezelf te gaan wonen?Het lijkt me juist wel erg gezond om eerst een tijdje alleen te wonen voordat je gaat samenwonen.
Ik heb lang geleden een relatie gehad met iemand die nog thuis woonde maar wel net op zijn eigen wou gaan wonen... de stomste fout die ik dus ooit gemaakt heb. Te meer omdat ik al zeker vanaf me 15e al het huis uit was en wist wat er in de wereld te doen was. Hij had die ervaring niet en dat heeft ook voor de nodige troubles gezorgd. (niet dat met 15 oud genoeg is om uit huis te gaan maar das een ander verhaal). Hij was toen 31 en ik 34... groot leeftijds verschil was er dus niet maar op ander gebied dus welquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:19 schreef Syrena het volgende:
Ben ff kwijt wie het ook weer was die ook nog thuis woontmaar ik woon er ook nog steeds en ik word over een maand 29. Ik heb het wel in mijn profieltekst gezet, zo:
[..]
Ozzie is mijn hond (maar dat stond in de regels ervoor) Ik heb nooit commentaar gehad dat ik nog thuis woonde trouwens. Al baal ik er uiteraard wel van, maar ja, met mijn loon kan ik net een bezemkast betalen
Ik ben trouwens een maand betalend lid geweest op Lexa en heb in die tijd 3.034 'hits' gehad.
Waarvan de leukste al vrijwel in het begin*insert soppy love-story here*
Je kunt ook een woning kopen. Ik zit in een koopappartement van 70 m2 voor nog geen 200 euro per maand aan hypo. Maar het hangt er tuuk sterk vanaf in welk deel van het land je woont.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:44 schreef DaMart het volgende:
Het is mijn bedoeling om voor volgend jaar zomer toch echt op mezelf te wonen, liefst nog eerder natuurlijk. Niet dat ik het huis uit moet of het niet naar mijn zin heb, maar ik ben gewoon toe aan mijn eigen huisje, en toch iets meer vrijheid dan ik nu heb (je gaat minder snel mensen uitnodigen bij je thuis als je ouders erbij zijn bijvoorbeeld). Maar goed, de leuke woningen moet je tegenwoordig kinderen voor hebben hier. Dus: eerst vriendin, dan kinderen, dan woning, maar de kans op die vriendin is weer groter als ik een eigen woning heb
Wat meer on topic trouwens. Een van de mensen die ik bijna een jaar geleden via Lexa heb leren kennen MSN ik nog regelmatig mee. Gisterenavond hebben we zo'n beetje half afgesproken dat het wel leuk is om binnenkort eens samen te gaan stappen of zo...
dat vind ik echt een persoonlijke keuze, ik vind er niets mis mee ...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mickeys, als je op je 34e nog thuiswoont, dan is er toch ook wel iets mis lijkt mij...
Kopen was ook mijn eerste keus, maar voor de beetje leuke woningen (aan koop stel ik wat hogere eisen dan aan huur, omdat je in een koopwoning doorgaans wat langer zal blijven wonen) betaal je hier zo minimaal ¤ 160.000, maar gemiddeld kun je daar nog een paar tienduizend Euro bijtellen. Als je dan met een hypotheek tot ¤ 120.000 kunt kopen, dan heb je toch een klein gaatje dat moeilijk te dichten is. Regio Haarlem is niet echt de goedkoopste, maar ik zie ook weer geen reden om naar een andere regio te verhuizen, aangezien ik familie, vrienden en werk allemaal hier heb.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je kunt ook een woning kopen. Ik zit in een koopappartement van 70 m2 voor nog geen 200 euro per maand aan hypo. Maar het hangt er tuuk sterk vanaf in welk deel van het land je woont.
ik heb een oom van 42 die nog thuis woont en die ook niet van plan is om het huis uit te gaan, dus ben benieuwd wat hij doet als me oma komt te overlijden ( die is 82)quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mickeys, als je op je 34e nog thuiswoont, dan is er toch ook wel iets mis lijkt mij...
Ik vind er heel veel mis mee. In die zin, dat ik niet zit te wachten op iemand die graag een vervangende moeder wil. Want dat is wat dergelijke afhankelijke types veelal willen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:50 schreef petitlapin het volgende:
dat vind ik echt een persoonlijke keuze, ik vind er niets mis mee ...
Hmja, je kunt ook ergens heen verhuizen wat niet te ver weg is, zodat je er binnen een uur bent...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:51 schreef DaMart het volgende:
Kopen was ook mijn eerste keus, maar voor de beetje leuke woningen (aan koop stel ik wat hogere eisen dan aan huur, omdat je in een koopwoning doorgaans wat langer zal blijven wonen) betaal je hier zo minimaal ¤ 160.000, maar gemiddeld kun je daar nog een paar tienduizend Euro bijtellen. Als je dan met een hypotheek tot ¤ 120.000 kunt kopen, dan heb je toch een klein gaatje dat moeilijk te dichten is. Regio Haarlem is niet echt de goedkoopste, maar ik zie ook weer geen reden om naar een andere regio te verhuizen, aangezien ik familie, vrienden en werk allemaal hier heb.Met huurwoningen heb ik gewoon wat meer kans.
ja precies, ik wil ook een vent die zelfstandig is en die niet zijn moeder de was laat doen en zijn eten laat kokenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vind er heel veel mis mee. In die zin, dat ik niet zit te wachten op iemand die graag een vervangende moeder wil. Want dat is wat dergelijke afhankelijke types veelal willen.
Je hebt het nu over iemand van 30+ hequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En als je op die leeftijd nog thuiswoont, mis je toch wel een vrij fors deel van wat het leven is. Om eerlijk te zijn, vind ik zo iemand behoorlijk meelijwekkend.
quote:
Laat iemand dat lekker zelf weten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dat moet 'ie ook zeker zelf weten, maar er is not a chance in hell dat ik met zo iemand ooit een relatie zou beginnen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:35 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Laat iemand dat lekker zelf weten.
Fijn voor je, maar laat diegene lekker in z'n waarde.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat moet 'ie ook zeker zelf weten, maar er is not a chance in hell dat ik met zo iemand ooit een relatie zou beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |