abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29900744
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 19:00 schreef StephanL het volgende:
Ik stuur nog steeds berichten met mijn meid. Heb een foto gestuurd, volgende bericht maar eens vragen of zij mij ook leuk vind en of zij misschien eens klaar is voor een ontmoeting in de herfstvakantie ofzo.
In de herfstvakantie pas? Ik zou het liefst zo snel mogelijk daten dan en niet nog maanden wachten
pi_29902411
Ben ff kwijt wie het ook weer was die ook nog thuis woont maar ik woon er ook nog steeds en ik word over een maand 29. Ik heb het wel in mijn profieltekst gezet, zo:
quote:
Ozzie en ik wonen nog steeds gezellig bij mijn ouders. Ik ben namelijk van mening dat je pas gaat samenwonen met iemand als je ook echt voor de relatie wil gaan, dat je zeker weet dat het goed is. Ik ben wel op zoek naar eigen woonruimte, maar omdat ik het zo goed gewend ben ben ik natuurlijk erg kritisch
Ozzie is mijn hond (maar dat stond in de regels ervoor ) Ik heb nooit commentaar gehad dat ik nog thuis woonde trouwens. Al baal ik er uiteraard wel van, maar ja, met mijn loon kan ik net een bezemkast betalen
Ik ben trouwens een maand betalend lid geweest op Lexa en heb in die tijd 3.034 'hits' gehad.

Waarvan de leukste al vrijwel in het begin *insert soppy love-story here*
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_29902655
ik ben nu ook ongeveer een maand lid en heb 3329 hits gehad, waarvan ook de leukste in het begin, alleen de helft ken ik er nu niet meer van, is het contact al weer mee verwaterd enzo
pi_29902718
Ehm, heb je een relatie nodig om op jezelf te gaan wonen? Het lijkt me juist wel erg gezond om eerst een tijdje alleen te wonen voordat je gaat samenwonen.
pi_29902939
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 22:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ehm, heb je een relatie nodig om op jezelf te gaan wonen? Het lijkt me juist wel erg gezond om eerst een tijdje alleen te wonen voordat je gaat samenwonen.
ja, dat lijkt mij wel verstandiger, dan leer je eerst echt zelfstandig worden, alles zelf te regelen enzo, en dan pas gaan samenwonen
pi_29903287
Whoa, ik ben direct gaan samenwonen en dat is in principe niet echt tegengevallen. In principe. Het samenwonen. .
  Moderator dinsdag 23 augustus 2005 @ 22:44:08 #282
42184 crew  DaMart
pi_29903425
Het is mijn bedoeling om voor volgend jaar zomer toch echt op mezelf te wonen, liefst nog eerder natuurlijk. Niet dat ik het huis uit moet of het niet naar mijn zin heb, maar ik ben gewoon toe aan mijn eigen huisje, en toch iets meer vrijheid dan ik nu heb (je gaat minder snel mensen uitnodigen bij je thuis als je ouders erbij zijn bijvoorbeeld). Maar goed, de leuke woningen moet je tegenwoordig kinderen voor hebben hier. Dus: eerst vriendin, dan kinderen, dan woning, maar de kans op die vriendin is weer groter als ik een eigen woning heb

Wat meer on topic trouwens. Een van de mensen die ik bijna een jaar geleden via Lexa heb leren kennen MSN ik nog regelmatig mee. Gisterenavond hebben we zo'n beetje half afgesproken dat het wel leuk is om binnenkort eens samen te gaan stappen of zo...
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 22:46:26 #283
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_29903531
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 22:19 schreef Syrena het volgende:
Ben ff kwijt wie het ook weer was die ook nog thuis woont maar ik woon er ook nog steeds en ik word over een maand 29. Ik heb het wel in mijn profieltekst gezet, zo:
[..]

Ozzie is mijn hond (maar dat stond in de regels ervoor ) Ik heb nooit commentaar gehad dat ik nog thuis woonde trouwens. Al baal ik er uiteraard wel van, maar ja, met mijn loon kan ik net een bezemkast betalen
Ik ben trouwens een maand betalend lid geweest op Lexa en heb in die tijd 3.034 'hits' gehad.

Waarvan de leukste al vrijwel in het begin *insert soppy love-story here*
Ik heb lang geleden een relatie gehad met iemand die nog thuis woonde maar wel net op zijn eigen wou gaan wonen... de stomste fout die ik dus ooit gemaakt heb. Te meer omdat ik al zeker vanaf me 15e al het huis uit was en wist wat er in de wereld te doen was. Hij had die ervaring niet en dat heeft ook voor de nodige troubles gezorgd. (niet dat met 15 oud genoeg is om uit huis te gaan maar das een ander verhaal). Hij was toen 31 en ik 34... groot leeftijds verschil was er dus niet maar op ander gebied dus wel
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_29903552
Ik ben heel erg blij dat ik eerst een tijd op mezelf heb gewoond. Ik weet nu dat ik mezelf prima kan redden en juist dat zorgt ervoor dat ik klaar ben voor een relatie. Ik zal me namelijk niet afhankelijk opstellen.
pi_29903645
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 22:44 schreef DaMart het volgende:
Het is mijn bedoeling om voor volgend jaar zomer toch echt op mezelf te wonen, liefst nog eerder natuurlijk. Niet dat ik het huis uit moet of het niet naar mijn zin heb, maar ik ben gewoon toe aan mijn eigen huisje, en toch iets meer vrijheid dan ik nu heb (je gaat minder snel mensen uitnodigen bij je thuis als je ouders erbij zijn bijvoorbeeld). Maar goed, de leuke woningen moet je tegenwoordig kinderen voor hebben hier. Dus: eerst vriendin, dan kinderen, dan woning, maar de kans op die vriendin is weer groter als ik een eigen woning heb

Wat meer on topic trouwens. Een van de mensen die ik bijna een jaar geleden via Lexa heb leren kennen MSN ik nog regelmatig mee. Gisterenavond hebben we zo'n beetje half afgesproken dat het wel leuk is om binnenkort eens samen te gaan stappen of zo...
Je kunt ook een woning kopen. Ik zit in een koopappartement van 70 m2 voor nog geen 200 euro per maand aan hypo. Maar het hangt er tuuk sterk vanaf in welk deel van het land je woont.
pi_29903681
Mickeys, als je op je 34e nog thuiswoont, dan is er toch ook wel iets mis lijkt mij...
pi_29903750
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 22:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mickeys, als je op je 34e nog thuiswoont, dan is er toch ook wel iets mis lijkt mij...
dat vind ik echt een persoonlijke keuze, ik vind er niets mis mee ...
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  Moderator dinsdag 23 augustus 2005 @ 22:51:26 #288
42184 crew  DaMart
pi_29903779
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 22:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Je kunt ook een woning kopen. Ik zit in een koopappartement van 70 m2 voor nog geen 200 euro per maand aan hypo. Maar het hangt er tuuk sterk vanaf in welk deel van het land je woont.
Kopen was ook mijn eerste keus, maar voor de beetje leuke woningen (aan koop stel ik wat hogere eisen dan aan huur, omdat je in een koopwoning doorgaans wat langer zal blijven wonen) betaal je hier zo minimaal ¤ 160.000, maar gemiddeld kun je daar nog een paar tienduizend Euro bijtellen. Als je dan met een hypotheek tot ¤ 120.000 kunt kopen, dan heb je toch een klein gaatje dat moeilijk te dichten is. Regio Haarlem is niet echt de goedkoopste, maar ik zie ook weer geen reden om naar een andere regio te verhuizen, aangezien ik familie, vrienden en werk allemaal hier heb. Met huurwoningen heb ik gewoon wat meer kans.
pi_29903780
quote:
ik heb een oom van 42 die nog thuis woont en die ook niet van plan is om het huis uit te gaan, dus ben benieuwd wat hij doet als me oma komt te overlijden ( die is 82)
pi_29904021
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 22:50 schreef petitlapin het volgende:
dat vind ik echt een persoonlijke keuze, ik vind er niets mis mee ...
Ik vind er heel veel mis mee. In die zin, dat ik niet zit te wachten op iemand die graag een vervangende moeder wil. Want dat is wat dergelijke afhankelijke types veelal willen.
pi_29904097
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 22:51 schreef DaMart het volgende:
Kopen was ook mijn eerste keus, maar voor de beetje leuke woningen (aan koop stel ik wat hogere eisen dan aan huur, omdat je in een koopwoning doorgaans wat langer zal blijven wonen) betaal je hier zo minimaal ¤ 160.000, maar gemiddeld kun je daar nog een paar tienduizend Euro bijtellen. Als je dan met een hypotheek tot ¤ 120.000 kunt kopen, dan heb je toch een klein gaatje dat moeilijk te dichten is. Regio Haarlem is niet echt de goedkoopste, maar ik zie ook weer geen reden om naar een andere regio te verhuizen, aangezien ik familie, vrienden en werk allemaal hier heb. Met huurwoningen heb ik gewoon wat meer kans.
Hmja, je kunt ook ergens heen verhuizen wat niet te ver weg is, zodat je er binnen een uur bent...
pi_29904110
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 22:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ik vind er heel veel mis mee. In die zin, dat ik niet zit te wachten op iemand die graag een vervangende moeder wil. Want dat is wat dergelijke afhankelijke types veelal willen.
ja precies, ik wil ook een vent die zelfstandig is en die niet zijn moeder de was laat doen en zijn eten laat koken
pi_29904201
En als je op die leeftijd nog thuiswoont, mis je toch wel een vrij fors deel van wat het leven is. Om eerlijk te zijn, vind ik zo iemand behoorlijk meelijwekkend.
  Moderator dinsdag 23 augustus 2005 @ 23:02:19 #294
42184 crew  DaMart
pi_29904262
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 23:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En als je op die leeftijd nog thuiswoont, mis je toch wel een vrij fors deel van wat het leven is. Om eerlijk te zijn, vind ik zo iemand behoorlijk meelijwekkend.
Je hebt het nu over iemand van 30+ he
pi_29904393
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 23:02 schreef DaMart het volgende:
Je hebt het nu over iemand van 30+ he
Tot je dertigste kan nog net. Daarna wordt het wel sneu. Eigenlijk vind ik dat 25 wel een mooie grens is.
pi_29905601
quote:
Laat iemand dat lekker zelf weten.
pi_29905635
Wat Lupa zegt. Ik kan me er nog iets bij voorstellen zolang iemand nog studeert. Maar daarna?
Blijkt in de praktijk dat veel - dus niet alle - van die thuiswoners ook helemaal niet weten hoe bijvoorbeeld een vaatwasser of wasmachine werkt, koken doen ze nooit, want dat doet mams allemaal. Maar ze vinden zichzelf wel allemaal súperzelfstandig.
pi_29905688
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 23:35 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Laat iemand dat lekker zelf weten.
Dat moet 'ie ook zeker zelf weten, maar er is not a chance in hell dat ik met zo iemand ooit een relatie zou beginnen.
pi_29905723
Het zijn trouwens vrijwel alleen maar mannen die tot ver in de dertig bij mams blijven hangen.
pi_29905816
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 23:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Dat moet 'ie ook zeker zelf weten, maar er is not a chance in hell dat ik met zo iemand ooit een relatie zou beginnen.
Fijn voor je, maar laat diegene lekker in z'n waarde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')