Kan het wel begrijpen hoor, dus ik zal je niet neerschietenquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:48 schreef Viperdesign het volgende:
VD komt langzaam tot de conclusie dat hij nog niet klaar is voor een relatie. Het is net alsof ik een rol moet spelen aangezien ik schijnbaar geen emotionele connectie aan durf te gaan.
Shoot me..
Wat gaaf dat je date zo geslaagd isquote:Op maandag 22 augustus 2005 12:00 schreef Knuf het volgende:
Ik meld me weer!!!! Het was een supergeslaagde date. We hebben 15 uur samen doorgebracht en ik heb me geen seconde ongemakkelijk gevoeld! Ik vraag me af of iemand meer m'n type kan zijn dan hij.....WOW!!!! Ennuh, we hebben gezoend en ik ben begonnen (dankzij jullie ;-) ). Hij was wat verlegen volgens mij ;-). En nu voel ik me helemaal super!!!! We hebben uitgesproken elkaar weer te willen zien en ik heb net vorgesteld om dat volgend weekend te doen. Hoop zo dat ie ja zegt....
Geloof dat ik nog nooit zo ondersteboven ben geweest van iemand (maar ow wat maakt dat het eng zeg, heb nu helemaal de kriebels of hij er wel hetzelfde over denkt....brrrrrr)
Echt leuk voor je dat je toch reacties op je mails hebt gehad en dat ze goede redenen hadden om niet te mailen. Voor niks dus weer zo druk zitten makenquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:28 schreef UncleFunk het volgende:
Jeetje, zojuist mail binnengekregen van mijn leukste meisje. Ze had een erg goede reden om niet te mailen. Dat is dus ook weer opgelost.
Daar ben ik ook bang voor...quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Bij je ouders wonen is een héél grote drempel voor mensen om te reageren. Wil je niet ontmoedigen, maar dat is wel de realiteit.
Ik heb dat gisterenavond al gewijzigd, 'van mijn ouders' is veranderd in 'in de woonkamer', maar dat kon ik hier niet meer posten ivm de problemen met de server.quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Bij je ouders wonen is een héél grote drempel voor mensen om te reageren. Wil je niet ontmoedigen, maar dat is wel de realiteit.
Krijg je als vrouw nou eigenlijks veel reacties op RP? Zo ja hoeveel vraag ik mij dan eigenlijks af...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:57 schreef suikerzoet het volgende:
Knuf te gek!Keep us updated.
UncleFunk he he eindelijk! Zeg wel meteen tegen de dames dat ze zoiets niet meer moeten flikken
Hier geen nieuws van het RP-front, zit er zelfs over te denken om mijn account maar te verwijderen.
Ik kan alleen voor mezelf spreken, ben ongeveer 6 of 7 weken lid en heb veel reacties gehad, ik denk in totaal ergens tussen de 400 en 450. Dat vind ik zelf overdreven veel, want ik schat dat zo'n 90% daarvan reageerde zonder mijn profiel te hebben gelezen. Daarin staan een aantal dingen die voor mij echt heel belangrijk zijn (bijv. dat iemand niet rookt, en dan bekijk je zijn profiel en dan staat er 'n pakje per dag, of iemand van 1.60 die reageert terwijl ik 1.80 ben) en ga zo maar door. Ik irriteer me er steeds meer aan, en vraag me dan af waarom ze uberhaupt reageren.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:21 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Krijg je als vrouw nou eigenlijks veel reacties op RP? Zo ja hoeveel vraag ik mij dan eigenlijks af...
Kieskeurig zijn ze niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:42 schreef suikerzoet het volgende:
Ik irriteer me er steeds meer aan, en vraag me dan af waarom ze uberhaupt reageren.
Ja, dat heb ik gedaanquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:57 schreef suikerzoet het volgende:
UncleFunk he he eindelijk! Zeg wel meteen tegen de dames dat ze zoiets niet meer moeten flikken
Duidelijk. Zelf reageer ik nagenoeg nooit. Begin me af te vragen waarom ik er überhaupt nog sta.quote:
Wij wachten op de vrouw die wel reageert op onsquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:51 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Duidelijk. Zelf reageer ik nagenoeg nooit. Begin me af te vragen waarom ik er überhaupt nog sta..
Raar eigenlijks je zou toch verwachten dat men serieus op jouw profiel ingaat. Ik doe dat zelf wel, sinds gisteren aangemeld en dan krijg je al snel leuke reacties terug. Na 1 dag al een uitvoerig gesprek gehad, eigenaardig dat sommige mensen geen creatieve mail opstellen, danwel jouw profiel lezen en tot de conclusie komen dat hetgeen zij voorstellen niet in overeenstemming is met wat jij wilt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:42 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
Ik kan alleen voor mezelf spreken, ben ongeveer 6 of 7 weken lid en heb veel reacties gehad, ik denk in totaal ergens tussen de 400 en 450. Dat vind ik zelf overdreven veel, want ik schat dat zo'n 90% daarvan reageerde zonder mijn profiel te hebben gelezen. Daarin staan een aantal dingen die voor mij echt heel belangrijk zijn (bijv. dat iemand niet rookt, en dan bekijk je zijn profiel en dan staat er 'n pakje per dag, of iemand van 1.60 die reageert terwijl ik 1.80 ben) en ga zo maar door. Ik irriteer me er steeds meer aan, en vraag me dan af waarom ze uberhaupt reageren.
Ja heb best wel wat leuke, creatieve en ook persoonlijke berichten gehad, die zaten er heus wel tussen. Maar het overgrote deel was echt bagger, in slecht nederlands, of standaard kopieer- en plakwerk. De berichten die ik echt leuk genoeg vond om op te reageren kan ik wel op 1, maximaal 2 handen tellen. Dat waren gewoon korte sympathieke berichten waar wel uit bleek dat ze de moeite hadden genomen om te lezen en dat waardeer ik.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:02 schreef Chewbacca het volgende:
Raar eigenlijks je zou toch verwachten dat men serieus op jouw profiel ingaat. Ik doe dat zelf wel, sinds gisteren aangemeld en dan krijg je al snel leuke reacties terug. Na 1 dag al een uitvoerig gesprek gehad, eigenaardig dat sommige mensen geen creatieve mail opstellen, danwel jouw profiel lezen en tot de conclusie komen dat hetgeen zij voorstellen niet in overeenstemming is met wat jij wilt.
450 reacties is idd erg veel zeg, niet te geloven. Krijg je ook wel eens orginele berichten waar je wel wat mee kan? Kan mij toch niet voorstellen dat het grootste deel van de mensen zo weinig creativiteit in zich heeft.
Ja veel, maar net als wat suikerzoet al zei, je krijgt er zeker 90% van die je zo kan weggooien. Ze hebben inderdaad niet de moeite willen nemen te kijken wat er in je profiel staat. Dit is zwaar vervelend en daardoor zakt de moed je in de schoenen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:21 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Krijg je als vrouw nou eigenlijks veel reacties op RP? Zo ja hoeveel vraag ik mij dan eigenlijks af...
Tja kan frustrerend, eigenaardig dat mensen zulke berichten verzenden. Ik kan mij voorstellen dat je daar dan gek van wordt. Maar reageer jezelf niet op profielen die jou aanspreken? Of is dat ook niks?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:17 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
Ja heb best wel wat leuke, creatieve en ook persoonlijke berichten gehad, die zaten er heus wel tussen. Maar het overgrote deel was echt bagger, in slecht nederlands, of standaard kopieer- en plakwerk. De berichten die ik echt leuk genoeg vond om op te reageren kan ik wel op 1, maximaal 2 handen tellen. Dat waren gewoon korte sympathieke berichten waar wel uit bleek dat ze de moeite hadden genomen om te lezen en dat waardeer ik.
Heel veel berichten zijn van deze strekking: "Ik ben helaas ouder dan wat jij zoekt maar volgens mij passen we perfect bij elkaar" of "Ik rook dan wel maar ik zou je toch graag beter willen leren kennen" of "waarom heb je bij kinderwens nee ingevuld, ik ben gescheiden en heb 3 kinderen maar met jou wil ik er nog wel een paar bij maken" of "mijn vriendin is pas vertrokken en ik ben ontslagen en woon daarom nu even bij mijn ouders maar je moet niet denken dat ik niks te bieden heb". Dit zijn niet-overdreven voorbeelden van wat ik met regelmaat binnen kreeg.
Ja doei, nu even niet!
Ik reageer wel zelf op profielen die me aanspreken. Ik vind het leuk om zelf ook op zoek te gaan en dan berichtjes te verzenden als ik een leuk profiel ziequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:49 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Tja kan frustrerend, eigenaardig dat mensen zulke berichten verzenden. Ik kan mij voorstellen dat je daar dan gek van wordt. Maar reageer jezelf niet op profielen die jou aanspreken? Of is dat ook niks?
Ik heb toevallig wel mijn man helemaal zelluf gevonden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:11 schreef DaMart het volgende:
Ineens besef je waarom niemand je profiel leest, vrouwen zoeken gewoon niet en vinden het dus ook niet!
Vrouwen worden gevonden zonder zelf te zoeken en mannen moeten zoeken zonder zelf gevonden te worden.
De uitzondering die de regel bevestigt...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb toevallig wel mijn man helemaal zelluf gevonden.
goh, zou die lief zijn denken jullie?quote:Als ik mezelf in een 5 woorden moet samenvatten:
Sportief, spontaan, lief, lief en lief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |