hahahahahahaha, hey stephen, je bent in het echt minder grappig dan hierquote:Op vrijdag 9 september 2005 16:09 schreef DonStefano het volgende:
[..]
iedereen weet toch dat Rechten en Geneeskunde de enige 2 echte studies zijn?
quote:
Haha, laat me niet lachen... informatica is voor mietjes. Ik had natuurkunde en wiskunde moeten doen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:46 schreef Lexie het volgende:
Informatica, dat is pas een bikkelstudie. Daarom ben ik ook binnen een maand geswitched naar Informatiekunde
![]()
.
\quote:
You're right.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:22 schreef Mr.Trelawney het volgende:
[..]
\
Dat is een contaminatie.
Het is of:
- Rechten behoort dus nog steeds tot de twee echte studies.
Of:
- Rechten is dus nog steeds een van de twee echte studies.
Allebei die uitdrukkingen door elkaar, dat is fout.![]()
Idd, van die zoutzakken voor een collegezaal die hun praatje maar een beetje opdreunen zijn niet echt motiverend...quote:Op maandag 12 september 2005 12:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die is belangrijk. Gebruik praktijkvoorbeelden die in het nieuws zijn, gebruik thuissituaties, dat soort dingen. Kijk naar Janssens bijvoorbeeld. Die begint altijd over z'n dochters en GTST en voetbal, en Big Brother enz..., dat zorgt voor humor. Op die manier hou je de aandacht erbij maar kun je toch nog iets nuttigs vertellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |