Hey, wat heb ik dan gedaanquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:12 schreef Gutnre het volgende:
Hierbij nomineer ik Lexie voor mongooltje van de week.
pardon?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:12 schreef Gutnre het volgende:
Hierbij nomineer ik Lexie voor mongooltje van de week.
Een heerlijk foute over-the-top discoshow. Die leadzanger was vorig jaar zo aanstekelijk dat iedereen vorig jaar bij de zomerfeesten stond mee te swingenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vertel!Wat moet ik me er precies bij voorstellen?
Ik heb in de kroeg gekeken. Gelukkig is Versatel (voorlopig) nog te ontvangenquote:Op zondag 28 augustus 2005 18:51 schreef Mikkie het volgende:
Mooi hè
Dadelijk mooi de samenvatting kijkenHelaasch op Talpa
Dan ga ik je daar proberen te spotten!!! Ik zit in vakkie R (elke thuiswedstrijd)...quote:Als 't goed is ga ik over twee weken naar Feyenoord - NEC, mits 't niet te duur is
Haha, ik ben met voetbal opgegroeidquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hey, jij bent een vrouw, jij hoort daar helemaal niks vanaf te weten
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:26 schreef spinor het volgende:
Gisternacht liep ik over de Weurtseweg naar huis en er werd gewoon een ei tegen m'n rug gegooid vanuit een auto... vrij bizar.
![]()
Toevallig vanuit een groene renault clio met een kapot rechter achterlicht?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:26 schreef spinor het volgende:
Gisternacht liep ik over de Weurtseweg naar huis en er werd gewoon een ei tegen m'n rug gegooid vanuit een auto... vrij bizar.
![]()
Hoezo. Zat jij daarin?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:47 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Toevallig vanuit een groene renault clio met een kapot rechter achterlicht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |