Ja, die kantine is echt droevig. Het eerste dat ik doe zodra de universiteit van mij is, is die luie heksen achter de kassa ontslaan.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik kwam van de bčtafaculteit, daar is sowieso niks fatsoenlijks te krijgen,
Luie heksenquote:Op donderdag 15 september 2005 10:00 schreef spinor het volgende:
Meaten?
[..]
Ja, die kantine is echt droevig. Het eerste dat ik doe zodra de universiteit van mij is, is die luie heksen achter de kassa ontslaan.![]()
Afgelopen donderdag?quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:20 schreef Lexie het volgende:
Ik heb DonStefano nog gespot in de inferno![]()
. Of naja, hij spotte mij eerst
.
Nee hoor, bel gewoon aan op de lange hezelstraat 49a zie je dr gewoonquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:19 schreef Mikkie het volgende:
-moi- maakt er volgens mij een sport van om iedereen te spotten maar zelf ongezien te blijven
Nou ja, dat kan bij de belquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
"Hoi."
"Hoi."
*niet meer weet wat te zeggen --> wegrent*
Ik heb nog wel filmpjes van in de inferno donderdagquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:48 schreef Gutnre het volgende:
tijd voor foto's
bijna iedereen hier heeft n fotoboek hoor....quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:17 schreef Gutnre het volgende:
alle mensen
Ja hup, posten danquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:29 schreef WooZ het volgende:
[..]
Ik heb nog wel filmpjes van in de inferno donderdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |